Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://lomake.a-lehdet.fi/view/4603?_ga=2.136460531.217358432.14966290…

Suomen Seksikkäin mies kisa. Ääniä kele.

Annoin jo :)

Ja siskokin anto. Ja työkaveri.

Vierailija
22/27 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://lomake.a-lehdet.fi/view/4603?_ga=2.136460531.217358432.14966290…

Suomen Seksikkäin mies kisa. Ääniä kele.

Muita muusikkoehdokkaita mmPete Parkkonen, Robin, Micael Gabriel. Ja lisäksi joku Jan Vapaavuori. Ainoastaan Robin tarjoaa kunnon harjoitusvastuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, sekoitin Sam Huberiin. Joten tunnelma lässähti, kun ei ollut hänestä kuvaa.

Sehän on läski eikä ole ansainnut itse rahojaan. Samu tienaa muusikoista eniten, enemmän kuin Tupmas Holopainen.

Ehkä Sam on siksi niin loistava muusikko. Muut ansaitsee rahoja, Sam tekee mitä haluaa, vailla rahanhimoa.

Vierailija
24/27 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on läski eikä ole ansainnut itse rahojaan. Samu tienaa muusikoista eniten, enemmän kuin Tupmas Holopainen.

Ehkä Sam on siksi niin loistava muusikko. Muut ansaitsee rahoja, Sam tekee mitä haluaa, vailla rahanhimoa.

Niin Samukin. Mies ei osaa edes nuotteja (on siis kertonut itse haastattelussa) mutta halu tehdä biisejä on tuonut tähän pisteeseen.

Vierailija
25/27 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tuo hapahaber Samun henkkoht insta vai joku fanijuttu? Olisko tietoo?

Henk.kohtainen.

#Homohaber on fanipohjalta, ilmeisesti saanut kuitenki Samun hiljaisen hyväksynnän. Miehistä menoa :)

Uuh, kuumaa. Yhdessä parhaassa pätkässä Samu panee ravintolan strippitankoa ja laulaa samalla Hollywood Hillsiä (Sorry, sieltä se löytyy....)

https://www.instagram.com/p/lN3L-ntFem/

:DD

Vierailija
26/27 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin Samukin. Mies ei osaa edes nuotteja (on siis kertonut itse haastattelussa) mutta halu tehdä biisejä on tuonut tähän pisteeseen.

Siis mihin pisteeseen, vain elämää jämä-kaudelle, jossa artistilaarin pohja jo pilkottaa vai vauva-av:n levottomien härökommenttien objektiksi? Eihän Samu Haberia ja Mikki Kaustetta esim. erota toisistaan juuri kukaan.

Vierailija
27/27 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mihin pisteeseen, vain elämää jämä-kaudelle, jossa artistilaarin pohja jo pilkottaa vai vauva-av:n levottomien härökommenttien objektiksi? Eihän Samu Haberia ja Mikki Kaustetta esim. erota toisistaan juuri kukaan.

On sitä pyydetty messiin aiempinakin vuosina. Sanoi itsekin, että lähti mukaan saadakseen perspektiiviä omaan historiaansa vuoden keikkatauon jälkeen, ja kuulemma kokemus antoi virtaa arkeen, vaikka bisneksille siitä ei ole mitään hyötyä.

Ja tämä on naisten palsta, mene muualle, hus!