Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen anuslääkäri, jotain kysyttävää!!?

Anaalilekuri
05.06.2017 |

Askarruttaako jokin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poraatko myös puuhevosille persreikiä?

En mutta harrastuksiini kuuluu puuanustappien veistely.

Vierailija
22/26 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko anustappi olla liian iso?

Ei tietenkää kunnon halko per*iissä on just hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalilekuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua hoitava psykiatrian erikoislääkäri. On paljonkin kysyttävää, mutta käydään nuo asiat läpi kahden kesken, kun saavut seuraavan kerran vastaanotolleni ;D

Juu hoidetaan sun peräpukamatkin sitten samalla.

Ei kiitos tarvitse, peräpää tutkittiin jo vuosi sitten ja kaikki kunnossa. Ei pukamia tai muutakaan ylimääräistä. Lääkäri eli ihan yleislääkäri tökkäsi sormen sinne - ei ollut kiva kokemus ja pska reissu, mutta tulipahan tehtyä ;). En usko, että sinä anuslääkärinä löydät tuolta jotain ihmeellistä, mutta kiitokset kuitenkin.

Vierailija
24/26 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anaalilekuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua hoitava psykiatrian erikoislääkäri. On paljonkin kysyttävää, mutta käydään nuo asiat läpi kahden kesken, kun saavut seuraavan kerran vastaanotolleni ;D

Ei kiitos tarvitse, peräpää tutkittiin jo vuosi sitten ja kaikki kunnossa. Ei pukamia tai muutakaan ylimääräistä. Lääkäri eli ihan yleislääkäri tökkäsi sormen sinne - ei ollut kiva kokemus ja pska reissu, mutta tulipahan tehtyä ;). En usko, että sinä anuslääkärinä löydät tuolta jotain ihmeellistä, mutta kiitokset kuitenkin.

Ok, jos tarvitset anuksen vuosihuoltoa niin tiedät mistä minut tavoittaa. ; )

Vierailija
25/26 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

No eikös se musta aukko ole mustilla naisilla

Juu tästä meillä on ensi viikolla anuslääkärien ja alan tutkijoiden konferenssi. Asiaa vielä siis tutkitaan, ihan varmoja tästä ei vielä olla.

Vierailija
26/26 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalilekuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anaalilekuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, jos tarvitset anuksen vuosihuoltoa niin tiedät mistä minut tavoittaa. ; )

Minä tulen näyttämään ahteriani välittömästi, jos oireilee vielä. Tarvittaessa tehdään vuosihuoltosopimus, niin pysyy paikat kunnossa ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi