Onko joku kuuluisa ja suosittu IKINÄ ottanut kumppanikseen pullukkaa tavista?
Mulla ikää 40+ ja nyt olen sinkkuuntunut tahtomattani. En ole enää timmi parikymppinen, mutta ihan kivan näköinen ja mukava ihminen. Ei varmaan näillä meriiteillä tarvitse haaveilla enää mistään prinssipuolisoista :/ Aloin miettiä, tiedänkö jonkun pariskunnan, jossa mies olisi upea ja haluaa olla ulkoisesti vaatimattomamman näköisen naisen kanssa. Eli paikkaako se luonne ulkonäön puutteita...
Eipä tullut mulle mieleen yhtään esimerkkipariskuntaa, jossa olisi päällisinpuolin hottis + pullukka tavis.
Kommentit (19)
Mikä toi kuuluisa oli? Miksi kirjoitit kuuluisa?
Yli 40-vuotias ihminen joka käyttää termejä "pullukka" ja "hottis"? Ensimmäinen on alle kouluikäisten lasten ja jälkimmäinen pissisten käyttämä sana, ei millään anna itsestään hyvää vaikutelmaa jos keski-ikäinen nainen puhuu noin.
Vierailija kirjoitti:
Yli 40-vuotias ihminen joka käyttää termejä "pullukka" ja "hottis"? Ensimmäinen on alle kouluikäisten lasten ja jälkimmäinen pissisten käyttämä sana, ei millään anna itsestään hyvää vaikutelmaa jos keski-ikäinen nainen puhuu noin.
Ylipainoiset naiset jostakin syystä suosivat infantiilia kielenkäyttöä, esim. puhuvat mahastaan masuna jne.
Ihan varmasti on joku kuuluisa ja suosittu ottanut kumppanikseen pullukan taviksen. Osa kuuluisista ja suosituista on itsekin pullukoita. Vaan kun sellainen tilanne ei kiinnosta yleisöä eikä juorulehdistöä niin et näe niistä uutisia.
Kannattaako oikeasti elää elämäänsä juorulehtien esittämien vaatimusten mukaisesti? Se ei johda onnellisuuteen.
Jonnen yritelmä tälle päivälle osa 658
Googleta "Pierce Brosnan wife" :-)
Toki nätti kasvoiltaan edelleen, mutta kropassa on kumpuja ja selluliittia, niinkuin meistä useimmilla. Gaala, juhla tms kuvista älä välitä, niissä on muotoilevat alusasut, meikit yms. mutta arkisemmissa kuvissa on tavallisen naisen näköinen.
Yleensä päinvastoin: kauniit naiset valitsee puolisokseen ladonovesta revittyjä, outoja, yksitavuisesti murahtelevia rumiluksia.
Useimmilla naisella on pullukka tavismies kumppaninaan.
Toivon, että sinulla käy tuuri ja löydät oikeasti hyvännäköisen ja hoikan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa mulle: Mikä olisi sopiva sana "pullukan" sijaan? Siis jos ei ihminen ole varsinaisesti ylipainoinen ja lihava, mutta hieman on ylimääräisiä kiloja ja sellaista löysää massaa.
Kuuluisa ja suosittu mies voi ottaa tavisnaisen, mutta kuuluisa ja suosittu nainen ei ikinä ota tavismiestä.
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettiä, tiedänkö jonkun pariskunnan, jossa mies olisi upea ja haluaa olla ulkoisesti vaatimattomamman näköisen naisen kanssa.
Otsikossa puhut kuuluisasta ja suositusta, nyt upeasta miehestä. Kumpaa tarkoitat?
Jos ei tarvitse olla kuuluisa ja suosittu vaan upeus riittää, niin ex-työpaikassani oli tuollainen pariskunta. Todella komea urheilullinen älykäs ja fiksu sinkkumies, sitten sinne tuli nainen joka ei ollut ulkonäöltään edes tavallinen kun oli suorastaan sairaalloisen ylipainoinen. Niin vain lempi leiskahti, muuttivat sittemmin yhteen ja lapsikin on syntynyt. Myöhemmin kun olen nähnyt niin nainen on kyllä aika lailla laihtunut, hoikaksi ei voi silti edelleenkään sanoa. Tavallinen suomalainen pallinaama tuo nainen, fiksu kyllä mielestäni hänkin. Ja ollut kyllä suhteessa aikaisemminkin, eli onnistunut kiloistaan huolimatta vetämään miehiä puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa mulle: Mikä olisi sopiva sana "pullukan" sijaan? Siis jos ei ihminen ole varsinaisesti ylipainoinen ja lihava, mutta hieman on ylimääräisiä kiloja ja sellaista löysää massaa.
Pullervo.
atm kirjoitti:
Kuuluisa ja suosittu mies voi ottaa tavisnaisen, mutta kuuluisa ja suosittu nainen ei ikinä ota tavismiestä.
Kuuluisa ja suosittu mies voi ottaa tavisnaisen, jos tämä on tarpeeksi kaunis ja nuori, mutta kuuluisa ja suosittu nainen ei ikinä ota tavismiestä, mutta se ei-tavismies, jonka hän ottaa, saa olla minkä ikäinen, näköinen ja kokoinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ylimääräisiä kiloja niin on ylipainoinen, jos on liikaa löysää massaa niin on lihava. Käytän itsekin itseäni kuvaillessa termiä lihava mutta en negatiivisessa vaan neutraalissa sävyssä, samaan tapaan kuin kuvaillessani itseäni esimerkiksi ruskeahiuksiseksi tai keskimittaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullervo.
Todella hyvä sana muuten.
Kun muut julkkikset kattoo kummaksuen ja tuomitsevasti jos puoliso ei ole sitä mitä odotetaan. Lastentarha se on Hollywoodkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ylimääräisiä kiloja niin on ylipainoinen, jos on liikaa löysää massaa niin on lihava. Käytän itsekin itseäni kuvaillessa termiä lihava mutta en negatiivisessa vaan neutraalissa sävyssä, samaan tapaan kuin kuvaillessani itseäni esimerkiksi ruskeahiuksiseksi tai keskimittaiseksi.
Tervetuloa perehtymään nettitreffien ihmeelliseen maailmaan. On muuten hieman eri merkitykset eri lihavuusasteikkojen nimityksissä.
Eikö se pullukkuus ole terveydelle vaarallista?