Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35-40v. nainen, mistä ostat vaatteesi? Perusvaatteet, ei kalliita merkkivaatteita..

Vierailija
06.06.2017 |

Olen ikuinen teini, tyylitajuton sellainen.... Ostan nettikaupoista niitä vaatteita, mitkä silmää miellyttää eikä ne välttämättä sovi minulle. Nyt olin taas menossa esim. H&M:n ja Gina tricotin sivuille tilailemaan, kun tajusin että olenkin jo aikuinen. Mistä siis ostatte vaatteenne ja millaisia pidätte te, joiden naamasta jo näkee ettei nuori ehkä olekaan?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

COS on mun mielestä tosi hyvä

Vierailija
22/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaattee; Zara, mango ja stokka suomessa pääsääntöisesti ja ulkomailta tulee ostettua myös. Asusteita ostelen mistä sattuu kunhan hyvännäköinen ja sopiva esim hansikkaat ja huivit.

N 40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, hyvä istuvuus ja hinta-laatusuhde. Täydellisiä:)

Vierailija
24/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, hyvä istuvuus ja hinta-laatusuhde. Täydellisiä:)

musta Cos:in vaatteet on jotenkin laatikkomaisia..

Vierailija
25/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

COS, Filippa K jne

Merkeistä ymmärtämättömänä kysyn, että pidättekö Filippa K:ta "ei kalliina perusvaatteena." - Itse ostin jokin aika sitten ao. merkin pikkutakin ja hintaa oli noin 350€.... - COS taas on minulle ihan vieras. Ostin takin kunse oli minusta tyyliseni; en siksi, että se oli jotain "the" merkkiä.

Vierailija
26/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Moda, H&M, Vila, Esprit. Harvemmin Zara, Mango, Gina Tricot, Seppälä. Kovin kalliiseen ei ole varaa, koska asuntolaina, joten näillä on menty.

Vierailija
27/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KappAhl, M&S ja Vero Moda nykyisin ne yleisimmät. Jonkun verran myös Lindex ja Sokoksella ja Aleksi 13:ssa käyn myös välillä.

Vierailija
28/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma, Citymarket, Lindex, Indiska ja nuohoan kirpparit.

Vierailija
29/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esprit, Vila ja joskus Vero Moda, Seppälästäkin ja KappAhlista. Hankalaa on.

Vierailija
30/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Moda, Gina Tricot, HM, Stocka, Zara, Esprit, Vila.

Vierailija
31/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippa K, Tiger of Sweden, Acne, Marimekko, COS,Samuji, Helmut Lang, Iro...kaikki hieman hintavempia merkkejä, mutta shoppailen pääasiassa alennusmyynneistä.

Vierailija
32/39 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokeista inhokein on Lindex. Ne vaatteet! Jotain niin tätiä, ettei sen tädimpää ole. Laatikkovaatteita.

Vierailija
33/39 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kuvia, millaisia tyylejä teillä on? Olen aivan hukassa omani kanssa.. 

ap

Vierailija
34/39 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni ja Lidl.

Vierailija
35/39 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja itse olen siis sellainen legginsit ja tunika -tyyppi....

ap

Vierailija
36/39 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

COS, Filippa K jne

Merkeistä ymmärtämättömänä kysyn, että pidättekö Filippa K:ta "ei kalliina perusvaatteena." - Itse ostin jokin aika sitten ao. merkin pikkutakin ja hintaa oli noin 350€.... - COS taas on minulle ihan vieras. Ostin takin kunse oli minusta tyyliseni; en siksi, että se oli jotain "the" merkkiä.

Mä ainakin ostan Filippa K:ta alennusmyynneistä, 3+1 -päiviltä ja Hulluilta päiviltä. Enkä silloinkaan noita kalleimpia vaatteita vaan ihan niitä peruspaitoja.

Vierailija
37/39 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uffista, Fidasta ja kirppareilta. Ostan merkeistä mm. Cossia, Ril'siä, Marimekkoa ja englantilaisia ja skottilaisia merkkejä. Suurin osa merkitöntä 60-90-luvun vaatetta, joissa materiaali ratkaisee. Korjautan joskus ompelijalla sopivaksi. Alsusvaatteet ja sukkikset Stokkalta.

Aikuisen kannattaa kyllä kiertää Gina Tricotit ja HM:t kaukaa, välttää trikoorytkyjä ja keinokuituja.

Vierailija
38/39 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta, Saksan Amazonilta, kierrätyskeskuksista, Stockalta, Marks & Spenceriltä, Aleksi 13:sta nyt ainakin. Paras, mutta arvaamattomin näistä on kierrätyskeskus, erityisesti Kilon. Olen ostanut sieltä esim. Andiatan täysin käyttämättömän näköisen bleiserin 4€, lukemattomia vintagemekkoja 5-15€, silkkihuiveja parilla eurolla yms.

Vierailija
39/39 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ostopaikkaa ja merkkiä tärkeämpää on kiinnittää huomiota vaatteen materiaaliin, leikkaukseen ja ompelujälkeen. On myös hyvä valita sellaisia värejä, jotka sopivat itselle ja vaatteita, jotka ovat oikeankokoisia sekä hyväntuntuisia päällä. Joskus kalliit merkkivaatteet hajoavat nopeasti, tai menevät epäsiisteiksi/nukkaantuvat helposti, kun taas HM vaatteista osa on sellaisia, että ne eivät mene miksikään vaikka mitä tekisi. Kokemusta on.

Muutenkaan en ymmärrä miksi 35-40v nainen ei voisi ostaa vaatteitaan ihan mistä huvittaa, ja sellaista mikä sattuu omaa silmää miellyttämään. Ymmärrän sen, ettei halua pukeutua kuin teini, mutta toisaalta monet vaatekappaleet, jotka ovat teinien suosiossa esim. pilottitakki, valkoiset tennarit, korkeavyötäröiset farkut voi myös näyttää upealta 40v naisen päällä väreistä, leikkauksista ja materiaaleista riippuen. Itse haen inspiraatiota Pinterestistä.