Silmien värin muuttaminen leikkauksella
Tästähän oli noin puoli vuotta sitten juttua kun ruotsalainen ihmisbarbie kävi Intiassa leikkauttamassa pysyvät piilolinssit silmiinsä (leikataan siis niin että asennetaan piilarit silmän kalvon alle) ensin olin innoissani että olisi ehkä joskus mahdollisuus saada vähän kauniimmat (lue: mutta luonnollisen) väriset silmät kun omat ovat niin tappavan tylsän vihreänharmaansiniset (ei minkään väriset) mutta noi lopputulokset... KAUHEITA. Super luonnottomia ja näkee jo kilometrin päähän että ovat feikit. Olen nähnyt paljon luonnollisemman näköisiä piilolinssejäkin kuin nuo "pysyvät" linssit. Kuka vähäjärkinen haluaa tuollaiset pilkulliset tasaväriset liskon silmät loppuiäksi?!
Kommentit (8)
Joo, mutta on myös keksitty parempi keino, sellainen että laserilla kuoritaan ruskeista silmistä väriä pois ja alta paljastuu sininen silmä, koska kuulemma kaikilla on oikesti siniset silmät ruskean pigmentin alla
Löytyy netistä useampi kuva hakusanalla brightocular kauempaa ja einiin selvässä kuvassa näyttävät jopa ihan siisteiltä mutta läheltä... Yh.., tekisi pahaa katsoa esimerkiksi omaa miestä silmiin jos niissä olis tollaset. Munkin mies sano vaan että "hyi hitto et kyllä tollasia ota" mitä sekin oikein luulee? :D
Hyi hemmetti, siis tosiaankin luonnottoman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-4c75e179c49d9d1e2e9196dd36f2839a
No hyi hitto tuota vikaa kuvaa :D
AP sulla on kauniin väriset silmät. Minä hylkäsin yhden missin näköisin naisen baaritiskille sen takia, että sillä oli ruskeat silmät. Jäljestäpäin sain kuulla, että hänen silmiensä väri olisikin ollut harmaa (upea väri).
Siis ruskeat piilarit ovat sama kun itse laittaisin paidan sisälle piilokaljamahan ja teippaisin jollain kinestiateipillä hartiani näyttämään siltä, että olisivat samaan aikaan mahdollisimman kasassa ja jännittyneen oloiset. Eli ikään kuin rumentaisin itseäni tarkoituskella, mutta luulleen että no nyt näyttää hyvältä. Masu näyttää stailauksen jälkeen 20 cm puolleammalta ja hartiat 10 cm kapeammilta :-)
Löytäskö joku linkkiä? Minäkin muistan jutun hämärästi mutta en löydä sitä mistään...