Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita vihaatte tällä palstalla?

Vierailija
07.06.2017 |

Minä vihaan Odottajien uutuuskirjettä, joka pomppaa yhä uudelleen ja uudelleen esille, eikä poistu edes rastista painamalla.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyypyy-, pepou- ja anaalijuttuja, ihmisten (varsinkin naisten) haukkumista sellaisten ominaisuuksien takia, mille he eivät voi mitään, kuten pituus, jalan koko, rotevuus (tarkoitan leveitä hartioita esim., haukutaan lehmänpuolikkaiksi jne.) tai haukkumista lyhyyden takia, pedofiilejä ja efebofiilejä (teinien ihastelijoita ja miettimistä seksiobjekteiksi, ei haluttaisi antaa kasvurauhaa), vanhenevien naisten haukkumista, kun he vanhenevat, myös miehet ikääntyvät. Sellaista ajattelua, että n. 40-vuotiaalle miehelle kuuluu parikymppinen nainen. Oikeastaan en pidä myöskään ihmisten haukkumista painon suhteen, kun ei tiedetä mitä kaikkea ihmisellä on elämässä ollut. En pidä laihuuden tai lihavuuden ihannoimisesta. Tosi montaa asiaa siis ja välillä ajattelen, että olen masokisti, kun luen tätä palstaa ja kommentoin välillä.

Vierailija
22/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan niin kovasti sitä 2000 luvun alun palstaa, ihan teknisiltä ominaisuuksiltaan se oli mielestäni mukavampi. Sai vastata suoraan jonkun kommentin alle, eikä jonkun kilometrin pituisen kommenttirimpsun perään...

Vierailija
24/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan niin kovasti sitä 2000 luvun alun palstaa, ihan teknisiltä ominaisuuksiltaan se oli mielestäni mukavampi. Sai vastata suoraan jonkun kommentin alle, eikä jonkun kilometrin pituisen kommenttirimpsun perään...

Mobiiliversio on kätevä, koska saa suoraan viimeisimmän viestin.

Vierailija
25/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaaminen on turhan vahva sana, mutta samanlaisina päivästä, viikosta, kuukaudesta toiseen toistuvat inkutukset ärsyttävät. Siis esim. ulina markkina-arvosta, reiän saamisesta, miesten inttiin "joutumisen" vääryydestä ja jännämiesten pakaroista sekä ylilautailijoiden typeryydet a'la  pepouttelu.

Saara Aalto on ollut kohta vuoden maailmantähteyden kynnyksellä ja  fanijoukko alkaa ilmeisesti uupua,  ja värikäs elämäntapamuutos lienee  (Munakarin)  kivillä, joten niistä taidetaan olla pääsemässä sentään. 

Kas kun ei ärsytä Saara Aallosta kitisijöiden viikottaiset lokakampanjat. Oletko sinä ehkä heidän joukossaan?

Vierailija
26/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa provon huutamista. Ei sellaista aihetta olekaan josta joku elämäänsä kyllästynyt ei provoksi huutaisi.

Vierailija
27/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalinvartijoita.

Vierailija
28/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottajan uutiskirjettä ja vielä enemmän sitä, ettei VIELÄKÄÄN viimeisimmät viestit näy vaan pitää kikkailla etusivun kautta, jos haluaa ne nähdä. Vaatii kyllä jo aikamoista vetelyyttä ja välinpitämättömyyttä ylläpidolta, ettei asialle ole mitään tehty. Tuo on suurin syy siihen, miksi ei tule täällä juuri enää käytyäkään.

Vierailija
29/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ärsyttävä kaikkitietäjä. Vihaan sitä, kun täällä joskus jaetaan faktana täysin väärää tietoa.

Minulla myös tämä. Samaten vihaan ihmisiä, jotka kommentoivat pelkän otsikon perusteella eivätkä vaivaudu lukemaan edes aloitusviestiä.

Vierailija
30/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että Night Guest varastetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi