Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentokoneessa ollut äiti suuttui minulle, kun kerroin vierässä istuvalle 9v tytölleen tosiasioita lentokoneen putoamisesta... ylireagoiko äiti?

Vierailija
06.06.2017 |

Siis olin pari päivää sitten tulossa myöhäisellä iltalennolla espanjasta.

Vieressäni istui 9v tyttö ja reunimpana ikkunalla hänen äitinsä.

Kysyin vento vieraalta tytöltä, että pelkääkö hän lentsikassa matkustamista ja hän vastasi että ei.

Sanoin, että itse pelkään, koska olemme hirveän korkeella ja olemme vain penkiemme alla olevan pohjan varassa joka ei ole noissa korkeuksissa mitään.

Kerroin myös, että lentokoneita on lähiaikoina ammuttu alas...

Kerroin, että minä hetkenä tahansa koneen moottoriin voi tulla vika ja moottori hirttää kiinni ja tulemme rytinällä alas.

Ajatuskin siitä, kun tämä kone putoaa vapaasti ja kaikki tuhoudumme pelottaa minua ja, että en ymmärrä miksi kaikki eivät ymmärrä pelätä lentokoneita..

Tässä kohtaa lapsen äiti keskeytti minut todella vihaisena ja sanoi, että mitä sinä oikein puhut lapsellensa.

Äidin mukaan tyttö meni aivan kalpeaksi..

Sen jälkeen äiti alkoi sanoa tyttärelle että tuo täti o vähän outo ja puhuu höpöjä.

Mutta kyllä mun oli pakko korjata vielä, että nämä ovat tosiasioita. En voi sietää, että juttujani väheksytään..

Tässä kohtaa matkaa oli jäljellä monta tuntia ja tämä ventovieras äiti käski minun häipyä heidän vierestään ja istumaan johonkin muualle koska tyhjiä paikkoja oli.

Eikö teidän mielestänne tämä äiti ylireagoinut?
Miksi kiertelee kertomasta lapselleen tosiasioita ? Kysyn vain?

Voiko tästä saada lentoyhtiöltä hyvitystä? Kysyn ihan tosissani koska ei mun tarvitse sietää tällaista. Uhkaan vaihtaa lentoyhtiötä jos kohtaan sielä tuollaisia kanssamatkustajia!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. 

Vierailija
2/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin minä tytölle rohkaisuksi, että onneksi emme lennä venäjän yli vaikka onhan niitä aseita muillakin mailla...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä olis suuttunut.

Olisin kertonut lapselleni että täti/setä ei ole ihan terve.

Vierailija
4/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet Porvoota pidemmälle koskaan matkustanut.

Vierailija
5/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se äiti kertoi, että juuri sillä hetkellä maapallon ilmakehässä lensi noin 100 000 konetta eikä yksikään niistä ole putoamassa. Sen sijaan perheväkivallan seurauksena kuolee joka päivä lähes 30 naista, joten on turvallisempaa olla lentokoneessa kuin väkivaltaisen henkilön kanssa kotona. Lisäksi äiti olisi kysynyt vieruskaverilta, että luettele 5 edellistä lento-onnettomuutta päivämäärineen. On nimittäin todennäköisempää, että Ruotsissa syntyy kuninkaallinen vauva kuin että siellä ammutaan lentokone alas.

Vierailija
6/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas taas ankeeta.no naisten aivoilta ei voi kovin kummosia vaatiakkaan

Vierailija
7/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi ei istunut ikkunapaikalla?

Vierailija
8/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas katsotutan kummilapsille lentoturmatutkintaa.

Vierailija
9/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsien isoisä on lentäjä. Tietävät kyllä vaikka jos mitä ilmailusta ja lentämisestä.

Mä luulen ap, että sulla vois mennä yöunet jos kuulisit muutamia tarinoita lentäjiltä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme