Halla-aho alkoi näyttää huomattavasti seksikkäämmältä ja miehekkäämmältä
Kun tuli ilmi salalapsi.
Näin se vaan menee. Postitivisesti ajattelisin itse vaimona, että mies on niin laadukas, että kelpaa muillekin!
Kommentit (32)
Kyllä alkoi näyttää, ensimmäistä kertaa jopa kuvittelin, millainen hän olisi oikein hellänä jne.
En varmaan pettyisi.
Vierailija kirjoitti:
No eikä todellakaan alkanut! Vaan vastenmieliseltä, iljettävältä lierolta aiemman sisäisen henkisen kylmyyden lisäksi.
Komppaan!
Edelleen näyttää Simpsonien Mr Burnsilta.
Monesti tuollaisilla hoikkalanteisilla on suhteessa iso letku.
Taitaa olla tälläkin.
Sitten taas pönäkkämallisilla leveillä ukoilla on munakin sellainen lyhyempi tatti.
Enpä arvaa mennä tuomitsemaan kenenkään tekemisiä. Mistä kukaan tietää tuntemattomien henkilöiden parisuhdesopimuksia?
Sellaistakin on olemassa kuin avoin suhde. Eräskin sanoi, että vieraissa saa käydä mut ei saa rakastua toiseen. Lapsi voi tulla vahinkona ja jos abortti ei kuulu kuvaan,lapsi on vaan otettava vastaan ja muistettava että lapsi on täysin syytön syntymäänsä.
Niin minustakin. Kaiken lisäksi aloin uskoa sen aatteeseen ja pidän nyt viisaana miehenä. Hän oli koko ajan oikeassa.
Toivottavasti lapsi perii isänsä älykkyyden, minusta Halla-aho älykäs ja kaukaa viisas.
Omalla tavallaan myös karismaattinen.
Voittaa vaalin..
Vierailija kirjoitti:
Enpä arvaa mennä tuomitsemaan kenenkään tekemisiä. Mistä kukaan tietää tuntemattomien henkilöiden parisuhdesopimuksia?
Sellaistakin on olemassa kuin avoin suhde. Eräskin sanoi, että vieraissa saa käydä mut ei saa rakastua toiseen. Lapsi voi tulla vahinkona ja jos abortti ei kuulu kuvaan,lapsi on vaan otettava vastaan ja muistettava että lapsi on täysin syytön syntymäänsä.
Tämä oli täysin selvä uskottomuus, älä selitä nyt siellä muuta.
Minä huomasin jo ennen salalapsipaljastusta hänen miehistyneen leukaperistä. Veikkasin silloin, että on alkanut käydä salilla. No ei tuo paljastunut lapsi tietysti poissulje salilla käymistä mitenkään. Siitä olen ylpeä, että tein seksikkyyshavaintoni ennen tietoa toisesta suhteesta ja sen hedelmästä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lapsi perii isänsä älykkyyden, minusta Halla-aho älykäs ja kaukaa viisas.
Omalla tavallaan myös karismaattinen.
Voittaa vaalin..
Häviää, toivottavasti, tai persukannattajilla on sitten uskottomuudesta kärähtänyt puheenjohtaja :D
Just. Varsinainen Vuoden Isä. Kaikkien Perhearvojen Kunnia-Äiti.
Vaikea käsittää, miksi yksityiselämässään petturiksi osoittautunut ylipäätään uskalletaan valita mihinkään luottamustoimeen?
- Mutta saahan kaiken maailman sarjamurhaajatkin vankiloissaan ihailijapostia heihin rakastuneilta naisilta.
Joo, niin alkoikin! NOOOOOOT. XD
n21
Vierailija kirjoitti:
Minä huomasin jo ennen salalapsipaljastusta hänen miehistyneen leukaperistä. Veikkasin silloin, että on alkanut käydä salilla. No ei tuo paljastunut lapsi tietysti poissulje salilla käymistä mitenkään. Siitä olen ylpeä, että tein seksikkyyshavaintoni ennen tietoa toisesta suhteesta ja sen hedelmästä.
kerro minulle tyhmälle, miten leukaperiä voi treenata salilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistakin on olemassa kuin avoin suhde. Eräskin sanoi, että vieraissa saa käydä mut ei saa rakastua toiseen. Lapsi voi tulla vahinkona ja jos abortti ei kuulu kuvaan,lapsi on vaan otettava vastaan ja muistettava että lapsi on täysin syytön syntymäänsä.Tämä oli täysin selvä uskottomuus, älä selitä nyt siellä muuta.
Ettekö tunne yhtään pariskuntaa joilla on keskinäinen sopimus käydä vieraissa? Minä tunnen ja olen tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistakin on olemassa kuin avoin suhde. Eräskin sanoi, että vieraissa saa käydä mut ei saa rakastua toiseen. Lapsi voi tulla vahinkona ja jos abortti ei kuulu kuvaan,lapsi on vaan otettava vastaan ja muistettava että lapsi on täysin syytön syntymäänsä.Tämä oli täysin selvä uskottomuus, älä selitä nyt siellä muuta.
Niin juuri. Avoimessa suhteessa kuvaan ei kuulu salailu.
J.Halla-aho ei näe syytä selitellä, ja se on kunnioitettavaa. S.Terho sen sijaan jatkaa lipevää nuoleskelulinjaa, jolla voisi pettää minkä tahansa periaatteen, mutta onhan hänellä ministeriposti palkkanaan. Se on sopivan köykäinenkin verrattuna oikeusministerin salkkuun, jonka persupuolue viskasi menemään. Eipähän tarvitse lunastaa lupauksia äänestäjille. "Petturi" Halla-aho saattaisi jotain yrittääkin.
Mulle tulee Halla-ahosta mieleen Kummelien älämölöttävät pikku-ukot :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerro minulle tyhmälle, miten leukaperiä voi treenata salilla?
Esim. hauiskäännöillä.
No eikä todellakaan alkanut! Vaan vastenmieliseltä, iljettävältä lierolta aiemman sisäisen henkisen kylmyyden lisäksi.