Nyt se maailman paras hajuvesi tähän ketjuun!
Kommentit (50)
Versace: Bright Crystal
Itse sanoisin että kukkainen ja täydellisin kevät- ja kesätuoksuna, mutta käytän itse ympäri vuoden koska keskellä talveakin joskus oikein kaipaa pientä muistutusta kesästä. :)
Ja fracrantigasta saa tarkan kuvauksen:
https://www.fragrantica.com/perfume/Versace/Bright-Crystal-632.html
Dior escape portofino: sitruksinen raikas tuulahdus.
Monta ihanaa, mutta muutama: YSL Yvresse, Miss Dior Original, Lolita Lempicka, Chanel 5, Hippie Rose by Heeley, Hermes 24 Rue Faubourg...
Dieselin Loverdose-sarjan kaksi tuoksua Red Kiss ja Tattoo.
Ihana ketju.
Tuoksumieltymykset kun ovat kovin henkilökohtaisia ja yhtä oikeaa tai väärää ei tässä asiassa ole. Silti aina kiva huomata, että joku toinenkin pitää omasta lempituoksusta. Olen asiaa seuratessani tehnyt sellaisen huomion että esim. Amerikkalaisilla (ei toki kaikilla) naisilla on melko "makea"maku mitä tuoksuihin tulee ja siksi vaikka on katsonut tuhat positiivistä arvostelua esim. Jean Paul Gaultierin Bellasta, voi tuon tuoksun makeus olla kuitenkin aika yllätys!
Itselläni ei varsinaista lempituoksua ole, vaikkakin 100+ hajuvettä, ehkäpä Elizabeth Ardenin Always Red olisi kestosuosikkini. Makea luumu ja punaviini, edt-tuoksu jossa hinta ja laatu kohtaavat. Hyvää tuoksuvan kevään odotusta kaikille.
Yves Rocher Vanille Noire. Oikeeta vaniljaa ja savua, mutta ei karkkia eikä päänsärkyä. Super varsinkin hintaansa nähden. Kepeistä tykkään Ralph Lauren Romancesta. Bossin Deep Refistäkin tykkäisin mut en voi enää käyttää allergian vuoksi, itse asiassa tuo vanilja on harvinainen kun ei ärsytä yhtään.