Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.

KOLIBRI
07.06.2017 |

Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!

Kommentit (2500)

Vierailija
2401/2500 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on etteivät nämä pellet töissä mene ja pieraise pomon naamalle. Mutta vaimoa kiusataan.

Vierailija
2402/2500 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pelle sirkukseen töihin.siellä saa perseillä koko palkan edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/2500 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellehän voisi huvittaa myös kaverin tai naapurin vaimoa pieremällä heitä naamaan. Jos omalla vaimolla on niin huono huumorintaju. Heillä varmaan sitten parempi, vai kuinka? 

Vierailija
2404/2500 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies.

Vierailija
2405/2500 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös pelle netissä 

esim kaksoiselämää perheellisenä, ja haku päällä 

ihmekuviakin

Vierailija
2406/2500 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi kans jokin tarpeeksi "karmiva" pila jokohan jätkä rauhoittuisi, en uskalla sanoa enempää ettei menisi psykopatian puolelle, mutta voimia sinulle ja HYVÄÄ KESÄÄ!

Vierailija
2407/2500 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajua että käyttää. Menetelmää jolla tuhoaa teidän suhteen. Sille pitää vääntää asia rautalangasta. Moni liitto on kariutunut juuri noin. Mies ei tajua mitä tekee. Luulee sitä harmittomaksi. 

Vierailija
2408/2500 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista on etteivät nämä pellet töissä mene ja pieraise pomon naamalle. Mutta vaimoa kiusataan.

Koska pelle tietää,että jos alkaa pelleillä esim. ojentamalla  pomolleen papereita ja vetämällä sitten pois että "ÄHÄKUTTI!" on kohta työtön ja omituisen maineessa. Pelle tietää kyllä,ettei hänen käytöksensä ole aikuiselle sopivaa.

Vierailija
2409/2500 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mielenkiintoista tietää vieläkö ap on tuossa karmivassa suhteessa!?

Vierailija
2410/2500 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rúnkkúrínki vuodesta 2017

Vierailija
2411/2500 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa mielenkiintoista tietää vieläkö ap on tuossa karmivassa suhteessa!?

Ei varmana ole :D

Vierailija
2412/2500 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten rúnkkúrínki vuodesta 2017

Saahan sitä miehetkin päivitellä tollasta käytöstä. Ei kukaan kiellä.

Vierailija
2413/2500 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelletyttö olisi kyllä namu... Valkoinen naama, punainen nenä, pussihousut... Huh huh.

Vierailija
2414/2500 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHAHAHAAAA😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣mie repesin 

Vierailija
2415/2500 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä psykologinen ilmiö taustalla on minunkin mielestäni kiinnostava.

Teininä ystäväni kiusasi minua hieman vastaavalla tavalla vitsin varjolla melkein aikuisikään asti. Olimme sellaisella rasittavalla tavalla huumori-ihmisiä molemmat ja koko ajan oli jokin show päällä, tosin keskenkasvuiselta tämä touhu on mielestäni vielä ihan hyväksyttävää.

Minusta kuitenkin tuntui pahalta kun hän aina piilotteli tavaroitani ja läpsi kasvojani, mutta kun hän teki sen huumorin nimissä, ei siitä oikein sopinut avoimesti pahastua ja ikään kuin vakavoitua keskustelemaan hänelle siitä.

Itse en siis puolestani tehnyt vastaavia kepposia hänelle. Eli tämähän oli huumoriin verhottua vallankäyttöä, tapa jyrätä toisen ihmisen rajoja. Olimme molemmat kiusattuja ja epävarmoja nuoria, vasta aikuisena olimme oppineet, että elämä on vähemmän ahdistavaa jos huumori pysyy huumorina eikä pääasiallisena vuorovaikutus keinona.

Omalla kohdallani tämä huumorilla ratsastaminen vaikeutti omien rajojen puolustamista ja ystäväni kohdalla se mahdollisti niiden ylittämisen.

Olemme kaverin kanssa molemmat naisia, ja tämä keskustelu ei mielestäni koske pelkästään miehiä, vaikka ilmeisesti tyypillisemmin miehille jää tämä lapsuuden ja nuoruuden huumorivaihde herkemmin päälle. Tästä aiheesta olisi hyvä keskustella enemmän, harva oman elämänsä standup-koomikko tunnistaa toimintansa haitat.

Vierailija
2416/2500 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelletyttö olisi kyllä namu... Valkoinen naama, punainen nenä, pussihousut... Huh huh.

Pelle Hermannin tukka...👌

Vierailija
2417/2500 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt varma, että on terve? Vaikuttaa aivan sairaalta.

Haluaa kaikin tavoin vahingoittaa, niin fyysisesti kuin henkisesti, eihän tällainen ole tervettä suhdetta nähnytkään.

Vierailija
2418/2500 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on ärsyttävää... todella.

Ongelmahan on, että toista ei voi muuttaa. Jos joku ärsyttää toisessa, siitä pitäisi pystyä puhumaan ja keskustelujen jälkeen miehen pitäisi itse tajuta vähän hellittää. Kuten sanoit, vitseille on aikansa, mutta kuka tollaista jatkuvasti jaksaa. Pakko kuitenkin muistaa, että sarkasmi/vitsailu on varmaan miehen persoonassa aika tiukasti kiinni, enkä odottaisi, että se kokonaan loppuu.

Kostaminen tai samalla mitalla maksaminen ei auta yhtään mitään, aiheuttaa vaan riitaa ja pahaa mieltä ja sen, että puolisot asettuu toisiaan vastaan.

Vierailija
2419/2500 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain kyllästynyt mieheesi.

Nauraisit katketaksesi täsmälleen samoille jutuille, jos ne sanoisi joku unelmien prinssi (pahapoika/miljardööri).

Vierailija
2420/2500 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naimisissa hauskan miehen kanssa, jolla on pilkettä silmäkulmassa. Sinä olet ankea tosikko. Miehesi ansaitsee parempaa.