Mistä tietää, mitä tasoa on?
Sanotaan, että nainen ei löydä miestä, koska katselee ylempitasoisia miehiä. Mulla ei ole hajuakaan omasta tasostani, mitä vaaditaan kasiin?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
olet sen tasoinen, miten käyttäydyt toisia ihmisiä kohtaan ja miten kohtelet heitä
tässä päivän vastaus Sinulle!
Mutta kauniimmalla on varaa käyttäytyä huonommin kuin vähemmän kauniimmalla.
No hitto, sittenhän mä olen kymppi. Olenkin asettanut tason liian matalalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet sen tasoinen, miten käyttäydyt toisia ihmisiä kohtaan ja miten kohtelet heitä
Mutta kauniimmalla on varaa käyttäytyä huonommin kuin vähemmän kauniimmalla.
aika harvalla on varaa käyttäytyä huonosti. hyvin harvalla, eikä lopulta kellään. sitä niittää nimittäin mitä kylvää.
tulet huomaanaan. :)
Vierailija kirjoitti:
No hitto, sittenhän mä olen kymppi. Olenkin asettanut tason liian matalalle.
jee meillä on täälä täysi kymppi! Onnea Sulle! ;)
Ei kun oikeasti, mikä sen tason määrittää? Pelkkä käytös muita kohtaan se ei valitettavasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että nainen ei löydä miestä, koska katselee ylempitasoisia miehiä. Mulla ei ole hajuakaan omasta tasostani, mitä vaaditaan kasiin?
Anna speksit niin tasosi määritellään.
Esim. minä
eronnut sinkku
DI
185/85
tulot 70 kevb
asunto + auto pk-seudulla
urheilen, opiskelen, kulttuuristelen
ei alkoa, ei tupakkia
naiset kutsuvat komistukseksi
kerron vitsejä sujuvasti neljällä kielellä
AV-tasoarvioni on 6-7/10
Vierailija kirjoitti:
Ei kun oikeasti, mikä sen tason määrittää? Pelkkä käytös muita kohtaan se ei valitettavasti ole.
Karkeasti naisella ikä ja ulkonäkö, miehellä asema ja varallisuus.
Mies voi kompensoida ulkonäön ja luonteen puutteita varallisuudella, mutta nainen ei voi kompensoida asemalla ja varallisuudella ulkonäön ja iän puutteita. Toisin sanoen naiset aloittavat huipulta ja miehet pohjalta. Noin 28-vuotiaana sukupuolten "taso" on sama, ja tämän jälkeen miehen taso vain nousee, ja naisen vain laskee. Käytännössä tämä ilmenee esimerkiksi siten, että parisuhteissa mies on yleensä noin 5 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna speksit niin tasosi määritellään.
Esim. minä
eronnut sinkku
DI
185/85
tulot 70 kevb
asunto + auto pk-seudulla
urheilen, opiskelen, kulttuuristelen
ei alkoa, ei tupakkia
naiset kutsuvat komistukseksi
kerron vitsejä sujuvasti neljällä kielellä
AV-tasoarvioni on 6-7/10
Noilla spekseillä tasosi on 8-9/10. Mutta koska naiset ovat hypergamisia, sinusta kiinnostuvat ennen kaikkea 6-7/10 tason naiset.
Kiitos, eli 45 vuotiaana en enää kovin korkealle pääse? Olen FM, vakityössä, tulot 55t/vuosi, lapset jo aikuisia, asuntona rivari ja kesällä lomanvielttopaikkana mökki, olen 170cm pitkä ja rehevä eli vähän pyöreä, iloinen, kiva ja huumorintajuinen
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, eli 45 vuotiaana en enää kovin korkealle pääse? Olen FM, vakityössä, tulot 55t/vuosi, lapset jo aikuisia, asuntona rivari ja kesällä lomanvielttopaikkana mökki, olen 170cm pitkä ja rehevä eli vähän pyöreä, iloinen, kiva ja huumorintajuinen
Tuosta listasta miehiä kiinnostaa vain ja ainoastaan "45-vuotias" ja "ylipainoinen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi kompensoida ulkonäön ja luonteen puutteita varallisuudella, mutta nainen ei voi kompensoida asemalla ja varallisuudella ulkonäön ja iän puutteita. Toisin sanoen naiset aloittavat huipulta ja miehet pohjalta. Noin 28-vuotiaana sukupuolten "taso" on sama, ja tämän jälkeen miehen taso vain nousee, ja naisen vain laskee. Käytännössä tämä ilmenee esimerkiksi siten, että parisuhteissa mies on yleensä noin 5 vuotta vanhempi.
Ja hölynpölyt. Miehenä 30v tiedän paljon kauniimpia 28-35 v kun alle 20v tai 20v. Nykynuoriso on pulleaa ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olet 6/10.
Ok, minkähänlainen mies olis sit samaa tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hölynpölyt. Miehenä 30v tiedän paljon kauniimpia 28-35 v kun alle 20v tai 20v. Nykynuoriso on pulleaa ja muuta.
Niin tiedän minäkin. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiseikkaa, että yleensä alle 28-vuotiaat naiset ovat kauniimpia kuin sitä vanhemmat. Kuinka monta yli 30-vuotiasta missiä muistat valitun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ulkonäkö. Ikä on yhtä kuin ulkonäkö.
Status-kipeille miehille toki reilusti nuorempi on ns sulka hattuun....koska on pitempään paremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet 6/10.
Miten helvetissä 45v ylipainoinen olisi yli keskiarvon?
Entä jos on erityisen nätti ja isorintainen 45v?