Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.

KOLIBRI
07.06.2017 |

Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!

Kommentit (2500)

Vierailija
2421/2500 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huumorintajuton vanha viiksi

Vierailija
2422/2500 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitää vittua :D sellaset psykoosit sieltä. Missä huumorintaju? Ei ole niin vakavaa, sitä paitsi miksi sitten olet mennyt tollasen miehen kannsa naimisiin jos ei kerran kelpaa? Sulle sopis vissii sitte joku hiljane tosikko joka ei vitsiä ymmärrä XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/2500 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan sarjapierijän kanssa, oltiin hieman eri tasolla. Oli jäänyt pikkulasten kakkaikään muutenkin. Jotenkin tärkeenä meni p*skalle niinkuin isot poijaat. Ja peppupanoista jankkasi alvariinsa. 

Vierailija
2424/2500 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko kuolla nauruun?

Vierailija
2425/2500 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2426/2500 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamista. Aggressiivisuutta. Aika suoraa ja törkeääkin.

Vierailija
2427/2500 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2428/2500 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap kokeillut ihan huomioimattomuutta, siis nyt kun olet jo kertonut, ettet pidä kyseisestä käytöksestä, niin muuttaisitkin omaa käyttäytymistäsi niin ettet palkitsisi lapsimiestäsi huonosta käytöksestä huomiolla vaan olisit kuin et huomaisikaan.

Esim. Kun pyydät ojentamaan ketsupin, ja mies viimetingassa vetää ketsupin ulottuviltasi, et reagoikaan mitenkään. Kaadatkin vaikka vettä lasiisi tai pyyhkäiset suutasi paperilla, ja hetkenpäästä sanot että ketsuppi olisi tässä ruoassa hyvää. Et siis pyydä mitään kuin kerran, ja sitten teet itse, tai asia jää tekemättä.

Et kommunikoi viesteillä muuten kuin koordinaatit, ei muuta.

Jne.

Entisenä jekuttelija-miehenä (tosin en lainkaan niin pahana mitä tässä ketjussa on luonnehdittu) niin tämähän se on ainakin minulla se pääsyy miksi niin tein. Eli hain sitä reaktiota joka huvitti sitten minua. Ei ollut kyse mistään itsetunto-ongelmista tai muusta, vaan ihan puhtaasta viihteestä. Minuun tehosi puhe, mutta jos se ei tehoa niin reagoimattomuus on varmasti vielä parempi keino.

Vierailija
2429/2500 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2430/2500 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisitte sirkukseen, nasse sedästä on siel puute.

Vierailija
2431/2500 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap kokeillut ihan huomioimattomuutta, siis nyt kun olet jo kertonut, ettet pidä kyseisestä käytöksestä, niin muuttaisitkin omaa käyttäytymistäsi niin ettet palkitsisi lapsimiestäsi huonosta käytöksestä huomiolla vaan olisit kuin et huomaisikaan.

Esim. Kun pyydät ojentamaan ketsupin, ja mies viimetingassa vetää ketsupin ulottuviltasi, et reagoikaan mitenkään. Kaadatkin vaikka vettä lasiisi tai pyyhkäiset suutasi paperilla, ja hetkenpäästä sanot että ketsuppi olisi tässä ruoassa hyvää. Et siis pyydä mitään kuin kerran, ja sitten teet itse, tai asia jää tekemättä.

Et kommunikoi viesteillä muuten kuin koordinaatit, ei muuta.

Jne.

Entisenä jekuttelija-miehenä (tosin en lainkaan niin pahana mitä tässä ketjussa on luonnehdittu) niin tämähän se on ainakin minulla se pääsyy miksi niin tein. Eli hain sitä reaktiota joka huvitti sitten min

Todella ja vain typerää käytöstä. Sellainen ihminen ei ansaitse edes huomiota.

Vierailija
2432/2500 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken miestä joka teki samoja temppuja kuin veljeni oli tehnyt kotona asuessa: Juoksi pieraisemaan naaman eteen kuin luin kirjaa,oli ojentavinaan  ketsupin mutta vetikin pois,laittoi käden tuolille kun istuin.. katsoin menoa viikon ja ilmoitin sitten miehelle että kestin tätä tarpeeksi monta vuotta pikkuveljen kanssa,kiitos vain. Mies vastasi valittamalla ettei meillä akoilla ole huumorintajua.

Teit aivan oikein, näiden pellejen ei edes pitöisi lisääntyä. Eli tehdä uusia pellejä. 

Vierailija
2433/2500 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia oli kaveripiirissä aikoinaan, sekä miehiä että naisia. Rasittavaa kun se on kokoajan sitä "kujeilua". No eipä ole enään.

Vierailija
2434/2500 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin hetken miestä joka teki samoja temppuja kuin veljeni oli tehnyt kotona asuessa: Juoksi pieraisemaan naaman eteen kuin luin kirjaa,oli ojentavinaan  ketsupin mutta vetikin pois,laittoi käden tuolille kun istuin.. katsoin menoa viikon ja ilmoitin sitten miehelle että kestin tätä tarpeeksi monta vuotta pikkuveljen kanssa,kiitos vain. Mies vastasi valittamalla ettei meillä akoilla ole huumorintajua.

minkälaista työtä se mies teki? ja mitä työtä itse teet? minkä ikäinen se sun mies oli?

Vierailija
2435/2500 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia oli kaveripiirissä aikoinaan, sekä miehiä että naisia. Rasittavaa kun se on kokoajan sitä "kujeilua". No eipä ole enään.

Eli ala-aste alkoi ja kasvoitte ulos tuosta käytöksestä?

Vierailija
2436/2500 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä elät painajaista, otan osaa.

Miksiköhän aloittaja valitsi pellen miehekseen. Voisi olla aiheellista katsoa peiliin.

Vierailija
2437/2500 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käytös on näiden hassunhauskojen vallankäyttötapa. Ovat naisia kohtaan tällaisia. Uhreiksi joutuvat myös tyttölapset.

Muistan kuinka ollessani lapsi eräs tällainen miespuolinen sukulaispelle käveli portaita takanani ja yhtäkkiä otti nilkastani kiinni. Pelästyin kamalasti ja melkein lensin portaissa äijän hassunhauskan tempun takia. Pidättelin itkua hänen vain nauraa räkättäen.

Myös eräs entinen miespuolinen työkaveri oli tällainen aasi. Säikytteli työpaikan joitakin naisia tahallaan ja nauroi päälle. Hänen mielestään se oli hauskaa, vaikka osa meistä alkoi melkein itkeä pelästyksestä. Tämä samainen aasi myös kerran yritti tunkea sormeaan yhden naispuolisen työkaverin korvaan. Hänen mielestään sekin oli hauskaa. Vaihtoi onneksi työpaikkaa, mutta yritti päästä takaisin. Firma ei huolinut takaisin. Olin hyvin iloinen, kun sai kieltävän vastauksen.

Vierailija
2438/2500 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa naiset teidän miehistä ( pelleistä) että mitä työtä se tekee ja mitä itse teet?

M46

Vierailija
2439/2500 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset teidän miehistä ( pelleistä) että mitä työtä se tekee ja mitä itse teet?

M46

Miten se työ tähän liittyy? Noita häiriintyneitä pellejä löytyy ihan jokaiselta alalta. Kyse heillä on kunnioituksen puutteesta muita ihmisiä (varsinkin naisia ja tyttöjä) kohtaan. Saavat jotain sairasta vallantunnetta, kun tahallaan rikkovat muiden rajoja.

Vierailija
2440/2500 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkä ap että kuolet nauruun?