Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka, jota kaikki ovat syöneet? Yläpeukku = olen syönyt, alapeukku = en ole syönyt.

08.06.2017 |

Minä aloitan: Pizza.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmivelli

Vierailija
102/108 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissi. Saako alapukuttaa jos ei syö mutta on maistanut. Allergian takia moni ei varmaan syö useimpia ruokia. Esim vilja-allergiset tai keliaakikot ei välttämättä pizzaa halua vaikka olisivatkin maistaneet.

Vierailija
104/108 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaalipaistos

Vierailija
105/108 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avettaja kirjoitti:

Pizzalla jo viisi alapeukkua :o

Mun veikkaus on, että ovat trollipeukuttajia. Haluavat vain pilata mammoilta sen ilon, että jotain ruokaa todella olisivat syöneet ihan kaikki...

Sen voin luvata että yksi, eli omani on kyllä ihan totta. Itsekin kyllä epäilen että ainakin osa muista äänistä olisi trolleilta, juurikin siksi että en ole koskaan tavannut toista suomalaista joka ei olisi syönyt pizzaa kuten minä.

Perimmäinen syy on tämä:

Inhoan, vihaan, suoraan sanottuna sairaanloisesti kammoan juustoa(ja muita hapanmaitotuotteita) ja olen sellainen ollut jo ihan pienestä asti.

En siis ole syönyt tai syö mitään missä on esim juustoa, tai on edes pieni epäilys että sitä olisi, mielummin olen syömättä.

Yleensä ensimmäinen kysymys on aina "mut syöthän sä pitsaa?!", NO EN syö, juurihan selitin etten syö mitään missä on juustoa.

Tämän vaivan/kammon takia elämä on toki aika vaikeaa, koska juuston ahmiminen tuntuu olevan toisille henki ja elämä, niin moni katsoo kuin hullua jos ei ole samaa mieltä asiasta.

Pelkästään se haju(kaikki juustot haisee märäntyneelle/pilaantuneelle/myrkylliselle minun nenään) on itsestäni ihmeellinen asia että niin moni voi syödä jotain, mikä itsestäni haisee samalle/pahemmallekin kuin esim pilaantunut maito/liha.

Myös rahkat, jugurtit ym ja eritoten piimä haisee aivan älyttömän oksettavalle, vaikka monesti kaverit väittää että eihän ne haise miltään.

Epäilen siis että oma nenäni on erityisen herkkä pilaantuneelle, ja fermentoidut jutut on aika lähellä pilaantuneita.

Ja tästä voisi kirjoittaa vaikka kirjan, miten hankalaa on elää yheiskunnassa jossa muut veganismit ym on ihan ok, vaan sitten saa suoranaista vihaa ja raivoa päälleen jos kieltäytyy ruoasta missä on tai missä epäilee olevan jotain hapantuotetta.

Ravintolat = älyttömät paineet selata listaa ja laskelmoida että mihin kokki ei tunkisi juustoa, kun "kaikkihan siitä pitää", kaverien luona/appivanhemmilla jne sama homma ja saa selittää asiaa kuin vammainen, vaikka pitäisi riittää "aikuinen saa päättää mitä syö ja ei syö, piste."

Olisi suorastaan ihanaa löytää joku joka ei myöskään IKINÄ söisi juustoa, mielummin vaikka paskaa, niin olisipa kohtalotoveri.

Veikkaan että minutkin moni tuttu tästä tunnistaisi, koska tuskinpa montaakaan samanmoista suomessa on.

Jo tuo asenne kertoo paljon "varmaan on kaikki trolleja, kaikkihan pitsaa syö?!" Että kiitosta vaan jälleen siitä, että asiaa pidetään lähes mahdotottomana.

Ootko Lahesta? Jos et, niin sitten tunnen ainakin yhden kaltaisesi juuston vihaajan. Hänen tosin tiedän syöyvän itsetehtyä pizzaa, jättää vain juuston pois. Joten tuskin olet sama henkilö.

Vierailija
106/108 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bandeja paisa

Vierailija
107/108 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimä sellaisenaan.

Vierailija
108/108 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea uskoa että porukka ei ole edes maistanut spaghetti bolognesea (= spaghetti ja tomaattipohjainen jauhelihakastike), jauhelihakeittoa, kalapuikkoja (joo, kala-allergikot tietty) jne.

Oletteko käyneet peruskoulun? Näitä kaikkia tarjottiin ihan ulkomaillakin, olemme asuneet Aasiassa ja Pohjois-Amerikassa, eli ei vain Suomessa.

Pizzan alapeukuista yhdelle tuli jo selitys, mutta silti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi