Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten kiinnostus mua kohtaan herää aina juuri sillä hetkellä, kun he kuulevat mun opiskelevan hampaalla?

Vierailija
05.06.2017 |

Ennen sitä ovat vähän välinpitämättömiä, mutta sitten alkaakin simmut tuikkia, kun opiskelupaikka käy ilmi. Ja itse ovat vielä usein parturikampaajia tai jotain vastaavaa, niin senkään puolesta en oikein ymmärrä.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirit? Hammaslääkärin piirit, salli mun nauraa :D no joo, saattaa se tietysti kiinnostaa jotain parturikampaajaa. Jos pitäis statuksen takia joku valita niin ehkä joku vanhan rahasuvun vesa tai lääkäri, ei mikään tk-lääkäri vaan neurokirurgi tms.

Vierailija
22/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaalla opiskelu on niin harvinainen, etten sanoisi suorastaan ainutlaatunen kyky, että se herättää kiinnostuksen. Ehkä sinun kannattaa ilmoittautua Talent kisaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä että jahtaat niitä parturikampaajia ja muita vastaavia. Ne on sitä porukkaa josta lassukat on sen stereotyyppinsä kiskoneet.

No mä nyt juttelen niille naisille, jotka vaikuttavat mielenkiintoisilta ja helposti lähestyttäviltä, jos baariskenestä puhutaan. Hämmästyttävän usein ovat ilmoittaneet olevansa tuolla alalla. Ap

Vierailija
24/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on huonoitsetuntoinen nuorimies, joka uskoo, että naisia kiinnostaa vain raha ja status. Ruuhka-aikaan kaupan kassat hädin tuskin vilkaisevat häntä, mutta vapaa-ajalla keskusteluissa naiset katsovat oikein silmiin ja kysyvät kysymyksiä. Tämä ero johtuu AP:n logiikalla siitä, että jälkimmäisessä tilanteessa nainen tietää hänen opiskelualansa.

Oikeastihan AP ei edes opiskele hammaslääkiksessä. Hän kuuli joskus ilmaisun "hampaalla" ja uskoo sen käytön tekevän hänen provostaan uskottavan.

Vierailija
25/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärin ammatti ei ole mitenkään seksikäs. Kertoisit olevasi vaikka tähtitieteilijä ja Esko Valtaojan siskon poika.

Vierailija
26/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma, joka opiskelee hampaalla. No minä ainakin lähtisin karkuun tälläistä tapausta.

Vierailija
27/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mamma, joka opiskelee hampaalla. No minä ainakin lähtisin karkuun tälläistä tapausta.

Mitä ihmeellistä tuossa on?

Vierailija
28/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että koet itsesi hammasmenestyneeksi. 

Ajatuskin siitä, että seurustelisin miehen kanssa, joka työntää kätensä ties minkälaisten ihmisten suuhun, saisi minut pakenemaan. 

Vierailija
29/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö ihan silmät tuikkivat? "Not what she said, but how she said it" eli täyttä vatvomista, ylitulkintaa ja projisointia. Jos nainen tekisi samaa, sitä kutsuttaisiin akkamaiseksi.

Vierailija
30/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan selvä ja sitä todistaa nuo aloituksessa kohta olevat 100 alapeukkua kun naiset koittavat itselleen vakuuttaa ettei naiset ole ollenkaan tuollaisia. 

Vierailija
31/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Minä ainakin kiertäisin sinut kaukaa! Syötkö edes karkkia? Saarnaatko muille oikeasta ruokavaliosta? 

Vierailija
32/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettäkö ihan silmät tuikkivat? "Not what she said, but how she said it" eli täyttä vatvomista, ylitulkintaa ja projisointia. Jos nainen tekisi samaa, sitä kutsuttaisiin akkamaiseksi.

Eikö tuo jos naiset -fantasiointi ole pidemmän päälle raskasta? Joku päivä alat vielä itsekin uskomaan noihin satuihin, kun tarpeeksi kauan niitä itsellesi hoet. Elämä voisi olla helpompaa, jos et varta vasten tekisi siitä itsellesi niin vaikeaa.

Vierailija
33/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Et ole ulkoisesti erityisen viehättävä, joskaan et rumakaan. Siksi et ole kiinnostava ensisilmäyksellä.

2. Opiskelupaikkasi kertoo, että olet älykäs, mikä kompensoi puutteitasi muilla osa-alueilla ja herättää naisten kiinnostuksen.

Vierailija
34/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin naisia kiinnostaa lääkäri kuin lääkäri... ihme itsepetosta palstalla kun väitetään ettei hammaslääkäri kiinnostaisi. Itse olen pitkä ja suht komea ja baarissa sanon olevani esim lentäjä. Oikeasti olen varastomies. Aivan eri suhtautuminen naisilta :)

Vierailija
35/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui! Minä ainakin kiertäisin sinut kaukaa! Syötkö edes karkkia? Saarnaatko muille oikeasta ruokavaliosta? 

Totta kai syön karkkia, salmiakkia lähinnä. Miksi saarnaisin ruokavaliosta? Eikös se ole personal trainereiden ja hannapartasten heiniä? :) Ap

Vierailija
36/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa on?

No täällä on jo aika moni todennut sen olevan hyvin ihmeellistä ja niinhän se onkin. Suurin osa meistä kuitenkin opiskelee "aivoilla".

Vierailija
37/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tehdä se päätelmä, että lähistölläsi on paaaaljon risahampaita!

Vierailija
38/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä iske naisia joilla on tekoripset/hiukset/kynnet/tissit niin tod. näk. et törmää kampaajaan (sori kampaajat, ei teillä kaikilla oo tekotissejä).

Löytyiskö yliopistomaailmasta kiinnostavia naisia niin ei tarvis epäillä vaikuttimia? Ite vähän pelkään hammaslääkäreitä, niin en deittailis ammatin perusteella, mutta jos nainen tahtoo miehen, jolla on ns. varmat tulot niin voihan se hammaslääkäristäkin kiinnostua. Huono lähtökohta kyllä parisuhteelle.

Vierailija
39/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin naisia kiinnostaa lääkäri kuin lääkäri... ihme itsepetosta palstalla kun väitetään ettei hammaslääkäri kiinnostaisi. Itse olen pitkä ja suht komea ja baarissa sanon olevani esim lentäjä. Oikeasti olen varastomies. Aivan eri suhtautuminen naisilta :)

Höpöhöpö. Frendi on loppuvaiheen opiskelija lääkiksessä ja suhtautuminen naisilta on aina tyyliin: "aijaa ok." 

Vierailija
40/103 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäjän ammatti kuulostaa oikeasti kiehtovalta toisin kuin hammaslääkärin. Lentäjän ammatti on aina kaikkien listojen kärjissä, kun kysytään seksikkäimpiä ammatteja. Hammaslääkäriä listoilla taas ei koskaan näe, enkä yhtään ihmettele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi