Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua kasvojen iho-ongelmiin?

Vierailija
07.06.2017 |

Vaikuttaa siltä, että kasvojeni iho kärsii lähes kaikkien mahdollisten iho-ongelmien kombosta. Heräsin tähän hiljattain, kun näin aika kamalan ja tarkan kasvokuvan itsestäni. Kaipaisin siis kovasti ihonhoito-ohjeita ja apua.
Otsani on rasvainen, ihon pinta mandariinimainen ja ihohuokoset suuret, posket pintakuivat ja herkät, nenä mustapäillä, leuka ja suunympärys epäpuhtauksista näpyillä ja muutoin kasvot ovat usein kireät, punaiset ja kuivat. Kyseisessä kuvassa näkyi jopa hienoisia ryppyjä silmien alueella. Olen siis reilu parikymppinen nainen.
Käytän säännöllisesti vaahtomaista puhdistusainetta, paria kasvoöljyä sekä perus kasvorasvaa. En tupakoi (olen lopettanut; harvakseen käytän sähkötupakkaa) ja juon mielestäni kohtuullisen määrän vettä päivässä. Syön päivittäin kasviksia, mutta usein myös leipää ja toisinaan sokerisia juttuja.
Onko tässä käynti kasvokirurgilla edessä, vai kuinka voisin parantaa ihoni terveyttä ja ulkonäköä? Olen kuullut joidenkin kehuvan korealaisia ihonhoitotuotteita; olisiko niistä etanarasvoista ynnä muista apua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ensimmäiseksi lääkäriin hakemaan antibioottikuuri (tetrasykliini), jolla epäpuhtaudet ja näpyt saadaan kuriin. Myös tietyt e-pillerit voivat olla avuksi iho-ongelmissa. Käytätkö omalle ihotyypillesi sopivia tuotteita? Käy kysymässä kosmetologilta tarkempia vinkkejä tuotteiden valintaan, esim. apteekeissa työskentelee monesti kosmetologeja opastamassa asiakkaita sekä apteekkikosmetiikka on monesti laadukkaampaa verrattuna markettikosmetiikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla