Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.

KOLIBRI
07.06.2017 |

Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!

Kommentit (2500)

Vierailija
2381/2500 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtosi ovat seuraavat:

Vaihtoehto A) vedät turpaan

Vaihtoehto B) vedät perseeseen

Vierailija
2382/2500 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ihan sama juttu kuin väkivallan ja muun alistamisen kanssa, pitää älytä lähteä heti ensimmäisistä merkeistä. Mun kanssa voisi tasan kerran lähteä autolla liikkeelle kun olen tulossa kyytiin, lähtisin välittömästi kävelemään pois jos joku yrittäisi jotain noin idioottimaista. Myöskään mulle tarjottua esineitä ei vedetä leikillään pois, ei naurata tippaakaan enkä toista kertaa yritä ottaa ja pistän kyllä jo. pellen huomaamaan virheensä. Kaikki nuo naamalle piereskelyt ja vastaavat tuntuu ihan utopistisilta, että joku voi sietää sellaista, minä poistaisin sellaista tekevän ihmisen elämästäni kerrasta. Nyt naiset jotain itsekunnioitusta peliin, älkää antako kohdella itseänne noin!

Mitäpä muuta tosikko palstamamma osaisikaan, kuin "lähteä välittömästi kävelemään pois" ja "poistaisin sellaista teke

Parasta huumoria on jättää lapsentasolle jäänyt mies kerrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/2500 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hampaat irvessä arkea nytkyttävät av-mammat eivät kiinnosta :D

No mutta voithan piereskellä töissä pomosi naamaan. Ai et voi? On kyllä stanan huumorintajutonta porukkaa kun antoi heti potkut.

Kukaan nainen ei ansaitse tulla törkeästi kiusatuksi sen taholta jonka pitäisi nimenomaan olla hyvä naiselle.

Vierailija
2384/2500 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on hyvä aina välillä lukea. Toivotttavasti aloittaja on päässyt eteenpäin ja jättänyt pellen.

Vierailija
2385/2500 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hauska aihe, joka kannattaa nostaa esiin.

Vierailija
2386/2500 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei? No miksi menit sitten naimisiin? Tuskin mies joku päivä yhtäkkiä kolautti päänsä ja luonne muuttui kertaheitolla. Eiköhän suunnilleen sama tyyppi ole aina ollut. Ehkä vika on sinussa, ap, ja purat sitä vain ihmiseen, joka rakastaa sinua. Surullista. 

Vierailija
2387/2500 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun naamalleni joku ottsisi tavakseen piereskellä pitäisin valmiina jotain sähköshokkilaitetta tai parsinneulaa ja tuikkaisin sillä.

Suosittelen sytkäriä

Siinä voi tuli mennä räjähdysmäisesti pierijän peräsuoleen ja polttaa pahasti. Ja voi peräti  kärähtää perskarvatkin.  Voi saada isot korvaussummat rosiksessa maksettavaksi.

Vierailija
2388/2500 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään sananvääntelyt ja pierut ovat pelleporukan pääasiallisia teemoja.

Vierailija
2389/2500 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuomioita väkisinnaamaanpiereskelystä voi saada? Entä korvauksia?

Vierailija
2390/2500 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei? No miksi menit sitten naimisiin? Tuskin mies joku päivä yhtäkkiä kolautti päänsä ja luonne muuttui kertaheitolla. Eiköhän suunnilleen sama tyyppi ole aina ollut. Ehkä vika on sinussa, ap, ja purat sitä vain ihmiseen, joka rakastaa sinua. Surullista. 

Luuletko, että ihmiset aloittavat suhteet paljastamalla, että olen väkivaltainen narsisti ja etsin alistettavaa? Kyllä nämä suhteet ajautuvat näihin tilanteisiin pikku hiljaa. 

Vierailija
2391/2500 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2392/2500 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Down.

*pier*

Vierailija
2393/2500 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on umpisurkea vitsimies, mutta haluaisi ihan hirveän kovasti olla sellainen. Ei siis vitsaile kotioloissa käytännössä lainkaan, vaan tämä piirre tulee esille seurassa. Eikä edes alkoholi ole tässä se olennainen tekijä, ihan pelkkä seura riittää.

Se menee siis jotakuinkin niin, että porukassa joku muu heittää jotain hauskaa, mille sitten ympärillä olevat nauravat. Mun mies ei jotenkin pääse siitä sitten yli ja alkaa vääntämään sitä samaa vitsiä eri muotoon aivan lapsellisilla ja tyhmillä tavoilla. Muutenkin vitsi oli ja meni jo. Mutta mies koittaa mukamas vääntää siitä vielä hauskemman ja kun kukaan ei luonnollisestikaan hänen väännökselleen naura, hän yrittää sitä muokata aina vain lisää ja enemmän. Myötähäpeä on ihan hirvittävä kaikilla siinä ympärillä olevilla ja erityisesti tietenkin mulla itselläni. Hän ei myöskään tajua, että kaksimielinen vitsi voi olla hauska sen ensimmäisen kerran ja jos se ei ol

Olen myös ollut nuorempana tuollainen seurueen "hassuttelija". En aina osannut lopettaa läpän heittoa ajoissa, kun luulin että kyllä se porukka siitä vielä ratkeaa hervottomaan nauruun, kun jatkan sitä omasta mielestäni hauskaa juttua tarpeeksi... Todellisuudessa olikin niin, että tunnelma alkoi mennä vaivaannuttavaksi kaikkien osalta. Onneksi nykyään minun tilannetaju on kehittynyt paremmaksi :D

Vierailija
2394/2500 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus tuollainen savolainen poikakaveri. Saattoi tulla jopa istumaan naaman päälle ja pieraista. Joku onnellinen saa nykyään vaimona tuotakin pelleä katsella.

Olisit purru perseestä.

Vierailija
2395/2500 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun naamalleni joku ottsisi tavakseen piereskellä pitäisin valmiina jotain sähköshokkilaitetta tai parsinneulaa ja tuikkaisin sillä.

Suosittelen sytkäriä

Siinä voi tuli mennä räjähdysmäisesti pierijän peräsuoleen ja polttaa pahasti. Ja voi peräti  kärähtää perskarvatkin.  Voi saada isot korvaussummat rosiksessa maksettavaksi.

No että näin käy pellelle niin sen riskin mukaahan pellen pitää laskea.

Minä purisin kyllä pakarasta ja lujaa.

Vierailija
2396/2500 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on hyvä aina välillä lukea. Toivotttavasti aloittaja on päässyt eteenpäin ja jättänyt pellen.

Seitsemän (7) vuotta sitten.

Vierailija
2397/2500 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta vanha aloitus ja rahanahne ap edelleen liitossa.

Vierailija
2398/2500 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin hetken miestä joka teki samoja temppuja kuin veljeni oli tehnyt kotona asuessa: Juoksi pieraisemaan naaman eteen kuin luin kirjaa,oli ojentavinaan  ketsupin mutta vetikin pois,laittoi käden tuolille kun istuin.. katsoin menoa viikon ja ilmoitin sitten miehelle että kestin tätä tarpeeksi monta vuotta pikkuveljen kanssa,kiitos vain. Mies vastasi valittamalla ettei meillä akoilla ole huumorintajua.

Vierailija
2399/2500 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina merkkipäivien kunniaksi anna sille 🤡:lle 🎂 naamaan, ja kaikkia 🤣 mahdottomasti.

Vierailija
2400/2500 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtosi ovat seuraavat:

Vaihtoehto A) vedät turpaan

Vaihtoehto B) vedät perseeseen

Miehelle tekee gutaa nuo molemmat: sekä A että B.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi