Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät huomaa naisen kiinnostusta?

Vierailija
07.06.2017 |

Onko miehillä niin huonot sosiaaliset taidot, etteivät tällaista huomaa?
Erityisesti miehiltä haluaisin kuulla, oletteko jälkeenpäin saaneet selville jonkun naissen kiinnostuksesta, jota ette ole itse ensin huomannut, vaikka merkit ovat selvät?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan moni miehistä on kyllä huomannut mun kiinnostukseni. Sitten on nykyinen puoliso, joka ei älyä yhtään jos joku sille flirttailee. Siihen varmaan liittyy paljon sellaistakin, ettei se oikein usko että kukaan nainen nyt just hänelle flirttailisi. Jos se on itsekin kiinnostunut, niin sitten havaitsee toisen kiinnostuksen sentään vähän paremmin. Tai näin ainakin oli mun kohdalla.

Vierailija
22/25 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huomaa noin 30% todennäköisyydellä naisen kiinnostuksen. Nainen huomaa miehen kiinnostuksen vielä paljon heikommin. Tässä on varmaan evolutiivisesti taustalla sitä, että miehen pitää olla parempi kiinnostuksen tunnistaja, jotta hän voi tehdä lähestymisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii se toiseenkin suuntaan, tuntuu etteivät miehet tiedä milloin naista ei kiinnosta pätkääkään.

Toisaalta ymmärrän senkin, että tuntuu, etteivät miehet huomaa kiinnostusta. Harvoin naiset pyytävät suoraan treffeille/kahville tai ottavat selvää fyysistä kontaktia. Osa ei uskalla lähestyä miestä tai lähettää miksattuja signaaleja/ pelaa jotain kuuma-kylmä-kuuma peliä. Toiset taas odottavat ukon tulkitsevan yhdestä katseesta koko elämäntarinan. Onko ihmekään, että miehillä on hankaluuksia tämän asian kanssa?

Vierailija
24/25 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies huomaa noin 30% todennäköisyydellä naisen kiinnostuksen. Nainen huomaa miehen kiinnostuksen vielä paljon heikommin. Tässä on varmaan evolutiivisesti taustalla sitä, että miehen pitää olla parempi kiinnostuksen tunnistaja, jotta hän voi tehdä lähestymisen.

Tämä.

Vierailija
25/25 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On selviä merkkejä ja selviä merkkejä. Kävin joskus naispuolisen duunikaverin kanssa duunipaikan salilla viikottain, ihan kaveripohjalta. Hauskaa oli, läppä lensi ja niinpoispäin. Puolentoista vuoden päästä alkoi vaikuttaa etäiseltä ja kireältä ja alkoi jäädä milloin minkäkin tekosyyn varjolla salilta pois. Töiden yhteydessä törmäillessä vaikutti välillä suorastaan vihamieliseltä tai vähintään viileältä. Vähän tuon jälkeen vaihdoin toiseen työpaikkaan eikä nähty enää, mutta parin vuoden päästä törmättiin sattumalta baarissa ja avautui että olikin ihastunut minuun ja käytös muuttui koska ei halunnut että muut työpaikalla huomaa ja minun olisi pitänyt tajuta pyytää hänet ulos. Noh, en tajunnut, ennemminkin jäin miettimään että mitähän nyt olen mokannut.

Minä kävin naisfysioterapeutilla,mukava nainen minkä kanssa oli ihan kiva jutella kaikenlaista ym.

yhtäkkiä sen käytös muuttui kylmäksi,pari vikaa käyntiä tuntui kuin olisi halunnut vain nopeasti eroon ja oli sitä mieltä ettei tarvitse uutta lähetettä enää hakea.

olikohan tuossa takana jotain muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän