Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.
Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!
Kommentit (2476)
Tämä on ollut tosi mielenkiintoinen ketju. Minullakin on vuosien takaa kokemusta pelle-poikaystävästä, jonka onneksi jätin 1,5 vuoden seurustelun jälkeen. Monia "pelle-sydrooman" piirteitä hänelläkin tuli esiin, monet jo muidenkin kirjoittajien mainitsemia.
Pelle-eksäni pelleilyn taustalla oli pelko siitä mitä muut ajattelee, huonot sosiaaliset taidot, heikko itsetunto. Näkyi monin erilaisin ja varsin ihmeellisin tavoin. Esim. jos veimme ison muovikassillisen tyhjiä pulloja (suurin osa niistä minun) cittarin palautusautomaattiin, häntä hävetti se että suurin osa pulloista oli vissy-pulloja ja muutama hassu kaljapullo! Hän koitti peitellä vartalollaan sitä, ettei muut näe meidän palauttavan vissypulloja, ja kaljapullot piti sitten lopuksi palauttaa oikein näkyvästi viimeisenä.
Tästä jo joku toinenkin kirjoitti, mutta myös mun pelle-eksän pelko siitä mitä muut ajattelee, näkyi myös julkisen keskinäisen puhumisen häpeämisenä. Esim. isoissa marketeissa asioissa en olisi saanut käydä läpi kauppalistaa ääneen läpi, sillä hänen mielestään on noloa jos muut saa tietää mitä ostetaan. Jos halusikin ostaa jotain juttuja listan ulkopuolelta, esim. tex mex- tavaraa, hän saattoi vaan mennä pyörimään tex-mex hyllyn eteen, mutta ei voinut sanoa mitään. Jos kommentoin, että "ai, tekeekö sun mieli tehdä meksikolaista ruokaa", saattoi hän autossa kiukkuisesti tuhista, että "miksi sun piti kaikille kertoa niistä tortilloista". Ravintolassa hän ei halunnut syödä koska oli noloa jos tarjoilija tai joku muu kuulee meidän puhetta.
Hänen oma lapsuudenperheensä oli sellainen, jossa ei paljoa puhuttu vaan kaikki pönöttivät omissa poteroissaan eikä ulkona käyty eikä ollut perhetuttavia. Ehkä se malli heikkoihin sosiaalisiin taitoihin tuli sieltä. Hänellä ei oikeastaan ollut kavereita eikä hän halunnut viettää aikaa minun kaveriporukkani kanssa. Mutta kahden kesken kotona hän olikin sitten täysin hähhäähää-höhhöhhöö pieru-kakkahuumoripelle ja vieläpä passiivis-aggressiivinen sellainen. Monia samoja juttuja onkin ollut mitä ap:lla ja muilla, mutta laitanpa loppuun vielä yhden uuden esimerkin: jos olin vaikka tiskaamassa, saattoi hän yhtäkkiä painaa sormellaan suoraan nänniini (teki kipeää) ja tehdä suullaan kuuluvaan PRÖÖÖÖT-pieruäänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies painaa myös aina saunaan juuri mentyämme jääkaappikylmän juomatölkin kylkeeni. Tuntuu niin kylmältä. Painaa sen aina monta kertaa eri paikkoihin kiinni.
Tuollaisen jälkeen saisi mun mies saunoa yksin tölkkiensä kanssa ainakin useamman viikon. Eikä tämä olisi ainut seuraus. Kun niin tykkää kylmästä saisi myös vaan kylmää ruokaa.
Mun mies joskus painaa kylmän oluttölkin kankkuuni kun kiivetään lauteelle. Oletteko vilkaisseet miehenne ilmettä? Minun mieheni katse on hellä ja ilkikurinen, pienet kultaiset hiput tanssii hänen ruskeissa silmissään. Minä sanon hui ja lauteilla hymyillään, suudellaan ja saunotaan. Minä sanoisin tuota elettä kontaktin hakemiseksi, kiusotteluksi, jolla ei mitään pahaa tarkoiteta. Pojat on poikia.
Miehesi on keskenkasvuinen poika. Tuo on nimenomaan POIKIEN, sellaisten alle 13-v tapa hakea huomiota. En katselisi yhtään, vaan palauttaisin äitinsä luo kasvamaan aikuiseksi.
Mutta sinä toki saat tuota katsella, jos ei haittaa. Tässä ketjussa vain on lukuisia naisia, joita haittaa.
Ja sivumennen sanottuna, toi "pojat on poikia" on niin typerä, seksistinen ja kulunut ilmaus, et sen saisi pyyhkiä kollektiivisesta muistista saman tien! Sillä vielä puolustellaan yleensä täysin idioottimaista käytöstä AIKUISISSA MIEHISSÄ!
.
Sinä olet tosikko ja pelottavan vihamielinen. Minun mieheni ei ole mikään keskenkasvuinen poika vaan kallio, perusjärkäle, huolehtiva ja sydämellinen ihminen, ihana, rakas. Yhtä lailla minä hänelle hellästi naljailen. Minä en ole vuosien myötä kadottanut leikkisyyttä itsestäni ja ei myöskään mieheni. En voisi elää ilman hellää huumoriamme, ja katselen miestäni niin pitkään kuin luoja sallii. Jos asiat ja suhde on hyvin, hyvissä käsissä, niin tämän kaltainen pelleily ei sitä huonoon suuntaan vie.
Siitä kai on kyse, onko suhde hyvissä vai huonoissa kantimissa ja onko pelleily hyväntahtoista tai pahantahtoista. Meillä on luottamus, kunnioitus ja arvostus. Minä huomaan eron enkä ota elämää tai itseäni niin vakavasti.
Aina sitä naiset puhuu että haluaa huumorintajuisen miehen, bullshit! Haluaa surullisen ongelmaisen miehen oikeasti.
Helvetin ykstotisia naikkosia täällä kommentoimassa, kaikki pelleily on pahasta. Haustakaapa pitkä kettu ja tukehtukaa omaan mustavalkoisuuteenne. Teillä on tylsä elämä ja se on ihan oikein teille, lällälläää :-P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies painaa myös aina saunaan juuri mentyämme jääkaappikylmän juomatölkin kylkeeni. Tuntuu niin kylmältä. Painaa sen aina monta kertaa eri paikkoihin kiinni.
Tuollaisen jälkeen saisi mun mies saunoa yksin tölkkiensä kanssa ainakin useamman viikon. Eikä tämä olisi ainut seuraus. Kun niin tykkää kylmästä saisi myös vaan kylmää ruokaa.
Mun mies joskus painaa kylmän oluttölkin kankkuuni kun kiivetään lauteelle. Oletteko vilkaisseet miehenne ilmettä? Minun mieheni katse on hellä ja ilkikurinen, pienet kultaiset hiput tanssii hänen ruskeissa silmissään. Minä sanon hui ja lauteilla hymyillään, suudellaan ja saunotaan. Minä sanoisin tuota elettä kontaktin hakemiseksi, kiusotteluksi, jolla ei mitään pahaa tarkoiteta. Pojat on poikia.
Miehesi on keskenkasvuinen poika. Tuo on nimenomaan POIKIEN, sellaisten alle 13-v tapa hakea huomiota. En katselisi yhtään, vaan palauttaisin äitinsä luo kasvamaan aikuiseksi.
Mutta sinä toki saat tuota katsella, jos ei haittaa. Tässä ketjussa vain on lukuisia naisia, joita haittaa.
Ja sivumennen sanottuna, toi "pojat on poikia" on niin typerä, seksistinen ja kulunut ilmaus, et sen saisi pyyhkiä kollektiivisesta muistista saman tien! Sillä vielä puolustellaan yleensä täysin idioottimaista käytöstä AIKUISISSA MIEHISSÄ!
.
Sinä olet tosikko ja pelottavan vihamielinen. Minun mieheni ei ole mikään keskenkasvuinen poika vaan kallio, perusjärkäle, huolehtiva ja sydämellinen ihminen, ihana, rakas. Yhtä lailla minä hänelle hellästi naljailen. Minä en ole vuosien myötä kadottanut leikkisyyttä itsestäni ja ei myöskään mieheni. En voisi elää ilman hellää huumoriamme, ja katselen miestäni niin pitkään kuin luoja sallii. Jos asiat ja suhde on hyvin, hyvissä käsissä, niin tämän kaltainen pelleily ei sitä huonoon suuntaan vie.
Siitä kai on kyse, onko suhde hyvissä vai huonoissa kantimissa ja onko pelleily hyväntahtoista tai pahantahtoista. Meillä on luottamus, kunnioitus ja arvostus. Minä huomaan eron enkä ota elämää tai itseäni niin vakavasti.
Ei pitäisi vastata provoihin, mutta silti on se kumma jos joku ei oikeasti ymmärrä, että parin keskinäinen vitsailu ja yhteinen hassuttelu on täysin eri asia kuin yksipuolinen, ylimielinen kiusaaminen jossa toinen nauraa ja toinen kärsii. Olen se, joka äsken kirjoitti ex-pellepoikaystävästä, joka monta kertaa mm. tökki minua nänniin ja teki samalla pieruääniä. Hän nauraa hekotti paskaisesti ja minä sanoin kerta toisen jälkeen: "lopeta, tuo sattuu eikä ole hauskaa". Mutta hän nimenomaan nauroi sille, että minä en tykännyt siitä ja kommentoi vielä päälle "HÖHÖÖ SUN TISSI PIERAS, HÄHHÄÄ!" Kerran muuten annoin palaa samalla tavalla takaisin; oltiin mökillä huonosti valaistussa saunassa ja osoitin hänen kaluaan ja sanoin HAHHAH sun kikkeli näyttää ihan koirankakalta, HEHHEHH-HAHHAHHAH. Mökötti koko illan.
No niinhän se on, että fiksu selviää tilanteista, joihin viisas ei joudu. Oikeasti kannattaa panostaa siihen miesvalintaan. Ei kusipäät tule yllätyksenä jos on yhtään pelisilmää. Oma moka, ei säälipisteitä valittajille, olisit käyttänyt harkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Aina sitä naiset puhuu että haluaa huumorintajuisen miehen, bullshit! Haluaa surullisen ongelmaisen miehen oikeasti.
Minulla on huumorintajuinen mies, meillä nauretaan paljon. Mutta me nauretaankin yhdessä, ei niin, että toinen nauraa toiselle. Mies ei ole koskaan tökkinyt minua ja päästellyt pieruääniä. Ihan kaikki höhötys ei ole merkki huumorintajusta.
Vierailija kirjoitti:
Helvetin ykstotisia naikkosia täällä kommentoimassa, kaikki pelleily on pahasta. Haustakaapa pitkä kettu ja tukehtukaa omaan mustavalkoisuuteenne. Teillä on tylsä elämä ja se on ihan oikein teille, lällälläää :-P
Mistä sinä tiedät, miten itse kukin kumppaninsa kanssa pelleilee? Mä en voisi kuvitellakaan, että kylmän kaljapurkin kenenkään selkään hieroisin, enkä ole koskaan ymmärtänyt jotain "lumipesuja". Ja jos mies pörisisi korvaani jotain pieruääniä samalla nännejä ronskisti painellen, saisi mennä matkoihinsa prööttäilemään.
Viimeksi ukon kanssa räkätettiin eräässä krääsämarketissa vappukamoille ja sovitettiin hattuja ja naamareita. Ei ollut naurusta tulla loppua. Ja mies aloitti, ettei mitään meikäläisen teennäistä lähestymistä ollut. Ja melkein joka kauppa- ym. reissulla sattuu ja tapahtuu kaikenlaista tilannekomiikkaa. Nauretaan tilanteille, ei ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, miten itse kukin kumppaninsa kanssa pelleilee? Mä en voisi kuvitellakaan, että kylmän kaljapurkin kenenkään selkään hieroisin, enkä ole koskaan ymmärtänyt jotain "lumipesuja". Ja jos mies pörisisi korvaani jotain pieruääniä samalla nännejä ronskisti painellen, saisi mennä matkoihinsa prööttäilemään.
Viimeksi ukon kanssa räkätettiin eräässä krääsämarketissa vappukamoille ja sovitettiin hattuja ja naamareita. Ei ollut naurusta tulla loppua. Ja mies aloitti, ettei mitään meikäläisen teennäistä lähestymistä ollut. Ja melkein joka kauppa- ym. reissulla sattuu ja tapahtuu kaikenlaista tilannekomiikkaa. Nauretaan tilanteille, ei ihmisille.
.
Voi vittu. Että se on hyväksyttävää ja oikeaa huumorintajua jos sovitellaan vappunaamareita ja kosketus kylmällä oluttölkillä on saatanasta. Kuka teillä määrittelee mikä on hauskaa, ilmeisesti sinä? Tämä on hauskaa, nyt voidaan nauraa. Tämä ei ole hauskaa, nyt ei naureta. Ihan oikeasti nyt alkoi oksettamaan tuollainen körttiläisyys.
Säälin kaikkia miehiä, jotka ovat vaimojensa kahleissa, tämä on sopivaa, tämä ei. Ja voin sanoa, että vappunaamareiden sovittelu ei ole minusta hauskaa, se on niin päälleliimattua ja mukahauskaa, voin pahoin pelkästä ajatuksesta. Se ei vaan riitä jos olet viettänyt nuoruutesi Pahkasikojen parissa ja arvostat älikästä huumoria. Lavastaisin milloin tahansa kaste- ja rippikuvat uusiksi ja mutta en pystyisi kuuna päivänäkään pistämään turtle ninja naamaria kasvoilleni ja "räkättämään" *puistatus*
"Ei ollut naurusta tulla loppua." ja hahhahhahhaa hahhahhahhaa näin meillä nauretaan ja hauskaa on, tämä on sitä sallittua hauskaa huumoria ja siitä päätän meillä minäminäminä. Harmi vaan ettei monenkaan vaimon huumorintaju ole kovinkaan kehuttava. Ei ole parhaat jutut, tilannehuumori, oivallukset vaan hernenenäiset justiinat tuhoaa perheensä huumorin ja kohta huumori on uhanalainen laji. So sad.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vähä samanlaista, mutta ei todellakaan noin paljon ja pahasti. Mutta ihan tarpeeksi, että pahoitan siitä mieleni. Ap:n kertomaa en jaksais :D
Mutta meillä tuo aliarvostaminen liittyy monesti tilanteisiin, jossa on myös muita ihmisiä. Esim. oon käyny äitiyslomalla satunnaisesti töissä, paljohan siitä ei käteen jää, mutta rahan takia sitä en teekään vaan sen, että jutut pysyy mielessä ja kädentaidpt säilyy (sh). Jossain porukassa mies sit rupesi vitsailee, että eipä siitä vaimonkaan työssäkäynnistä jää mitään käteen, varmaa 20e että eipä sillä paljo yhteiseen talouteen satsata ja hekoheko. Kirjotettuna ei kuulosta ees pahalta, mutta kuulosti siltä itse tilanteessa, ja sitä paitsi just pari päivää aiemmin oltiin laskettu, että käteen jää n. 50-60e/päivä ja mieskin sano, et sehän on parempi ku ei mitään. Jotenki sillä on tarve saada näyttää mut huonommalta kuin hän itse. Sanoin tuostakin edellämainitusta ja ei kuulemma ollut tarkottanut mitään pahaa.
Toinen mieleentuleva juttu on se, että jos mies saa kehuja työstään, niin mä kehun sitä tyyliin: "huippua rakas! ootkin tehny niin kovasti töitä ja hyvin hoitanu homman, että ansaitsetkin kiitosta!" ja tyyliin suukko päälle. Mä kerron jostain työjutusta mikä meni hyvin ja sain kiitosta, niin mies vastaa tyyliin: "ai se sun esimies on varmaan vajaa ku meni sua kehumaan.. varmaan jossain mielenhäiriössä ollut..". Siis mitä vit.. Ja tuo siis muka on hauska vitsi. Mulla ei kyllä oo hauskaa. Joskus meen mukaan ja naureskelen, mutta useimmiten tuntuu, että mies ei arvosta mun sairaanhoitajan ammattia vaan aina vähättelee sitä ja vääntää vitsiksi. Kerran ihmetteli mulle, että hän ei voi kuvitella mua sairaanhoitajaksi. Ai miksei? No siksei ku oon niin äkänen kotona :D No joo, oon välillä, mutta eipä muista sitä, että oon useimmiten ihan mukava ja lämminsydäminen ihminen, joka rakastaa työtään ihmisten parissa. On kuitenki joskus osannu mainita mun parhaimmaksi piirteeksi empaattisuuden ja huomaavaisuuden.
Tää käyttäytyminen varmaa jotenki tulee lapsuudesta, niiden kotikotona naljaillaan koko ajan toisille ja siellä käyminen on tosi raskasta. Meillä kotona tää on tosi vähästä ja kun sitä tapahtuu niin sanon kyllä. Uskon, että mies ei vaan osaa kehua toisia luontaisesti vaan vääntää ne vitsiksi. Ja eikä se sitä varmasti ilkeyttään tee, mutta ei vaan osaa ajatella sanomisiaan sen kummemmin ja sit se lapsuudessa opittu jatkuvasta naljailusta nostaa päätään. En kyllä tajua mikä se tuommonenki tapa on, miksei kehuja voi antaa kehuina vaan aina pitää kettuilla.
Ohis, mutta itse työskentelen sosiaalipuolella, ja joistakinhan tämä tarkoittaa etten koskaan saisi vapaa-ajalla suuttua, hermostua, pahoittaa mieltä, riidellä tms. kun "muista, että olet sosiaalialalla!".
Eli jos olet sotealalla, niin et saisi omata ihmisen normaalia tunneskaalaa, vaan olla itse varajeesus vaikka sinua kuinka loukattaisiin 👌
No nyt se on testattu. Useammat vaimot ovat tasamaan tallaajia, perusturvallisuushakuisia, tavanomaisia, siksi miehen ja naisen huumori ei useinkaan kohtaa. Vakka kantensa valitsee niin usein näiden naisten miehetkin ovat Spede-huumorin ystäviä ja aika älypäitä. Naiset eivät kestä (eikä pitäisikään kestää) itseensä kohdistuvaa, jopa ilkeää huumoria ja kokevat sen ahdistavana. Ilkeä huumori kertoo, että myös parisuhteessa on ongelmia. Suhteen ongelmat heijastuvat huumoriin, sekään ei silloin synkkaa.
Usean kommentoijan huumori tuntuu olevan aika perusperttiä ja näitä tilanteita ei nähdä kuin omasta näkökulmasta. Tilanne yritetään ratkaista negatiivisella käytöksellä ja se ei johda ratkaisuun. Tilanteisiin liittyy muitakin ongelmia, itsetunto- ja parisuhdeongelmat. En minä keksi muuta ratkaisua kuin ettei tiettyjen ihmisten pitäisi olla yhdessä. Toki jos he pystyvät muuttamaan käytöstään niin ainahan ihminen voi kehittyä. Huono lähtötilanne vaan ei kovin hyväksi kehity, pitäisi valita itselleen sopiva puoliso alunperin tarkemmin. Tsemppiä jos pysytte suhteessanne, oma valintahan se on.
Miehesi käytös ei ole huumoria vaan kiusaamista, alapa tekemeään sille noita samoja "jekkuja" niin veikkaan, että suuttuu alta aikayksikön. Samankaltaisia ovat ne tyypit jotka loukkaavat toisia syvästikin tökeröillä kommenteillaan ja sanovat vain olevansa niin "suorapuheisia", eli oikeasti törkeitä moukkia jotka toki vetävät sekunnissa hernepussin nenään jos heitä kohtaan ollaan "ahh niin avoimen suoria".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Voi vittu. Että se on hyväksyttävää ja oikeaa huumorintajua jos sovitellaan vappunaamareita ja kosketus kylmällä oluttölkillä on saatanasta. Kuka teillä määrittelee mikä on hauskaa, ilmeisesti sinä? Tämä on hauskaa, nyt voidaan nauraa. Tämä ei ole hauskaa, nyt ei naureta. Ihan oikeasti nyt alkoi oksettamaan tuollainen körttiläisyys.
Säälin kaikkia miehiä, jotka ovat vaimojensa kahleissa, tämä on sopivaa, tämä ei. Ja voin sanoa, että vappunaamareiden sovittelu ei ole minusta hauskaa, se on niin päälleliimattua ja mukahauskaa, voin pahoin pelkästä ajatuksesta. Se ei vaan riitä jos olet viettänyt nuoruutesi Pahkasikojen parissa ja arvostat älikästä huumoria. Lavastaisin milloin tahansa kaste- ja rippikuvat uusiksi ja mutta en pystyisi kuuna päivänäkään pistämään turtle ninja naamaria kasvoilleni ja "räkättämään" *puistatus*
Jos heitän sinua koiranpaskalla naamaan ja nauran tälle katketakseni, niin onko kyse hassunhauskasta yhteishuumorista, vai kiusaamisesta?
Pohdi eri näkökulmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Jos heitän sinua koiranpaskalla naamaan ja nauran tälle katketakseni, niin onko kyse hassunhauskasta yhteishuumorista, vai kiusaamisesta?
Pohdi eri näkökulmista.
.
No en tunne sinua ja jos joku tuntematon heittäisi minua koiranpaskalla ja olisi vielä niin idiootti, että jäisi siihen hekottelemaan niin ottaisin sinun tuntomerkit, kuvan ja soittaisin poliisit paikalle. Sitten katsoisin kuinka hymysi hyytyy pikkuhiljaa. Saattaisin toki jättää poliisit soittamatta ja hieraista kikkareen omaan naamaasi.
Mieheni ei tekisi tuota tekoa, kumpikaan ei pidä sitä huumorina ja olemme valinneet toisemme huolella.
Mitäs muita näkökulmia, no miten itse selvisit tilanteesta kun miehesi heitti sinua koiranpaskalla? Osuiko hän, ehditkö väistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Pohdi eri näkökulmista.
.
No en tunne sinua ja jos joku tuntematon heittäisi minua koiranpaskalla ja olisi vielä niin idiootti, että jäisi siihen hekottelemaan niin ottaisin sinun tuntomerkit, kuvan ja soittaisin poliisit paikalle. Sitten katsoisin kuinka hymysi hyytyy pikkuhiljaa. Saattaisin toki jättää poliisit soittamatta ja hieraista kikkareen omaan naamaasi.
Mieheni ei tekisi tuota tekoa, kumpikaan ei pidä sitä huumorina ja olemme valinneet toisemme huolella.
Mitäs muita näkökulmia, no miten itse selvisit tilanteesta kun miehesi heitti sinua koiranpaskalla? Osuiko hän, ehditkö väistää?
Miten sun on niin vaikea tajuta tätä asiaa?? Kun koko pointti on just se, että se koiranpaskan heittäminen naamaan ei ole kivaa eikä merkki huumorintajusta, ja nää pellemiehet tekee tismalleen vastaavaa muka rakastamilleen ihmisille ihan jatkuvasti.
Jos sun mielestä se kylmä tölkki kyljessä on ihan helvetin hauskaa ja romanttista ja mitävielä, niin sittenhän mitään ongelmaa ei teillä ole. Valtaosa ihmisistä vaan ei pidä sitä hauskana, vaan tismalleen saman tason toimintana kuin koiranpaskan heittely.
Eikä tää ole edes mikään sukupuolikysymys. Kysypä mieheltä, tekisikö noita "kepposia" mieskavereilleen. Veikkaan, ettei, koska tajuaa itsekin, että kaverit ei tykkäis tai sitten saisi tuplasti takaisin, ja sitten ei olis huumorimiehelläkään kivaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ollut naurusta tulla loppua." ja hahhahhahhaa hahhahhahhaa näin meillä nauretaan ja hauskaa on, tämä on sitä sallittua hauskaa huumoria ja siitä päätän meillä minäminäminä. Harmi vaan ettei monenkaan vaimon huumorintaju ole kovinkaan kehuttava. Ei ole parhaat jutut, tilannehuumori, oivallukset vaan hernenenäiset justiinat tuhoaa perheensä huumorin ja kohta huumori on uhanalainen laji. So sad.
Kati?
Annahan kun oikein mietin pointtisi, kun se on minulle niin vaikeaa tajuta, kylmä tölkki kyljessä oikeuttaa mm. vetämään kilarit, huutamiseen, oluen heittämiseen seinään, lyömiseen, mykkäkouluun, tiuskimiseen, haistatteluun, haukkumiseen, karjumiseen, elukaksi ja apinaksi nimeämiseen, tai mies saa saunoa jatkossa yksin ainakin useamman viikon, syödä kylmää ruokaa ja miestä heitetään koiranpaskalla naamaan. Ja valtaosa ihmisistä ajattelee näin, nimenomaan ne oikealla tavalla huumorintajuiset ihmiset.
Nämä ovat tähän ketjuun ihmisten kertomia faktoja ja olen vähän ihmeissäni, näinkö te toimitte? Minusta tuo on aika paha ylilyönti reagoida tuolla tavalla ja suosittelen harkintaa. Varsinkin siinä vaiheessa kun valitsette puolisonne, da.
Miksi mies pukkaa sitä kylmää olutta kylkeen kun tietää että siitä seuraa kilari? Se on tämän ketjun suurin mysteeri.