Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lapsi herättää vanhemman yöllä?

Vierailija
06.06.2017 |

Oon nyt pariin kertaan nähnyt aloituksia jossa ihmiset kertoo että ei anna lapsiensa herättää heitä yöllä, lukitsee ovia ja rankaisee lapsia herättämisestä. Onko tämmönen nykyjään yleistä tuntuis itsestäni oudolta vaan lukita makuuhuoneen oven ja hylätä lapset toiselle puolelle.
Saako teillä lapset herättää yöllä tai tulla samaan sänkyyn nukkumaan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sai. Kenelle muulle lapsi kertoisi, jos on joku hätä kuin vanhemmilleen? Hyvänen aika.

Vierailija
2/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa. Ja minkä ikäisenä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa vanhemman pitää saada nukkua että jaksaa tehdä töitä.

Vierailija
4/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt pariin kertaan nähnyt aloituksia jossa ihmiset kertoo että ei anna lapsiensa herättää heitä yöllä, lukitsee ovia ja rankaisee lapsia herättämisestä. Onko tämmönen nykyjään yleistä tuntuis itsestäni oudolta vaan lukita makuuhuoneen oven ja hylätä lapset toiselle puolelle.

Saako teillä lapset herättää yöllä tai tulla samaan sänkyyn nukkumaan?

Tietenkin saa tulla. En ymmärrä miks ei sais. Parempi jotta tuleevat jos on hätä tai pelottaa, jokunen vuosi eteenpäin, niin nekin hetket ovet historiaa..

Toisekseen.. enhän minäkään yksin nuku, joten kainaloon vaan jos siltä tuntuu.

Vierailija
5/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa, mm. sitävarten kai vanhemmat on olemassa.

Vierailija
6/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ja jos mies samassa sängyssä niin miten selittää lapselle hänen aamustondis.

Vierailija
7/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ovi lukossa öisin.

Vierailija
8/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamiespoika Aatukin?

Vierailija
9/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa

Vierailija
10/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta voi 112 jos on hätä.

Vierailija
11/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ja jos mies samassa sängyssä niin miten selittää lapselle hänen aamustondis.

No tuskinpa mies sillä 20-senttisellään yltää lasta pökkäämään omalta puoleltaan sänkyä. Sitä paitsi näkeehän lapsi isin pippelin pari kertaa viikossa saunassakin, ei perheenjäsenten alastomuus ole meille tabu.

Vierailija
12/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamiespoika Aatukin?

Jos tarve on niin kyllä. Olen itse kolmekymppisenä isäni herättänyt keskellä yötä, kun oli lapsilla hätä. Ei tullut valitusta jälkikäteen.

Vierailija
13/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseen ei (=ei väsytä, haluan seuraa, haluan leikkiä tms), hädän hetkellä kyllä (näin painajaista, pelottaa mennä päiväkotiin aamulla, oksettaa tms.).

Vierailija
14/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukitsee ovia, mitä ihmettä? Miten voisi sellaista kieltää, tosi vaarallista. Se nyt vain on elämää, että lapset herättää joskus. Joskus jopa joka yö. Se on voi voi.

Vierailija
15/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa, on aina saanut ja tulee aina saamaan. Vaikka mun lapsi olisi 40v ja omat lapset kuviossa on hän silti mun oma pikku tytär joka voi aina tukeutua minuun.

Vierailija
16/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Olen erittäin herkkäuninen ja jos minut herättää niin voi olla, että en nukahda enää uudelleen :)

Vierailija
17/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Olen erittäin herkkäuninen ja jos minut herättää niin voi olla, että en nukahda enää uudelleen :)

Jos lapsella on joku hätä. Voi lapsellakin alkaa/ iskeä vaikka epilepsia ja saada kohtaus ja toipua siitä itsekseen ja, kun tulisi kertomaan hädissään siitä sulle niin sinua ei saa herättää, etteivät unesi häiriinny?

Vierailija
18/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuutta ei voi säätää off-asentoon yön ajaksi.

Vierailija
19/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa herättää jos on joku hätä tai pelottaa, mutta viereen ei pääse nukkumaan. Meidän vanhempien sänky on meille ja lapsilla on omansa.

Vierailija
20/31 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta voi 112 jos on hätä.

Huomaa kyllä, että koulut on loppua ja alakoululaiset pyörii palstalla.

Haloo, kai sinä nyt herätät äitisi tai isäsi, jos sinulla on joku hätä keskellä yötä. Johan tuosta tehdään lasu, jos et saa vanhemmiltasi apua vain siksi, että heitä ei saa herättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä