Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että poikaystäväni on ottanut rahaa "säästöpossustani", en voi kuitenkaan todistaa sitä

Vierailija
06.06.2017 |

Se "säästöpossu" on siis sellainen kotona oleva lompakko, johon olen aika useinkin laittanut rahaa monesti kymppejäkin kerrallaan. Nyt on tullut yllättäviä menoja ja ekaa kertaa tuli tarve tarttua tuon lompakon sisältöön, niin kokonaissumma oli vaan 43,80 €. Odotin lompakossa olevan satasia! Asiaa en tietenkään voi todistaa, koska en tiedä lompakossa ollutta oikeaa rahasummaa. Silti otin nuo rahat pois sieltä enkä uskalla enää pitää moista säästöpossujuttua kotona. Tuntuu silti turvattomalta tällainen epäilys niin läheisestä ihmisestä. :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran, että kuoressa, jossa oli monta sataa euroa, oli hävinnyt 100 €. Kuoressa oli lapussa kirjanpito, joka ei täsmännyt.

En saanut keltään mahdolliselta epäillyltä tunnustusta, mutta olen melko varma, että se oli yksi tietty henkilö.

En kuitenkaan ilman tunnustusta saa koskaan varmuudella tietää, sillä on pieni mahdollisuus, että olen jossain vaiheessa ottanut sen satasen itse käyttöön ja unohtanut päivittää kirjanpidon. Mulla on ollut muutenkin pieniä muistiongelmia.

Kuitenkin samalla kertaa kun huomasin satasen kadonneen, hän oli 100-prosenttisella varmuudella vienyt myös muuta tavaraa asunnostani, joten sopisi kuvaan, että hän vei myös ne rahat. Ei tunnusta, vaikka olen sanonut, että jos tunnustaa, niin ymmärrän ja ei tarvitse maksaa edes takaisin. Haluaisin vain tunnutuksen, että saisin varmuuden asiaan. Vaikka hän ei olisi vienytkään niitä rahoja, ikuinen epäilys kuitenkin jää... mikä on todella harmi.

Hän varasti kuitenkin tavaraa? Miksi tarvitset varmuuden rahoista, kun tiedät hänet jo varkaaksi?

Vierailija
22/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen käyttää miehen rahoja=Luonnollista

Mies käyttää naisen rahoja=JJS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen käyttää miehen rahoja=Luonnollista

Mies käyttää naisen rahoja=JJS

J=S

Vierailija
24/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet testin. Pidät omaa salaista kirjanpitoa rahoista. Sitten kun tulee heittoa laskelmiin, niin pistät ukon koville. 

Vierailija
25/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä poikaystäväsi koville ja jos hän tunnustaa niin vaadi takaisinmaksu luonnossa. Luulisi oppivan.

Vierailija
26/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran, että kuoressa, jossa oli monta sataa euroa, oli hävinnyt 100 €. Kuoressa oli lapussa kirjanpito, joka ei täsmännyt.

En saanut keltään mahdolliselta epäillyltä tunnustusta, mutta olen melko varma, että se oli yksi tietty henkilö.

En kuitenkaan ilman tunnustusta saa koskaan varmuudella tietää, sillä on pieni mahdollisuus, että olen jossain vaiheessa ottanut sen satasen itse käyttöön ja unohtanut päivittää kirjanpidon. Mulla on ollut muutenkin pieniä muistiongelmia.

Kuitenkin samalla kertaa kun huomasin satasen kadonneen, hän oli 100-prosenttisella varmuudella vienyt myös muuta tavaraa asunnostani, joten sopisi kuvaan, että hän vei myös ne rahat. Ei tunnusta, vaikka olen sanonut, että jos tunnustaa, niin ymmärrän ja ei tarvitse maksaa edes takaisin. Haluaisin vain tunnutuksen, että saisin varmuuden asiaan. Vaikka hän ei olisi vienytkään niitä rahoja, ikuinen epäilys kuitenkin jää... mikä on todella harmi.

Hän varasti kuitenkin tavaraa? Miksi tarvitset varmuuden rahoista, kun tiedät hänet jo varkaaksi?

Ne tavarat ei ollut niin tärkeitä eikä arvokkaita, osa niistä ei edes ollut omiani vaan yhteisiä, mutta ne oli vaan jäänyt mulle. Hän tavarat ottaessaan tiesi, että huomaisin niiden puuttuneen. Ei ehkä tajunnut, että mulla oli siellä rahakuoressa kirjanpito. Ison rahasumman vieminen on paljon kierompaa, jos ei edes tunnusta, ja joudun jäämään ikuisesti miettimään, että unohdinko käyttäneeni rahat itse tai oliko se varas sittenkin joku muu (joka kuunteli viattomasti vieressä, kun kauhistelin tämän toisen varastaneen minulta rahaa).

Vierailija
27/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytaikainen poikaystävä vei kolikkopurkistani pikkuhiljaa rahaa. Kun huomasin asian ja huomautin asiasta, hän suuttui ja sanoi maksavansa takaisin, oli pitänyt maksaa velkoja.. Seuraavalla kerralla oli vienyt kaikki loput rahat purkista. Ja purkissa oli siis vain 2€:n kolikkoja. Myös tyhjät pullot hävisivät samantien. Myöhemmin selvisi että hänellä on pikavippejä tuhansia euroja, kaksisuuntainen mielialahäiriö ja alkoholi-ongelma. Hieno mies. Onneksi pääsin eroon suht ajoissa ja tajusin ottaa avaimet pois tuon purkkiepisodin jälkeen. Hän ei koskaan maksanut takaisin mitään. Nyt elää uuden tyttöystävän rahoilla. Varas on aina varas. Älä päästä varasta kotiisi.

Vierailija
28/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksesta ei käynyt ilmi oletko kysynyt poikaystävältä suoraan asiaa. Oletko? 

Ehkä olette vielä teinejä, joille normaali puhe on haasteellista, mutta epäileminen ja spekulaatiot kulkee kuin vettä vaan. Jos et saa selville mitä rahoillesi on tapahtunut, pane possusi piiloon ja pidä kirjaa siellä olevista rahoista. Tai sitten tapaat poikaystävääsi vain hänen luonaan tai julkisilla paikoilla.

Vierailija
29/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Avauksesta ei käynyt ilmi oletko kysynyt poikaystävältä suoraan asiaa. Oletko? 

Ehkä olette vielä teinejä, joille normaali puhe on haasteellista, mutta epäileminen ja spekulaatiot kulkee kuin vettä vaan. Jos et saa selville mitä rahoillesi on tapahtunut, pane possusi piiloon ja pidä kirjaa siellä olevista rahoista. Tai sitten tapaat poikaystävääsi vain hänen luonaan tai julkisilla paikoilla.

Tapaat vain julkisilla paikoilla? Tai jos sittenkin vain jätät varkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi