Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä blogikirjoitus Maija Lukkari-Nyman! Omat lapseni jo 17 ja 19. Aina ovat pitäneet eri ruoista.

Vierailija
06.06.2017 |

Kaikkea on tarjottu mutta silti lapset pitävät eri mauista. Yksi pitää puurosta ja toinen ei. Ihan sama vaikka lapsesta lähtien tarjottu samat ruoat. Toinen rouskii paprikaa toinen taas syö sitä ainoastaan kypsennettynä.

http://maijanmaailma.fi/muutama-sana-vanhemmuudesta-ja-ruokailusta/

Hanna Sumari vouhkasi itsensä tapetille. Ilmaista mainosta

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siiris kirjoitti:

Tämä Maija kommentoi julkisesti asiaan vain siksi että huomasi tässä on saumat saada lisää lukijoita blogiin. En oikein arvostanut henkilöä aiemmin. Nyt jopa vähemmän. Minulla menee usko suomalaisuuteen. On turha puhua koulutetusta kansasta jos käytöstavat ovat kuitenkin hanurista. Nämä vanhemmuuteen liittyvät jutut viime aikoina osoittavat että Suomessa eletään ihan omassa kuplassa. Kaikki on sallittua ja mitään ei kunnioiteta. Ghettotyyliä. 

Täysin samaa mieltä. Epätoivonen keino saada pöhinää hiljaiseen blogiin. Insta naamakuvia täynnä, joten voisi olettaa, että on rakastunut omaan naamaansa;)

Vierailija
62/62 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija on vähän epätoivoinen...jopa treenikuvat 'Enkö olekin mielettömässä kunnossa liki viisikymppiseksi mitä!!' eivät tuo lukijoita. Ei etuoikeutetun elämän esittely ja mainospostausten virtakaan. Pään raavinta kuuluu tänne asti: Miten voi olla..oonhan mä tooosi nätti, varakas, juristi, shopaholic ja Peter Nymanin vaimo, miksei mun blogi ole aallonharjalla??? Niinpä, mietipä sitä, vaikka joka tuutista koetat itseäsi tarjota...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme