Mitä ajattelet miehestä, jonka paidantaskusta tippuu baaritiskille XXL-koon kondomi?
Tekeekö mieli tehdä tuttavuutta tuon könsikkään kanssa? ;)
Kommentit (30)
Ujuttautuisin vaivihkaa tämän seuraan, jos vaikka saisin melaa
Tuo on lähes pomminvarma keino saada baarista naisseuraa. Kokeiltu on, ja toimii!!
No jos sun vehje olis sitä kokoa kuin exälläni niin lähtisin mukaan, jos saisin halutessani pitää sut omanani sit. Minkä ikäinen olet? Exälläni oli 22-senttinen ja paksu. Ei juuri kortsuja käytetty kun ne oli liian pieniä ja silleen.
"Sä et varmaan tarvii tätä. Ei kait haittaa, että käytän tätä mun strap-oniin?"
Ajattelen että mies on fiksu kun käyttää kondomia mutta paidan taskussa säilyttäminen saattaa aiheuttaa sen verran lämpöä että kumi saattaa haurastua. Ajattelisin että onneksi minulla on aina omia, hyvin säilytettyjä kondomeja mukana vaikka yhden illan juttuja on ollut vain kaksi. Joista toinen ei päätynyt seksiin koska mies rupesi vänisemään kondomin käytöstä jolloin keräsin vaatteeni ja lähdin. Muuta en ajattelisi, tuskin edes huomaisin.
Katselen kohteliaasti poispäin. Tässä vaiheessa viimeistään tulee selväksi, etten koskaan lähde baarista kenenkään matkaan.
Ajattelisin , että temppu on samaa sarjaa kuin muutkin mainokset ,joissa huonoa ja mitätöntä tuotetta yritetään kehua ja puffata .
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että mies on fiksu kun käyttää kondomia mutta paidan taskussa säilyttäminen saattaa aiheuttaa sen verran lämpöä että kumi saattaa haurastua. Ajattelisin että onneksi minulla on aina omia, hyvin säilytettyjä kondomeja mukana vaikka yhden illan juttuja on ollut vain kaksi. Joista toinen ei päätynyt seksiin koska mies rupesi vänisemään kondomin käytöstä jolloin keräsin vaatteeni ja lähdin. Muuta en ajattelisi, tuskin edes huomaisin.
Mutta jos ei ole takkia, niin missä sitä kondomia pitäisi säilyttää? Housuissa se lämpenee vielä enemmän. Pitääkö ostaa käsilaukku kortsuja varten?
Vierailija kirjoitti:
"Sä et varmaan tarvii tätä. Ei kait haittaa, että käytän tätä mun strap-oniin?"
"Ota vaan, ei haittaa. Emmehän halua, että saat sukupuolitaudin sträppäriltäsi tai tulet raskaaksi sille."
Palstan parasta komiikkaa ovat nämä "miestensä" "jättimunaa" hehkuttavat mammat. :'D