Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.

KOLIBRI
07.06.2017 |

Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!

Kommentit (2543)

Vierailija
1741/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan helvetin kuvottavia miehiä. Vaikea kuvitella että tällaisia miehiä olisi missään muualla kuin Suomessa. Kuvitelkaapa huviksenne sivistynyt brittimies pieraisemassa naamalle.

Tällaisia miehiä löytyy nippukaupalla saarivaltion futiskatsomoissa.

Et sitten ole koskaan käynyt Englannissa? Minä olen asunut siellä opiskeluaikoinani.

Brittimiehissä on hyväkäytöksisiä mutta valitettavasti myös valtavat määrät yksinkertaisia, vähän koulutettuja ja sovinistisia typeryksiä, joista tässä ketjussa esitetyt pierutemput olisivat hauskoja. Heitä tuntui näkyvän nimenomaan futiskatsomoissa, kun pari kertaa uskaltauduin ottelua katsomaan.

Vierailija
1742/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, kun näiden ongelmapuolisoiden piirteet sais samaan kattilaan ja vois niitä vähän sekoitella, niin vois tulla ihan siedettäviä tapauksia, kun piirteet jakautuisi tasaisemmin kaikille. Kukaan ei ole täydellinen, mutta onhan se ärsyttävää jos on ns yhden asian mies/nainen. Huumori on kivaa, mutta ei silloin kun pitää saada jotain aikaan. Mä kyllä tokaisisin jo jossain vaiheessa, että pistä oma pääs sinne oven väliin. Jos ei mulle sitä vesilasia antais ensimmäisellä yrittämällä, niin hakisin itse.... eiköhän viesti alkais vähitellen mennä perille. Ja jos mun kotiin paluu on suoraan helv:stä, niin sanoisin, että voin kyllä lähteä reissuun, jos seura niin kovin ahdistaa. Huumorille on paikkansa, eihän koko elämä ole vitsi, varsinkaan jos on ollut pitkä päivä, niin en kyllä jaksais jekkuilla jonkun vesilasin kanssa. Tosin saat olla kyllä tyytyväinen, että edes sen lasin tuo. Kaikki ei edes sitä viitsi tuoda. Jos sanoo huumorintajuttomaksi, niin sano suoraan, että nyt en vain jaksa jekkuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen ole PELLE , vaan todella itsekäs IDIOOTTI , joka kuvittelee ittestään aivan liikoja.

Vierailija
1744/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyhmät tyttelit hihittelee pelleille? Ja poikien äidit hymyilevät poikalastensa toilailuille sallivammin kuin tyttölasten? Voisiko miehistäkin olettaa heidän olevan täysjärkisiä ihmisiä? Ei tartte odottaa että armeijassa sitten itsestään miehistyvät.

Vierailija
1745/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyhmät tyttelit hihittelee pelleille? Ja poikien äidit hymyilevät poikalastensa toilailuille sallivammin kuin tyttölasten? Voisiko miehistäkin olettaa heidän olevan täysjärkisiä ihmisiä? Ei tartte odottaa että armeijassa sitten itsestään miehistyvät.

Armeijassa kukaan miehisty. Oppivat sovinismin jos eivät sitä ennen taitaneet. Kattavasti naisalokkaat siellä jo häiritään.

Vierailija
1746/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä sille miehelle pääsiäisenä mämmin sekaan paskaa. Sen verran ettei haista ja kun on syö nyt niin alat hihittää.

Vierailija
1747/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti AP aivan hvetin rasittava mutruhuuli ja miehelle olisi pelastus päästä suhteesta eroon.

Mikå estää miestä itseään ottamasta eroa jos se nainen kerran vatuttaa? Ai niin kun naisen pitää se erokin hoitaa.

Vierailija
1748/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit tuollaisen kanssa naimisiin?

Elämä on valintoja.

Vierailija
1749/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja.

Vierailija
1750/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tilanne on ratkennut, kun aloituksesta alkaa olla kohta viisi vuotta? Onko aloittajan jaksamista auttanut yhtään miehensä rahat?

Vierailija
1751/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja jaettu täällä ap:lle. Ehkä tärkein huomio on se, että huumorintajuista naista on suomesta vaikea löytää. Tosikkoja kyllä riittää ja miesvihaajia.

Vierailija
1752/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja.

Miten se menikään...ei koskaan tiedä minkälaisen makeisen suklaarasiasta valitsee.

Vierailija
1753/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä neuvoja jaettu täällä ap:lle. Ehkä tärkein huomio on se, että huumorintajuista naista on suomesta vaikea löytää. Tosikkoja kyllä riittää ja miesvihaajia.

Mistä mahtaa johtua?

Vierailija
1754/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi lapsellisen kekkuloijan kanssa, miten tuollaisen kanssa muka sujuisi normaali elämä millään tasolla. Onko seksikin tuollaista: työnnän, enpäs työnnä. Olisi kiinnostavaa tietää päätyikö aloittaja eroon, ketju on aika vanha.

Vierailija
1755/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan helvetin kuvottavia miehiä. Vaikea kuvitella että tällaisia miehiä olisi missään muualla kuin Suomessa. Kuvitelkaapa huviksenne sivistynyt brittimies pieraisemassa naamalle.

Tällaisia miehiä löytyy nippukaupalla saarivaltion futiskatsomoissa.

Et sitten ole koskaan käynyt Englannissa? Minä olen asunut siellä opiskeluaikoinani.

Brittimiehissä on hyväkäytöksisiä mutta valitettavasti myös valtavat määrät yksinkertaisia, vähän koulutettuja ja sovinistisia typeryksiä, joista tässä ketjussa esitetyt pierutemput olisivat hauskoja. Heitä tuntui näkyvän nimenomaan futiskatsomoissa, kun pari kertaa uskaltauduin ottelua katsomaan.

Juu, Englanti on kyllä aika heikko esimerkki, jos aletaan miettiä missä on sivistyneitä ihmisiä! On niitä toki sielläkin, mutta taitavat olla vähemmistönä!

Vierailija
1756/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän siltä että miehesi ei ole kasvanut aikuiseksi, että ainut hupi kiusata sinua kaikin tavoin? En usko, että tämän miehen kanssa edes vakava keskustelu tulee toimeen. Sinun miehesi vaikuttaa vähän lapselta, joten ei siinä auta lopettaa ja sanoa toiselle, että lopettaisi. Uskon, että miehesi on vain lapsellinen, ei ikinä  tätä käytöstä lopeta. Ja tämän kanssa ihan turha mennä terapiaan, jos on vain lapsen aivot, niin ei niitä kukaan vain pelasta. Hanki aikuinen mies ja eroa tästä lapsesta. Ei ole enää aikuisen miehen käytöstä. 

Vierailija
1757/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulla on ollut tuollainen kausi. Aloin pelleillä ja huumorini oli sellaista typerää, ei kuitenkaan mautonta. Kun sen oli aloittanut, ei sitä meinannut osata lopettaa. Todellinen syy moiseen oli oma epävarmuus ja jokin yritys olla erikoinen, muka hauska tyyppi.

Onneksi aivoissa oli vielä sen verran toimintaa, että tajusin ottavani ainoastaan muita päähän ja aloin saada hiljalleen itsetuntoani takaisin. Tuona aikana olin jotenkin totaalisesti lopussa ja itseenikin turhautunut.

Vierailija
1758/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vitsailen joskus miehelleni samalla tavalla, syy koska hän on vähän tosikko ja sisäänpäin kääntynyt,  kiva härnätä. 

Vierailija
1759/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ketju. Tuumin vain sitä onko kurkipotkuja jakelevan miehen puoliso myöskin lopulta kyllästynyt ja alkanut pitämään napakasti läsähtäviä hyppy- ja kierrepotkuja lopulta pelleilynä ja avautunut ketjussa.

Vierailija
1760/2543 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun opiskeluaikojen poikaystävällä parinkymmenen vuoden takaa oli erikoinen ja ärsyttävä kombinaatio. Yhtäältä omasta mielestään "inhorealisti", mikä käytännössä tarkoitti sitä että koki oikeudekseen moukkamaisesti töksäyttää toisia loukkaavia tökeröitä huomautuksia, puolustelleen "no kun mä vaan sanon asiat suoraan, ei tarvi loukkaantua". Ei yhtään ymmärtänyt, jos yritin sanoa, että jos ei ole mitään kivaa tai edes neutraalia sanottavaa, parempi olla kommentoimatta esim. toisen ulkonäköä, painoa, vaatetusta, sukulaisia, ammattia, opiskelupaikkaa jne. Kommentoi mm. alapäätäni tyyliin "Sun häpyhuulet on kuin paviaanin pallit". 

Toisaalta hänellä on inhorealisti-töksäyttelijän lisäksi toinen puoli ja se oli ihmeellinen pervo-alatyylinen pelle. Saattoi esim., pahimmillaan jopa mun vanhempien läsnäollessa, tökätä etusormella mun nänniin ja sanoa samaan aikaan ovikelloa matkien DING-DONG!! Kun katsoin (ja muut tilanteessa läsnäolevat), hän saattoi tökätä nänniin vielä kovempaa ja kovemmin DING DONG; ONKO SIELLÄ KETÄÄN KOTONA.  

Ei auttanut niin inhorealistiseen kriitikkoon kuin tuohon pelle-puoleen mikään järkipuhe. Lopulta päätin kokeilla paradoksaalista tekniikkaa ja kommentoin "inhorealistiseen" tyyliin hänen kassejaan, pippeliään, olemattoman kapeita reisiä, länkisääriä, pakenevaa hiusrajaa. Yllättäen ei ollutkaan enää hauskaa. "Mutta mähän olen vain rehellinen, ei pidä loukkaantua kun totta puhutaan", vastasin. Samoin hänen omien vanhempiensa aikana kerran tarrasin munasta kiinni, vedin alas ja sanoin KUKKULUURUU! Siinä kohtaa olin jo päättänyt erota, kunhan halusin antaa pellelle opetuken. Oli kyllä aika hyvät ilmeet niin pellellä kuin vanhemmillaan tuon kukkuluuruun-jälkeen, vieläkin naurattaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan