Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, mitä tasoa on?

Vierailija
08.06.2017 |

Sanotaan, että nainen ei löydä miestä, koska katselee ylempitasoisia miehiä. Mulla ei ole hajuakaan omasta tasostani, mitä vaaditaan kasiin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sen tasoinen, miten käyttäydyt toisia ihmisiä kohtaan ja miten kohtelet heitä 

tässä päivän vastaus Sinulle!

Vierailija
2/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet sen tasoinen, miten käyttäydyt toisia ihmisiä kohtaan ja miten kohtelet heitä 

Mutta kauniimmalla on varaa käyttäytyä huonommin kuin vähemmän kauniimmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto, sittenhän mä olen kymppi. Olenkin asettanut tason liian matalalle.

Vierailija
4/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kauniimmalla on varaa käyttäytyä huonommin kuin vähemmän kauniimmalla.

aika harvalla on varaa käyttäytyä huonosti. hyvin harvalla, eikä lopulta kellään. sitä niittää nimittäin mitä kylvää.

tulet huomaanaan. :)

Vierailija
5/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hitto, sittenhän mä olen kymppi. Olenkin asettanut tason liian matalalle.

jee meillä on täälä täysi kymppi! Onnea Sulle! ;)

Vierailija
6/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun oikeasti, mikä sen tason määrittää? Pelkkä käytös muita kohtaan se ei valitettavasti ole.

Vierailija
7/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että nainen ei löydä miestä, koska katselee ylempitasoisia miehiä. Mulla ei ole hajuakaan omasta tasostani, mitä vaaditaan kasiin?

Anna speksit niin tasosi määritellään.

Esim. minä

eronnut sinkku

DI

185/85

tulot 70 kevb

asunto + auto pk-seudulla

urheilen, opiskelen, kulttuuristelen

ei alkoa, ei tupakkia

naiset kutsuvat komistukseksi

kerron vitsejä sujuvasti neljällä kielellä

AV-tasoarvioni on 6-7/10

Vierailija
8/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäinen taso on ulkonäkö.

Vierailija
9/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun oikeasti, mikä sen tason määrittää? Pelkkä käytös muita kohtaan se ei valitettavasti ole.

Karkeasti naisella ikä ja ulkonäkö, miehellä asema ja varallisuus.

Mies voi kompensoida ulkonäön ja luonteen puutteita varallisuudella, mutta nainen ei voi kompensoida asemalla ja varallisuudella ulkonäön ja iän puutteita. Toisin sanoen naiset aloittavat huipulta ja miehet pohjalta. Noin 28-vuotiaana sukupuolten "taso" on sama, ja tämän jälkeen miehen taso vain nousee, ja naisen vain laskee. Käytännössä tämä ilmenee esimerkiksi siten, että parisuhteissa mies on yleensä noin 5 vuotta vanhempi.

Vierailija
10/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna speksit niin tasosi määritellään.

Esim. minä

eronnut sinkku

DI

185/85

tulot 70 kevb

asunto + auto pk-seudulla

urheilen, opiskelen, kulttuuristelen

ei alkoa, ei tupakkia

naiset kutsuvat komistukseksi

kerron vitsejä sujuvasti neljällä kielellä

AV-tasoarvioni on 6-7/10

Noilla spekseillä tasosi on 8-9/10. Mutta koska naiset ovat hypergamisia, sinusta kiinnostuvat ennen kaikkea 6-7/10 tason naiset.

Vierailija
11/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, eli 45 vuotiaana en enää kovin korkealle pääse? Olen FM, vakityössä, tulot 55t/vuosi, lapset jo aikuisia, asuntona rivari ja kesällä lomanvielttopaikkana mökki, olen 170cm pitkä ja rehevä eli vähän pyöreä, iloinen, kiva ja huumorintajuinen

Vierailija
12/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, eli 45 vuotiaana en enää kovin korkealle pääse? Olen FM, vakityössä, tulot 55t/vuosi, lapset jo aikuisia, asuntona rivari ja kesällä lomanvielttopaikkana mökki, olen 170cm pitkä ja rehevä eli vähän pyöreä, iloinen, kiva ja huumorintajuinen

Tuosta listasta miehiä kiinnostaa vain ja ainoastaan "45-vuotias" ja "ylipainoinen".

Vierailija
13/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi kompensoida ulkonäön ja luonteen puutteita varallisuudella, mutta nainen ei voi kompensoida asemalla ja varallisuudella ulkonäön ja iän puutteita. Toisin sanoen naiset aloittavat huipulta ja miehet pohjalta. Noin 28-vuotiaana sukupuolten "taso" on sama, ja tämän jälkeen miehen taso vain nousee, ja naisen vain laskee. Käytännössä tämä ilmenee esimerkiksi siten, että parisuhteissa mies on yleensä noin 5 vuotta vanhempi.

Ja hölynpölyt. Miehenä 30v tiedän paljon kauniimpia 28-35 v kun alle 20v tai 20v. Nykynuoriso on pulleaa ja muuta.

Vierailija
14/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 6/10.

Vierailija
15/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, minkähänlainen mies olis sit samaa tasoa?

Vierailija
16/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hölynpölyt. Miehenä 30v tiedän paljon kauniimpia 28-35 v kun alle 20v tai 20v. Nykynuoriso on pulleaa ja muuta.

Niin tiedän minäkin. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiseikkaa, että yleensä alle 28-vuotiaat naiset ovat kauniimpia kuin sitä vanhemmat. Kuinka monta yli 30-vuotiasta missiä muistat valitun?

Vierailija
17/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ulkonäkö. Ikä on yhtä kuin ulkonäkö.

Status-kipeille miehille toki reilusti nuorempi on ns sulka hattuun....koska on pitempään paremman näköinen.

Vierailija
18/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 6/10.

Miten helvetissä 45v ylipainoinen olisi yli keskiarvon?

Vierailija
19/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D :D

Vierailija
20/27 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on erityisen nätti ja isorintainen 45v?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi