Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi pääsin tänne amerikkaan turvaan

Vierailija
08.06.2017 |

Täällä ihmiset on fiksumpia ja sosiaalisempia kuin suomessa. Onneksi pääsin myös naimisiin amerikkalaisen miehen kanssa eikä minun tarvitse pelätä perhesurmaa tai hänen alkoholismia. Amerikka on parempi maa elää kuin suomi. Meillä on täällä iso omakotitalo.
Ja miehellä hyvä työ. Täällä amerikassa voin hyvin mielin olla kotiäitinä eikä minua haukuta siitä niinkuin suomessa :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tämän kirjoitti noin 11-vuotias kesälomalainen :D

Vierailija
2/4 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ihmiset on ilkeitä idiootteja, pääsispä itsekin pois...tämä ilmapiiri on ahdistava ja surullinen, sairasta touhua suorastaan. Ihan sama onko ap provo vai ei, tuossa on silti varmasti perää. Ei mikään maa onnela ole mutta ehkä ihmiset ei muualla ole ihan näin mykkiä ilkimyksiä. Tosi ihmeellistä että meillä on niin paljon alkoholiongelmia, masennusta, itsemurhia, väkivaltaa. Kumma juttu juu...ja eikun someen ja tänne haukkumaan ja räksyttämään vaan ja paska jatkaa leviämistä, onnea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin Amerikassa useasti käyneenä voin todeta, että paljon iloisempaa ja sosiaalisempia ihmisiä. Tiedän, että jotkut ei varmaan kestäisi sellaista. Suomessa taas... noh.. Erehdyt vaikka kehumaan jonkun vaatetusta tai kysymään paljonko kello on, niin saa vaan paheksuvia katseita, että miksi toi puhui minulle. :D

Vierailija
4/4 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa niin tutulta. Eikös täällä ollut jossakin vaiheessa sellainen kirjoittajakin, jolle tuo USA ja nykki erityisesti oli kovin tärkeä asia mainostaa? hel-kyrp tai jotakin sen nikki oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän