Miksi naisten kiinnostus mua kohtaan herää aina juuri sillä hetkellä, kun he kuulevat mun opiskelevan hampaalla?
Ennen sitä ovat vähän välinpitämättömiä, mutta sitten alkaakin simmut tuikkia, kun opiskelupaikka käy ilmi. Ja itse ovat vielä usein parturikampaajia tai jotain vastaavaa, niin senkään puolesta en oikein ymmärrä.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Naiset hullaantuvat varakkaista miehistä tai julkkiksista. Esimerkiksi huutokauppameklari-ohjelmasta tutum Markun perässä juoksee naisia.
Tuskin
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkärimies saa mut ensimmäisenä ajattelemaan, ettei päässyt lääkikseen.
Hampaalle pääsee vähemmillä pisteillä mitä varsinaiseen lääkikseen. 2016 Hki 172.5 ja Hki hammas 134.5. Kuopio 125.5 . Oulu 132.5 Kuopio 139 ja ruotsinkieliseen ei päässyt yksikään ensikertalainen 125.5 ensikertalaisuuden menettänyt pääsi. Yleiselle Hki 172,5 ruotsinkieliseeruotsinkieliseen 145.5. Tee 163. Turku 164.5 Kuopio 155.5 . Oulu 151 . Nämä on nk raakapisteet.
Mulla on sama tilanne. Tosin olen nainen. En ole ollut treffaimarkkinoilla enää vuosiin, enkä todella tiedä, mitä tekisin vastaavassa tilanteessa. Ammattini on väheksytty ja pienipalkkainen, varallisuus on peräisin muualta. On myös korkeakoulutus, mutta sen alan töitä en ole tehnyt. Luultavasti välttelisin koko aihetta ja kertoisin totuuden eli sen, ette tee työkseni mitään erityisen mielenkiintoista :D