Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihduttanut 6kg, silti vaatekoko on sama kuin ennen laihdutusta

kärsimätön
07.06.2017 |

Montako kiloa pitää pudottaa painoa että vaatekoko pienenee?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ne vaatteet näyttää oikean kokoisilta, eikö niin? Eli ei kiristä.

Vierailija
2/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lähtöpainosta. Mulla 15 kg teki sen, että vaatteet on kokoa, melkein kahta pienemmät, mallista riippuen.

Yli satakiloisena painoni saattoi heittää 4 kiloa aamun ja illan välillä ruuan suolaisuudesta ja nauttimistani nesteistä riippuen. Ja samat vaatteet mahtuivat päälle aamuin illoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lähtöpaino. On ihan eri asia jos 130 kiloinen laihduttaa 6 kg. Kuin että 70 kiloinen sen tekee

Vierailija
4/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan vaikuta vaatekokoon joku 5 - 6 kilon heittely. 10 kg voi juuri ja juuri yhden vaatekoon verran vaikuttaa. Olin alipainoisenakin koko 40 lantion ja rintojen takia ja niiden perusteellahan vaatekoko määräytyy. Vyötärön mittaa voi sitten itse säätää.

Vierailija
5/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tartti kyllä laihtua kymmenen kiloa ennen kuin vaatekoko pieneni. Ja vyötärö on kireä edelleen, minä kun en kapene vyötäröltä yhtään, vaikka kuinka laihduttaisin.

Terveisin 50 kg, vyötärö 80 cm.

Vierailija
6/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lihoin 5kg, niin minulle meni päälle vanhat vaatteet, toki kiristivät jonkin verran.

Veikkaisin että sinulla on toisinpäin, vaatteet ei enää kiristä ja näyttävät paremmilta päälläsi.

Vierailija
7/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se painomäärä on lähtenyt lihaksista eikä rasvasta,tyypillinen naisen laihdutus eli ei treenata lihaksia eikä syödä proteiinia.

Vierailija
8/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun "laihduttaa", menettää yleensä lihaskudosta ja nestettä. Kun lihas korvautuu läskillä, paino yllättävästi putoaa, koska lihas on painavampaa kuin rasva.

On mahdollista pudottaa painoa kutistumatta yhtään.

Ei kannata "laihduttaa", sillä paino tulee korkojen kera takaisin.

Painonpudotus kuntoillen ja monta pientä ateriaa päivässä syöden on loppuelämän mittainen elämäntapamuutos. Vain se toimii eikä vaihda lihaksia läskiksi.

Yleensä 1 vaatekoko vastaa noin viitttä kiloa painossa, mutta se ei päde jos lihasta muutetaan läskiksi.

Vierailija
9/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset muutama kiloa lähtee maksan glykogeenivarastosta ja glykogeeniin sitoutuneesta vedestä. (Tämä ei ole sama kuin nestehukka.)

Vierailija
10/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino oli 82,5kg ja pituutta minulla on 175cm.

Vierailija
11/11 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu niin monista asioista, esim. lähtöpainosta, vartalon mallista, vaatteiden mallista/materiaalista kuinka istuvista tykkää yms. Ei mitenkään voi sanoa jotain tiettyä kilomäärää. Jossain trikoovaatteissa pyöreällä ihmisellä paino voi vaihdella kymmeniä kiloja, vaikuttamatta välttämättä kokoon, farkuissa hoikalla/normaalipainoisella ihmisellä jo muutama kilo voi muuttaa kokoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän