Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan mieheni onnistumaan rajusta seksistä?

Vierailija
08.06.2017 |

Olen monesti vihjaillut ja suoraankin sanonut että saa käyttää rajumpiakin otteita mutta mitään ei tapahdu. Joskus vähän tukistanut, purrut ja läpsinyt perseelle mutta siinä se.

On kuitenkin joskus puhunut sitomisesta ja että "nussii minua joka reikään vaikka väkisin niin rajusti etten kävele ainakaan viikkoon", mutta eipä ole tapahtunut.

On se kumma kun olisi tällainen nymfonainen joka ei pelkää rajuja otteita mutta silti ei miestä kiinnosta. Yleensä suht hellää seksiä, ei kuulemma halua satuttaa. Ja ei muuten ole mikään lassukkamies paitsi sängyssä. On vielä sanonut että tykkää kokeilla kaikkia uusia juttuja sängyssä. Ja vitut.

Mitä teen? Pitäisikö minun vähän kouluttaa tuota että alkaisi panemaan naistaan kunnolla vai mitä? Ideoita? Pettämään en ala

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis innostumaan

Vierailija
2/3 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan pitää kouluttaa. Älä turhaudu jos mies ei ota asiassa isoja harppauksia - ajatus toisen "epäkunnioittavasta" käsittelystä voi olla tosi vieras ja voimakas. Kehu jälkikäteen kun asiat menee oikeaan suuntaan.

Jos yrität painostaa tai heti oikotien kautta johonkin, joka on reilusti mukavuusalueen ulkopuolella, nousee vaan muurit pystyyn ja hänelle voi tulla hyvin epävarma olo - mikä tietysti sotkee kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido sinä hänet ja istu naamalle, käske nuolla orkku. Ehkä jotain muuta pientä alistamista? Jospa hän siitä innostuu. Jos ei niin sitten keskustelette asiasta. Tai etsit uuden miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän