Miksi miehet eivät huomaa naisen kiinnostusta?
Onko miehillä niin huonot sosiaaliset taidot, etteivät tällaista huomaa?
Erityisesti miehiltä haluaisin kuulla, oletteko jälkeenpäin saaneet selville jonkun naissen kiinnostuksesta, jota ette ole itse ensin huomannut, vaikka merkit ovat selvät?
Kommentit (25)
Naiset olettaa kaikkien miesten olevan hänestä kiinnostunut ja miehet olettaa että kukaan ei ole hänestä kiinnostunut. Päinvastaiset tilanteet on molemmille sukupuolille sokeita pisteitä elämässä.
Ne merkit kun eivät koskaan ole selvät. Naisille on kunnia-asia olla mahdollisimman tulkinnanvaraisia, epäselviä ja muutenkin helvetin rasittavia. Ei jaksa.
Jos joku katselee minua, luulen että olen niin ruma tai naamassani on jotain ruokaa.
Siksi että ne merkit eivät ole selvät. Naiset usein kuvittelevat miehen huomaavan. Mies saattaa huomatakin, mutta ajattelee että jos osoittaa kiinnostusta, niin saa kuulla olevansa sika joka ajattelee vain sitä, eikä tajua mikä on ystävällisyyttä, tarkoituksetonta flirttiä, yms.
Joskus mies on tahallaan huomaamatta ja toivoo että suohirviö tajuaisi häipyä.
Naisillahan ne paskat sosiaaliset taidot on. Ihme että tässä maassa porukka edes lisääntyy enää, sen verran paskat sosiaaliset taidot "selvine merkkeineen" naisilla on.
Pistetään nyt tämäkin taas miesten viaksi.
Eipä kannata kuvitella ihmisten olevan ajatustenlukijoita näissä asioissa. Oman kokemukseni mukaan monet naiset tykkäävät flirttailla ja katsella silmiin, vaikkei tässä olisi mitään sen kummempaa taustalla. Ja toisaalta, olen itse kuulemma yrittänyt iskeä jatkuvasti yhtä naista hänen kertomansa mukaan, vaikka itse asiassa vain vitsailin ja olin ystävällinen, eikä muu edes ollut mielessä.
Jos on kiinnostunut oikeasti, niin voisikohan sen sanaisen arkun avata, eikä luottaa salamyhkäisiin signaaleihin..
Naisten kiinnostuksen osoituksiin ei voi luottaa. Mikään ei tarkoita mitään ja taas pieni ele voi tarkoittaa mitä vaan. Naisilta puuttuu tunneäly.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti miehiltä haluaisin kuulla, oletteko jälkeenpäin saaneet selville jonkun naissen kiinnostuksesta, jota ette ole itse ensin huomannut, vaikka merkit ovat selvät?
Noin on kyllä päässyt käymään, enkä vieläkään tiedä, että mikä tai mitä ovat ne "varmat merkit" joista voi tietää, että naine on todella kiinnostunut. - Hieman surullista on myös, että joskus olen kyllä ollut erinomaisen varma, että nainen on minusta kiinnostunut, mutta minä en ole ollut tai kyennyt olemaan hänestä yhtä kiinnostunut. On myös ollut hämmentävää että joku on saattanut tulkita minun olevan, jotenkin erinomaisen kiinnostunut, kun omasta mielestäni olen käyttäytynyt vain ja ainoastaan tavanomaisen huomaavaisesti/ -kohteliaasti.
Harvoinpa on huomannut. Jos tulkinnut että olisi kiinnostusta mutta sitten tullut perään pi tkä jäätävä jakso..ja sitten taas pyyntö somessa..otappas nuista selvää..
Miehet on niin tottunut siihen että nainen torjuu kaikki isku yritykset joten on turha kuvitella että kukaan nainen olisi kiinnostunut.
Sitäpaitsi, jos mies ns "lukee naisen väärin" niin se on melkolailla lose-lose situationi.
Eli miehellä ei ole muuta vaihtoehtoa kun iskeä naista ja olla joko onnistunut tai "sika".
Mutta jos mies tulkitsee että nainen olisi flirttaillut niin on suuri mahdollisuus että tämä nainen on parisuhteessa tai "ei ole flirtannut". Joten se on nolompi tilanne.
Koska olette leimanneet kaikki miehet mielipuoliksi perversseiksi, olen eristäytynyt naisista kokonaan enkä halua tosimaailmassa olla missään tekemisissä naisten kanssa. En katso naisia, en puhu heille ja jätän naiset täysin huomiotta.
Kyllä huomaa. On minulle useampikin nainen tullut sanomaan että on kiinnostunut. Muutama on kutsunut kotiinsakin ja ottanut vaatteet pois.
Ei semmoisia olekkaan.
Poislukien selkeä fyysinen kontakti ja suora puhe.
Eikä noita yllämainittuja lähestymisiä vastaanota, kuin kolmen promillen humalassa olevilta naisilta, mielikuvituksesi tuotoksilta ja yksisarvisilta.
Te naiset olette kuin golfkentät ja jokaista rataa pitää pelata sen radan vaatimalla tavalla.
Eikä hyvä pelisilmäkään aina pelasta niiltä väärinkäsityksiltä.
Mistä sen huomaa? En minä ainakaan ole huomannut että yksikään nainen olisi minusta kiinnostunut,tai ehkä kerran,mutta en tiedä?
Järjestin eräät juhlat missä kaverin nuori muijakaveri tuli paljuun alasti mun kanssa kun olin yksin siellä,tilanne meni reisille kun tuon naisen äiti tuli paljulle kiukkuamaan,heitti vaatteet pois tuli paljuun ja vaati minua suutelemaan sitä.
Menin tilanteesta niin hämilleni etten tiennyt mitä tehdä tai sanoa ja niin kuin aina en tehnyt mitään ja naiset häipyivät.
Tämä tapahtui talvella keskellä yötä.
Mistä päättelet ettei huomaa? Vinkki: ehkä huomaa mutta koittaa esittää ettei huomaa. Miksi? Koska ei ole innoissaan asiasta!
Mun havaintojen mukaan miehet tulkkaa lähes kaiken kiinnostukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se lähtökohtaisesti on päinvastoin niin, että jos sinä yrität viestittää olevasi kiinnostunut ja toinen ei huomaa, niin sinä olet epäonnistunut kommunikoinnissa eli sinulla on itselläsi huonot sosiaaliset taidot.
On selviä merkkejä ja selviä merkkejä. Kävin joskus naispuolisen duunikaverin kanssa duunipaikan salilla viikottain, ihan kaveripohjalta. Hauskaa oli, läppä lensi ja niinpoispäin. Puolentoista vuoden päästä alkoi vaikuttaa etäiseltä ja kireältä ja alkoi jäädä milloin minkäkin tekosyyn varjolla salilta pois. Töiden yhteydessä törmäillessä vaikutti välillä suorastaan vihamieliseltä tai vähintään viileältä. Vähän tuon jälkeen vaihdoin toiseen työpaikkaan eikä nähty enää, mutta parin vuoden päästä törmättiin sattumalta baarissa ja avautui että olikin ihastunut minuun ja käytös muuttui koska ei halunnut että muut työpaikalla huomaa ja minun olisi pitänyt tajuta pyytää hänet ulos. Noh, en tajunnut, ennemminkin jäin miettimään että mitähän nyt olen mokannut.
Se nyt vaan on niin, että miehet saa koko elämän tylyä kohtelua ja pakkeja naisilta, melkein pelkästään tuota. Jossain vaiheessa lakkaat kiinnittämästä mitään huomiota naisiin, jos joku joskus lähestyy mietit lähinnä että nainen haluaa vain käyttää hyväksi leikkimällä kiinnostunutta.
Itse en ole kiinnittänyt mitään huomiota naisiin yli 10 vuoteen, loppui kiinnostus kokonaan. Aikansa sitä jaksaa kuunnella pelkkää vittuilua ja päänaukomista, pakkeja kunnes riittää.
Joo siinä vaiheessa kun nainen alkoi tulla seuraan ruokatunnilla, luennolla ja bileissä. Pelkkien "salaperäisten" katseiden perusteella se ei vielä selvinnyt.