Olen anuslääkäri, jotain kysyttävää!!?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Voiko anustappi olla liian iso?
Ei tietenkää kunnon halko per*iissä on just hyvä.
Anaalilekuri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinua hoitava psykiatrian erikoislääkäri. On paljonkin kysyttävää, mutta käydään nuo asiat läpi kahden kesken, kun saavut seuraavan kerran vastaanotolleni ;D
Juu hoidetaan sun peräpukamatkin sitten samalla.
Ei kiitos tarvitse, peräpää tutkittiin jo vuosi sitten ja kaikki kunnossa. Ei pukamia tai muutakaan ylimääräistä. Lääkäri eli ihan yleislääkäri tökkäsi sormen sinne - ei ollut kiva kokemus ja pska reissu, mutta tulipahan tehtyä ;). En usko, että sinä anuslääkärinä löydät tuolta jotain ihmeellistä, mutta kiitokset kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Anaalilekuri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinua hoitava psykiatrian erikoislääkäri. On paljonkin kysyttävää, mutta käydään nuo asiat läpi kahden kesken, kun saavut seuraavan kerran vastaanotolleni ;D
Ei kiitos tarvitse, peräpää tutkittiin jo vuosi sitten ja kaikki kunnossa. Ei pukamia tai muutakaan ylimääräistä. Lääkäri eli ihan yleislääkäri tökkäsi sormen sinne - ei ollut kiva kokemus ja pska reissu, mutta tulipahan tehtyä ;). En usko, että sinä anuslääkärinä löydät tuolta jotain ihmeellistä, mutta kiitokset kuitenkin.
Ok, jos tarvitset anuksen vuosihuoltoa niin tiedät mistä minut tavoittaa. ; )
Mika kirjoitti:
No eikös se musta aukko ole mustilla naisilla
Juu tästä meillä on ensi viikolla anuslääkärien ja alan tutkijoiden konferenssi. Asiaa vielä siis tutkitaan, ihan varmoja tästä ei vielä olla.
Anaalilekuri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaalilekuri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, jos tarvitset anuksen vuosihuoltoa niin tiedät mistä minut tavoittaa. ; )
Minä tulen näyttämään ahteriani välittömästi, jos oireilee vielä. Tarvittaessa tehdään vuosihuoltosopimus, niin pysyy paikat kunnossa ;).
En mutta harrastuksiini kuuluu puuanustappien veistely.