Miesystävän Harry Pottermainen käytös
Miesystävälläni on tapana pitää vinkumonologeja aina mennessään suorittamaan tehtävää tai alkaessaan tehdä jotain. Saattaa esimerkiksi tiskivettä laskiessaan jupista "Taas näin paljon tiskiä, aina täytyy tiskata miksi minä aivan yksin yhyy yhyy." Tai parkaista kauppakassin pudotessa "Miksi taas, en jaksa." Kuitenkin jos näinä epätoivon hetkinä tarjoan apua, saan aina takaisin kiellon auttaa ja vakuuttelua hänen pärjäämisestään yksin - siitä huolimatta että selvästi sisimmässään jupisee miten aina täytyy selvitä yksin ja miksei kukaan koskaan auta.
Vinkkejä? Kokemuksia? Korjausehdotuksia?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Siis voisko joku selittää, millä tavalla AP:n miehen käytös on Harry Pottermaista?? :D Anteeksi... Oon tyhmä.. Oon kattonu kaikki Potterit mutta ei tää avaudu mulle siltikään..
Lue ne kirjat! (Tai kuuntele äänikirjat. :)) Hartsalle iskee vähän MURROSIKÄ, jolloin ASIAT ON PYLLYSTÄ, ja tekee mieli ANGSTATA JA HUUTAA.
En tajua miten joku ei huomaa Harryn marttyrointitaipumuksia, vitutti jo teininä lukiessa se ulina.
Heilutteleeko keppiään vieraiden ihmisten nähden ja tekee taikojaan
Itse koen että Harryn ulinat liittyy vahvasti murrosikäisyyteen :D Ootteko unohtaneet millaista oli olla nuori? Kun tuntui että on jo tarpeeksi vanha ja fiksu mutta kaikki aikuiset pitää silti lapsena. Ja miten kaikki ongelmat tuntui ihan ylivoimaisilta ja vaikeilta ja halusi vain kapinoida, huutaa ja riehua.
Harryn "ongelmat" vaan oli vähän erilaisia eikä perus teinien elämään liittyviä(vaikka niitäkin oli).
Ei h*lvetti repesin ekalle kommentille 😂 luin miehellekin koko jutun ääneen, meinattiin katketa naurusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse koen että Harryn ulinat liittyy vahvasti murrosikäisyyteen :D Ootteko unohtaneet millaista oli olla nuori? Kun tuntui että on jo tarpeeksi vanha ja fiksu mutta kaikki aikuiset pitää silti lapsena. Ja miten kaikki ongelmat tuntui ihan ylivoimaisilta ja vaikeilta ja halusi vain kapinoida, huutaa ja riehua.
Harryn "ongelmat" vaan oli vähän erilaisia eikä perus teinien elämään liittyviä(vaikka niitäkin oli).
Ne ulinat jatkuu Kirotussa lapsessa, jossa Harry on melkein 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn "ongelmat" vaan oli vähän erilaisia eikä perus teinien elämään liittyviä(vaikka niitäkin oli).Ne ulinat jatkuu Kirotussa lapsessa, jossa Harry on melkein 40.
Taas näitä ketjuja jossa aloittaja keksii ihan oman määritelmän jollekin sanalle eikä pätkääkään kuuntele kun muut koittavat selittää ettei se noin mene. Yksi tapa klikkihuorata.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuosta käytöksestä tekee Harry Pottermaista? Oletko edes lukenut kirjaa?
Kreacher ainakin jupisee just jotain tollaista, eli ehkä ap tarkoitti kotitonttumaista käytöstä?
Ärsyttää nämä jotka on katsoneet leffat ja luulevat tietävänsä Potter-sarjasta kaiken :,D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Harry Potter ole mikään vinkuja. Ap on sekaisin.
Et ole tainnut lukea Feeniksin kiltaa?
Harry elää Feeniksin killassa murrosikäänsä. Minä olen myös lukenut Harry Potterit useaan kertaan sekä suomeksi että englanniksi enkä Harrya kokonaisuutena vinkujana pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn "ongelmat" vaan oli vähän erilaisia eikä perus teinien elämään liittyviä(vaikka niitäkin oli).Ne ulinat jatkuu Kirotussa lapsessa, jossa Harry on melkein 40.
Kirottu lapsi ei ole virallista kaanonia, eihän sitä Rowling edes ole kirjoittanut. Itse olen puristi eli perustan mielipiteeni kirjoihin, leffoja en ole nähnyt kuin kaksi koska ne eivät noudata kaanonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirottu lapsi ei ole virallista kaanonia, eihän sitä Rowling edes ole kirjoittanut. Itse olen puristi eli perustan mielipiteeni kirjoihin, leffoja en ole nähnyt kuin kaksi koska ne eivät noudata kaanonia.
Näytelmä on Rowlingin hyväksymä, joten osa virallista kaanonia. Oli siis sitten typeryyksiä tai ei.
Harryn vinkumisen voi selittää murrosiällä ja myös sillä, että ihan varmasti on aikaimoiset paineet, kun sinun pitäisi hoidella joku Voldemortti, joka on tappanut vanhempasi. Lisäksi pitäisi olla mestarihuispaaja, sekä hoitaa koulu tuon Volden kukistamisen ohella. Kalkaros ja Malfoykin kiusaa. Kyllä minäkin varmaan angstaisin jos olisin Harryn saappaissa.
Miehes on muuten vaan vinkkuja ja marttyyri jos tiskaaminenkin on noin hankalaa.
Siis voisko joku selittää, millä tavalla AP:n miehen käytös on Harry Pottermaista?? :D Anteeksi... Oon tyhmä.. Oon kattonu kaikki Potterit mutta ei tää avaudu mulle siltikään..