Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se maailman paras hajuvesi tähän ketjuun!

Vierailija
06.06.2017 |

xxx

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paco rabanne olympia

Vierailija
22/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera Wang Truly Pink

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi suosikki hajuvesi.

- Boss: Nuit. Nimestään huolimatta ei mielestäni ole ollenkaan iltatuoksu, vaan arkikäyttöön sopiva päivätuoksu. Pehmeä ja kevyt, ei pistävä eikä liian voimakas.

- Acorelle: Delicious. Kermaisen makea tuoksu, mutta ei silti päänsärkyä aiheuttavan makea. Pehmeä. Harmi, että kestävyys on vähän huono.

- Acorelle: R de Rose. Miellyttävä ruusuntuoksuinen. Tätä tosin joutuu lisäilemään pitkin päivää, koska kestävyys on ihan onneton.

- Acca Kappa: Giardino Segreto. Ruusua ja pippuria ainakin, miellyttävä ja aika erikoinen tuoksu. Tosin niin voimakas, että on suihkautettava hyvin varovasti ihan kevyesti vain.

Vierailija
24/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dior Addict. Ahh...

Vierailija
25/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thierry Muglerin Angel. Ollut käytössä jo melkein 20 vuotta enkä aio vaihtaa.

Vierailija
26/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thierry Muglerin Angel. Ollut käytössä jo melkein 20 vuotta enkä aio vaihtaa.

Onkohan tässä hajuvedessä se urbaanilegengan mukainen cacca yhtenä osana? Se pohjatuoksu haisee omassa nenässäni hyvin samalta kuin uloste.

Vierailija
27/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin Kleinin Reveal.

Sporttinen, kevyt päivätuoksu. Pullokin on mielestäni ihana.

Vierailija
28/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boss Ma Vie

Kenzo Amour

Vierailija
29/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "parhaus" määritellään? Olen huomannut, että Fragrantican käyttäjien korkealle rankkaamat tuoksut saavat yleensä alapeukkuja av:lla. Av:n suosikit on taas rankattu Fragranticalla huonoiksi. Mistä ap itse tykkää?

Vierailija
30/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorissimo, White Musk (esim. Body Shopin edt) ja Byzance.

Tykkään myös ruusun tuoksusta. En vain osaa mainita mitään tiettyä ruusuhajuvettä.

Vierailija
31/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valita yhtä. Pidän Acorellen, Cleanin ja Ralph Laurenin tuoksuista. Kaikki hyvin erilaisia keskenään :)

Vierailija
32/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daisy 🌼

Vierailija
33/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel: Mademoiselle

Vierailija
34/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa, mikä on maailman paras hajuvesi, kun ihmiset tykkää niin erilaisista. Jollekulle sopii myskisempi, joku tykkää enemmän raikkaammasta, jne. 

Itseäni miellyttävät eniten syvän mutta raikkaan yrittiset, sekä toisaalta myös kukkaistuoksut. Käytän kylläkin harvakseltaan mitään hajusteita ja silloinkin lähinnä vaan kotioloissa omaksi ilokseni. Ruuhkabussiin, konsertteihin ja muihin tilaisuuksiin joissa on paljon ihmisiä en tykkää hirveästi hajustella mahdollisten allergikkojen vuoksi.

Omaan nenääni miellyttävin tuoksu ikinä on varmaankin ollut Versacen Versense, jossa on tunnelmallisen ja pikantin sitruunainen, mausteinen ja ruohoinen. Tällä hetkellä en kuitenkaan sitä omista, joten käytän Body Shopin British Rosea, joka taas on kesään sopivampi, puhdas ja raikas klassinen ruusuntuoksu. 

Vierailija
35/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flowerbomb

Vierailija
36/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce & Gabbana: L' Impératrice

Vierailija
37/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmaan kuolee nauruun, mutta itse olen rakastunut Nicky Minajin Minajesty -hajuveteen. Ei ole mikään tunkkainen tuoksu, vaan kivan raikas ja makea. Ja sellaisista hajuvesistä pidän.

https://goo.gl/images/V8VaSV

N24

Vierailija
38/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jean Patou: Joy. Jos olette tätä koskaan tuoksuttaneet, niin tiedätte, että tämä se on. Hinnan ymmärtää, tämä on oikeaa luxusta.

Vierailija
39/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ikuisuuslemppari on DKNY Be Delicious. Saan siitä aina kehuja.

Vierailija
40/50 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos kuvailisitte hieman miltä suosikkihajuvetenne tuoksuu. Mausteinen, raskas, kevyt, sitruksinen, kukkainen, makea... Sopiiko tuoksu mielestänne kesään vai talveen jne. Itse pidän melko keveistä ja vihreistä vesituoksuista, ja haluaisin löytää sen yhden lempparituoksun :)