Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te jossain julkisessa ammatissa olevat deittailette Tinderissä? Siis sairaanhoitajat/opettajat/lastenhoitajat/myyjät ym. jotka tunnistetaan ammatin perusteella?

Vierailija
07.06.2017 |

Nih?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olisi vähän kiusallista, jos opiskelijani antaisi tykkäystä tinderissä, mutta elämä on. En jaksa elää varmistellen

Vierailija
2/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin muutkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti. Kaikki, jotka näkevät profiilini, ovat itsekin Tinderissä.

Ehkä jossain pikkukylässä on erilaista, mutta kaupungissa voi opettaja tai pappikin mennä huoletta palauttamaan pulloja tai ostamaan kondomeita lähikauppaan.

Vierailija
4/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tunnista kuntani hoitsuja, kirjastontätejä, kassoja jne.

Vierailija
5/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa kuvassa virkapuku päällä ja työpaikka on toki näkyvillä myös profiilissa. Ehkä marginaalisesti enemmän tulee matcheja kuin ilman virkapukua, mutta ei näy olevan suurta vaikutusta.

Eipähän tarvitse sitten lähteä ammattia erikseen selittelemään. Pappi siis olen. Ei ainakaan tällä näy nykyäaikana muuten olevan merkitystä, mutta joillain ihmisillä on tosi stereotyyppisiä käsityksiä ammattikunnasta esim. koskien alkoholin käyttöä tai seksiä ennen avioliittoa.

Vierailija
6/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen palvelualalla, ja työkaverit on sanoneet tunnistaneensa Tinderistä asiakkaita. Ja ainakin itse ajattelen, että en halua paljastaa asiakkaille sellaisia asioita itsestäni mitä laitan deitti-ilmoitukseen. Asiakkaalle kun ei kuulu musamakuni tai muutenkaan harrastukseni ja mieltymykseni. ap

Vierailija
7/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen palvelualalla, ja työkaverit on sanoneet tunnistaneensa Tinderistä asiakkaita. Ja ainakin itse ajattelen, että en halua paljastaa asiakkaille sellaisia asioita itsestäni mitä laitan deitti-ilmoitukseen. Asiakkaalle kun ei kuulu musamakuni tai muutenkaan harrastukseni ja mieltymykseni. ap

No yhtä lailla ne asiakkaasi saattavat ajatella, että heidän mieltymyksensä eivät kuulu lempiravintolan tarjoilijalle, punttiksen respalle tai pankkineuvojalle. Eli ihan samassa veneessä olette, kukaan ei voi siellä olla vain vakoilemassa muita.

Itse sinun täytyy miettiä, haluatko olla Tinderissä ja kuinka paljon kerrot profiilissasi.

Vierailija
8/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä Tinderiä. Deittailen Suomi24-treffeillä ja profiilini siellä on kuvaton. Ammattini kerron sitten kasvotusten, jos kerron.

t. Lastensuojelun sossu

Vierailija
9/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaikki saisi deittailla? Pitääkö ihmisen leikkiä, ettei omaa seksuaalista romanttista puolta ollenkaan?

Vierailija
10/10 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin, kiitos kysymästä. Kerran kävin jopa treffeillä entisen opiskelijani kanssa. Minulle deittailu ja seksi on luontevaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän