Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-aho alkoi näyttää huomattavasti seksikkäämmältä ja miehekkäämmältä

Vierailija
05.06.2017 |

Kun tuli ilmi salalapsi.

Näin se vaan menee. Postitivisesti ajattelisin itse vaimona, että mies on niin laadukas, että kelpaa muillekin!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä todellakaan alkanut! Vaan vastenmieliseltä, iljettävältä lierolta aiemman sisäisen henkisen kylmyyden lisäksi.

Vierailija
2/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkoi näyttää, ensimmäistä kertaa jopa kuvittelin, millainen hän olisi oikein hellänä jne.

En varmaan pettyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä todellakaan alkanut! Vaan vastenmieliseltä, iljettävältä lierolta aiemman sisäisen henkisen kylmyyden lisäksi.

Komppaan!

Vierailija
4/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen näyttää Simpsonien Mr Burnsilta.

Vierailija
5/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tuollaisilla hoikkalanteisilla on suhteessa iso letku.

Taitaa olla tälläkin.

Sitten taas pönäkkämallisilla leveillä ukoilla on munakin sellainen lyhyempi tatti.

Vierailija
6/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä arvaa mennä tuomitsemaan kenenkään tekemisiä. Mistä kukaan tietää tuntemattomien henkilöiden parisuhdesopimuksia?

Sellaistakin on olemassa kuin avoin suhde. Eräskin sanoi, että vieraissa saa käydä mut ei saa rakastua toiseen. Lapsi voi tulla vahinkona ja jos abortti ei kuulu kuvaan,lapsi on vaan otettava vastaan ja muistettava että lapsi on täysin syytön syntymäänsä.

Vierailija
7/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minustakin. Kaiken lisäksi aloin uskoa sen aatteeseen ja pidän nyt viisaana miehenä. Hän oli koko ajan oikeassa.

Vierailija
8/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu asiaa

Vierailija
9/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapsi perii isänsä älykkyyden, minusta Halla-aho älykäs ja kaukaa viisas.

Omalla tavallaan myös karismaattinen.

Voittaa vaalin..

Vierailija
10/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä arvaa mennä tuomitsemaan kenenkään tekemisiä. Mistä kukaan tietää tuntemattomien henkilöiden parisuhdesopimuksia?

Sellaistakin on olemassa kuin avoin suhde. Eräskin sanoi, että vieraissa saa käydä mut ei saa rakastua toiseen. Lapsi voi tulla vahinkona ja jos abortti ei kuulu kuvaan,lapsi on vaan otettava vastaan ja muistettava että lapsi on täysin syytön syntymäänsä.

Tämä oli täysin selvä uskottomuus, älä selitä nyt siellä muuta.

Vierailija
11/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin jo ennen salalapsipaljastusta hänen miehistyneen leukaperistä. Veikkasin silloin, että on alkanut käydä salilla. No ei tuo paljastunut lapsi tietysti poissulje salilla käymistä mitenkään. Siitä olen ylpeä, että tein seksikkyyshavaintoni ennen tietoa toisesta suhteesta ja sen hedelmästä.

Vierailija
12/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lapsi perii isänsä älykkyyden, minusta Halla-aho älykäs ja kaukaa viisas.

Omalla tavallaan myös karismaattinen.

Voittaa vaalin..

Häviää, toivottavasti, tai persukannattajilla on sitten uskottomuudesta kärähtänyt puheenjohtaja :D

Vierailija
13/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Varsinainen Vuoden Isä. Kaikkien Perhearvojen Kunnia-Äiti.

Vaikea käsittää, miksi yksityiselämässään petturiksi osoittautunut ylipäätään uskalletaan valita mihinkään luottamustoimeen?

- Mutta saahan kaiken maailman sarjamurhaajatkin vankiloissaan ihailijapostia heihin rakastuneilta naisilta.

Vierailija
14/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin alkoikin! NOOOOOOT. XD

n21

Vierailija
15/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huomasin jo ennen salalapsipaljastusta hänen miehistyneen leukaperistä. Veikkasin silloin, että on alkanut käydä salilla. No ei tuo paljastunut lapsi tietysti poissulje salilla käymistä mitenkään. Siitä olen ylpeä, että tein seksikkyyshavaintoni ennen tietoa toisesta suhteesta ja sen hedelmästä.

kerro minulle tyhmälle, miten leukaperiä voi treenata salilla?

Vierailija
16/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tunne yhtään pariskuntaa joilla on keskinäinen sopimus käydä vieraissa? Minä tunnen ja olen tuntenut.

Vierailija
17/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri. Avoimessa suhteessa kuvaan ei kuulu salailu.

Vierailija
18/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.Halla-aho ei näe syytä selitellä, ja se on kunnioitettavaa. S.Terho sen sijaan jatkaa lipevää nuoleskelulinjaa, jolla voisi pettää minkä tahansa periaatteen, mutta onhan hänellä ministeriposti palkkanaan. Se on sopivan köykäinenkin verrattuna oikeusministerin salkkuun, jonka persupuolue viskasi menemään.  Eipähän tarvitse lunastaa lupauksia äänestäjille. "Petturi" Halla-aho saattaisi jotain yrittääkin.

Vierailija
19/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Halla-ahosta mieleen Kummelien älämölöttävät pikku-ukot :)

Vierailija
20/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerro minulle tyhmälle, miten leukaperiä voi treenata salilla?

Esim. hauiskäännöillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan