Tyttöystävä valittaa, että ostan aina väärää wc-paperia
Ostan aina halvinta. 10c rullasäästö on sekin jo jotain, kun talous tiukilla.
Kommentit (29)
Jos sitä halvinta ostat, ni kyllä se vaan alkaa sattumaan, kun naisena joutuu sitä useammin käyttämään.
Lotus Soft Embo on hyvää. Ja avainlipputuote.
Et sä noissa paskoissa säästä yhtikäs mitään, koska niitä pitää ottaa monta arkkia enemmän. Vertailes vaikka.
Ostatko koskaan esim. kaljaa? Yhden kaljan hinnalla saa kuukauden vessapaperit. Miksi tuhlaat kaljaan yli 2 euroa kuukaudessa?
Kannattaa tsekata tarjoukset läpi, saa mieleistä ja pehmeää jopa halvemmalla, kuin karkeaa normaalihinnalla.
itte käytän ainakin sitä keltaista paperia eikä mulla iho mene rikki.
Ei niin karkeaa vessapaperia olekaan että sillä saa ihon rikki verille pyyhkiessä. Hyvin uppoaa mainokset ihmisiin, siitä on kyse.
Esim. Xtra (vai mikä se onkaan) vessapaperi on ihan hyvää ja kelvollista verrattaessa muihin mutta hinta on pienempi. Ilman pakkausta mitään eroja ei olis.
Jos viitsii vaivautua katsomaan paketin kyljestä valmistajan tietoja ja myös vertailemaan kalliimman ja halvemman samanlaisen tuotteen tietoja, käy ilmi että merkkituotteen ja ns. merkittömän tuotteen valmistaja ja tuotetiedot ja ominaisuudet ovat samat. Merkkituotteissa maksaa se merkki.
Vierailija kirjoitti:
itte käytän ainakin sitä keltaista paperia eikä mulla iho mene rikki.
Siitä just menee iho rikki. Mut siinä onkin pienenpientä lasijauhetta joukossa. Kaikessa muussa voi säästää, pimppaani en tuolla pyyhi.
Miten se mielikuvitusvaimo muuttui nyt yhtäkkiä tyttöystäväksi? Niin ja oletko lesbo vai bi?
En ymmärrä säästöjä pitkäkestoisissa alle 5 euron tuotteissa. Vanhempanikin ovat tällaisia. Ostavat jotain ihan paskoja tiskiaineita, tiskirättejä, käsisaippuoita jne. säästömielessä ja sitten samalla jotain useamman euron jäätelöpaketteja.
Arjen viihtyvyys laskee aika paljon, kun jokapäiväinen käyttötavara on jotain halpispaskaa säästön vuoksi, jota ei tule kuitenkaan kuin alle kymppi kuussa. Ja heti se raha menee johonkin epäterveelliseen paskamättöön.
No ei mullakaan iho mee rikki, mutta alka kirvelemään ja kutisemaan, kun on niin karheaa. Toki sitä voisi rasvata, mutta helpommalla pääsee kun ostaa jotain parempaa vessapaperia
Miten niin naisena joutuu käyttämään karkeaa? Miehellä on karvainen takamus, johon tarttuu sonta. Nainen pesee bideellä ja tulee kuivausta vaille valmista! Kevyt paperilla painelu riittää.
Ota huomioon wc-paperin ulonäkö. Naiset ovat yllättävän takkoja niin miehensä kuin wc-paperinsakin ulkonäöstä! Pissan väristä paperia ei sovi ostaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei niin karkeaa vessapaperia olekaan että sillä saa ihon rikki verille pyyhkiessä. Hyvin uppoaa mainokset ihmisiin, siitä on kyse.
Esim. Xtra (vai mikä se onkaan) vessapaperi on ihan hyvää ja kelvollista verrattaessa muihin mutta hinta on pienempi. Ilman pakkausta mitään eroja ei olis.
Jos viitsii vaivautua katsomaan paketin kyljestä valmistajan tietoja ja myös vertailemaan kalliimman ja halvemman samanlaisen tuotteen tietoja, käy ilmi että merkkituotteen ja ns. merkittömän tuotteen valmistaja ja tuotetiedot ja ominaisuudet ovat samat. Merkkituotteissa maksaa se merkki.
Paitsi jos on pukamia...
Joskus on ostettu halpaa paperia, mutta sehän on heti loppu. Laadukas on riittoisampaa ja tulee pitkän päälle halvemmaksi. Embo ja Lidlin 4kerroksinen on parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on ostettu halpaa paperia, mutta sehän on heti loppu. Laadukas on riittoisampaa ja tulee pitkän päälle halvemmaksi. Embo ja Lidlin 4kerroksinen on parhaat.
Lidlin paperilla muuten saat putket tukkeen.
Enolla kävi niin ja ensimmäinen mitä paskakuski kysyi oli, että onko käytössä Lidlin vessapaperi.
Minä ostan aina halvinta myös. Vaimo joskus asiasta valittaa, minun puolesta saa valittaa hamaan tappiin asti jos siltä tuntuu. Itse olen sen pillupuhelimen kylppäriremontissa vessaan nimenomaan siksi asentanut, jotta arvon lady fine royal voi sillä toosansa huuhdella. Mutta jostain syystä ilmeisesti onkin mielekkäämpää hinkata sitä vesikauhuisen bulldogin naamaa kuivalla paperilla. Aivan sama mulle, not my business. Tokmannin tai Robbarin halvinta keltaista rullaa meille tulee jatkossakin.
M35
Luin lehdestä jodkus, että joku asiantuntija sanoi papereiden hygieenisyydestä seuraavaa: kyllä hän kierrätystalouspaperilla voi pöytänsä pyyhkiä, mutta ei laittaisi siihen eväitään hygieenisyyssyistä.
Tuon jälkeen olen suosinut ensiötuotteita. Olen ostanut lähinnä Lambia.
Eikö muijat voisi vain itse ostaa omat paperinsa?
Menkkojen aikaan mullakin menee iho rikki karkeammasta paperista, kun pitää pyyhkiä paljon ja usein. Kyllä itsekin sanon, jos mies meinaa ostaa väärää merkkiä.