Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat sisustusesineet tai muut vastaavat joihin olet törmännyt?

Vierailija
06.06.2017 |

Nyt uskallan jo kertoa kun tästä on sen verran aikaa, ettei ko. henkilö heti tunnistaisi itseään jos sattuisi täällä käymään :D

Vein lapsen päiväkotikaverin synttäreille, ja siellä oli kahvit aikuisille samaan aikaan kun lapset puuhasivat omiaan. Perheen olohuoneen seinällä oli valtavan kokoinen taulu perheen äidistä poseeraamassa bikineissä suht seksuaalissävytteisessä asennossa. Oli vähän kiusallista, tein kaikkeni etten joutuisi katselemaan sitä taulua.

Kommentit (291)

Vierailija
101/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä vuonna 2000 tapailujen jälkeen päädyin parikymppisen miehen kämpille treffeille. Makkarissa sängyn päällä oli järjettömän iso viuhka, tiesin siitä ettei suhteella ollut tulevaisuutta.

Jokainen saa sisustaa miten haluaa, mutta en muuta yhteen pölynkerääjien kanssa. En edelleenkään suosi omassa kodissani tavaroita joilla ei ole mitään käyttöä. Koriste-esineet seinillä on vain turhia.

Mäkin parikymppisenä tapasin miehen, jolla oli iso viuhka seinällä. Ja oli se viuhka meidän yhteisessä kämpässäkin myöhemmin . Luovuttiin toki siitä jo aikoja sitten, koska kyllästyimme eikä enää sopinut tyyliin. Mut onneks en ajatellut samoin kuin sinä, ois ihana mies jääny ottamatta ja upeat lapset saamatta.

Vierailija
102/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleita eläimiä eri muodoissa. Täytettynä, luurankoina ja lasipurkkiin säilöttynä. Kaasunaamareita ja kirveitä seinälle ripustettuna. Nämä kaikki löytyy omasta kodistani :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tässä pitänyt mainita OUTOJA juttuja, ei muodissa olevia omasta mielestä mauttomia sisustuselementtejä ;) Joku seiväs/tikapuut ei ole mun hankintalistalla, mutta ei ne kovin outoja ole. Nuo lehmänhampaat oli ehkä hassuin tähän mennessä, jotenkin symppis :D

Vierailija
104/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastatakseni kysymykseen, entisellä mökkinaapurilla oli mallinukke seisomassa mökkinsä terassilla kesät talvet. Creepy 😳

On nähty myös yhdellä lähinaapuruston parvekkeella. Toisella puolestaan on joulukuusi siellä vuoden ympäri.

Vierailija
105/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamassa sisustusblogissa törmännyt sellaiseen puiseen käteen jonka sormia voi taivutella. Toiset tykkää mutta minusta se on vaan jotenkin karmiva. Monta kertaa jossakin hyllyllä kaunis kukkavaasi ja sitten se käsi nököttää siinä vieressä eikä istu silmään eikä muuhun sisustukseen ei sitten mitenkään. Noh voihan sillä kai näyttää naapurin mammalle keskisormea ikkunasta. Kertokaa toki jos sille kädelle on joku hieno tausta/ideologia miksi tuollasta pidetään esillä?

Vierailija
106/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kirjoitti:

Olen muutamassa sisustusblogissa törmännyt sellaiseen puiseen käteen jonka sormia voi taivutella. Toiset tykkää mutta minusta se on vaan jotenkin karmiva. Monta kertaa jossakin hyllyllä kaunis kukkavaasi ja sitten se käsi nököttää siinä vieressä eikä istu silmään eikä muuhun sisustukseen ei sitten mitenkään. Noh voihan sillä kai näyttää naapurin mammalle keskisormea ikkunasta. Kertokaa toki jos sille kädelle on joku hieno tausta/ideologia miksi tuollasta pidetään esillä?

Se on mallikäsi piirtämisen avuksi, sillä voi taivutella käden asentoja ja katsoa siitä mallia sitten. Itsellänikin on sellainen mutta en kyllä ymmärrä sisustuselementtinä :D

Vierailija
107/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihatien varteen tuotu vanha WC-pönttö, johon istutettu kukkia.

Vierailija
108/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihassa kylätien varrella penkki, jossa istuu puettu mallinukke. Olen monesti säikähtänyt, kuka siinä istuu.

Vierailija
109/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin seinällä komeili printtikankaasta itse tehdyt sisustustaulut, toinen pinkki ja toinen turkoosi. Miksi joku haluaa kehystää kangasta ja laittaa sen seinälle? En ymmärrä.

Vierailija
110/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin seinällä komeili printtikankaasta itse tehdyt sisustustaulut, toinen pinkki ja toinen turkoosi. Miksi joku haluaa kehystää kangasta ja laittaa sen seinälle? En ymmärrä.

Jos esim. tykkää siitä printistä.

Vierailija
111/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla ihmettelin bestiksen kotona, kun hänen vanhempien makkarissa oli jännät peilit katossa. Nyt ymmärrän miksi 😄

Vierailija
112/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen pääkallo (siis ikivanha mutta ihan oikea) kirjahyllyssä. Toisella kaverilla oli kuolleen lemmikkirotan luuranko.

Vierailija
113/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kirjoitti:

Ei se mikään piirrustuskäsi ole, vaan HAYn design-koriste-esine. Sen voi laittaa vaikkapa pitelemään saksia tai näyttämään keskaria. Ehkä se on jonkun mielestä hieno.

Vierailija
114/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamissa asuntomyynti-ilmoituksen kuvissa näkynyt viime aikoina isoja lelutiikereitä (pehmo?).

Vierailija
115/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kodissa oli seinällä kuva kuolleesta koirasta. Siis koira oli kuvassa jo kuollut. Tavallaan ymmärrän viimeisen muiston meidän-rakkaasta-Rekusta, mut mielestäni se oli aika creepy.

Siis valokuva seinällä koirasta ruumiina? Oikeasti? :0

Onko paha, kun kaverilla on lemmikkikoiran ruumis täytettynä? Pönöttää terhakkaana olohuoneessa puupalikan päällä keppi suussa. Kaveri kertoi täyttämisen maksaneen 580 e, jos vaikka itsekin innostun säilömään meidän kullan. No en innostu. Edellisestä koirasta hän teki lapaset. Näin maaseudulla!

Vierailija
116/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi kirjoitti:

Ei se mikään piirrustuskäsi ole, vaan HAYn design-koriste-esine. Sen voi laittaa vaikkapa pitelemään saksia tai näyttämään keskaria. Ehkä se on jonkun mielestä hieno.

Itselläni on sellainen, ei mikään "hayn design-koriste-esine", vaan olen saanut sen 90-luvulla kun piirtäminen ja anatomia kiinnosti. Niitä käytetään siis ihan oikeasti piirtämisen opettelemiseen. Tai no, käytettiin. Omani siirsin näkyviltä ku alkoi ärsyttää ku siitä tuli koriste-esine ja kyllästyin näkemään sitä kaikkialla oman kotini lisäksi. On mulla myös sellanen samanlainen tavoiteltava ukkeli.

Vierailija
117/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAIVUTELTAVA 😂😂😂😂 kiitos autocorrect. (On mulla tavoiteltavakin, tiedoksi)

Vierailija
118/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ison kaupungin virastojen seinilläkin on, eikä kovin huolitellusti/hyvin edes tehtyjä.

Vierailija
119/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, ihan loistavia. Paljon mieluummin katselen lehmän hampaita tai kuivattuja kissanhäntiä kuin Iittalaa ja Ikeaa.

Vierailija
120/291 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasipurkki, semmonen iso felixin kurkkusalaattipurkki, joka on puolillaan lehmien hampaita. Kysyin kerran, että mitä ne oikein on niin sain selityksen, että hiehot vaihtaa jossain vaiheessa maitohampaat pysyviin hampaisiin ja niitä pudonneita löytyy joskus siitä hiehon edestä missä se syö. Tämä emäntä, hieman makaaberiin suuntautuva, keräilee niitä, pesee ja laittaa purkkiin näkösälle.

Wau, kuulostaa mielenkiintoiselle, jos siis olisivat nätimmässä purkissa. Minkähän kokonen on lehmän hammas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän