Miksi naisten kiinnostus mua kohtaan herää aina juuri sillä hetkellä, kun he kuulevat mun opiskelevan hampaalla?
Ennen sitä ovat vähän välinpitämättömiä, mutta sitten alkaakin simmut tuikkia, kun opiskelupaikka käy ilmi. Ja itse ovat vielä usein parturikampaajia tai jotain vastaavaa, niin senkään puolesta en oikein ymmärrä.
Kommentit (103)
Olet ulkoisesti tyhmän vellihousun oloinen ja nainen ymmärtää että jos olet päässyt opiskelemaan hammaslääkäriksi, sinun onkin pakko olla fiksu ja päämäärätietoinen ja sitkeä.
Vierailija kirjoitti:
1. Et ole ulkoisesti erityisen viehättävä, joskaan et rumakaan. Siksi et ole kiinnostava ensisilmäyksellä.
2. Opiskelupaikkasi kertoo, että olet älykäs, mikä kompensoi puutteitasi muilla osa-alueilla ja herättää naisten kiinnostuksen.
Ykköskohta osui maaliin.
Tuosta toisesta en tiedä, riippuu kai henkilöstäkin mitä arvostaa. Eikä me kaikki mitään älykköjä hampaalla olla, vaikka jotkut ovatkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Todellakin naisia kiinnostaa lääkäri kuin lääkäri... ihme itsepetosta palstalla kun väitetään ettei hammaslääkäri kiinnostaisi. Itse olen pitkä ja suht komea ja baarissa sanon olevani esim lentäjä. Oikeasti olen varastomies. Aivan eri suhtautuminen naisilta :)
Niin niin, se kuuluisa lentokapteeni joka on myös aivokirurgi vai mites se taas oli. Siinähän saa kätsysti kuskattua koneen täydeltä matkailijoita samalla kun lentää seuraavalle leikkauskeikalleen jonnekinpäin maailmaa.
"itse ovat vielä usein parturikampaajia tai jotain vastaavaa, niin senkään puolesta en oikein ymmärrä."
Ensinnäkin omituinen argumentti. Yritätkö vain sanoa että pidät itseäsi korkeammalla? Imeisesti haet täältä myös vahvistusta ajatuksellesi, ettet ole ulkoisilta avuiltasi mikään saalis, mutta hammaslääkäri ammattina nostaa statustasi naisten silmissä? Se on hyvinkin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin naisia kiinnostaa lääkäri kuin lääkäri... ihme itsepetosta palstalla kun väitetään ettei hammaslääkäri kiinnostaisi. Itse olen pitkä ja suht komea ja baarissa sanon olevani esim lentäjä. Oikeasti olen varastomies. Aivan eri suhtautuminen naisilta :)
Lentäjä on tehnyt töitä unelmiensa eteen ja hänen ammattinsa kiinnostaa monia. Varastomies on mennyt sieltä missä aita on matalin eikä hänen arkensa kiinnosta ketään. Kumman ennakoisit olevan kiinnostavampaa juttuseuraa?
Miksi kaikkia naisia kiinnostaa lääkäri, mutta ei ahtaaja tai rikollispomo? Kyse taitaa olla muustakin kuin rahasta ja statuksesta. Pinnallista on ignorata mitä ihminen tekee suurimman osan ajastaan ja tuijottaa pelkkää ulkonäköä.
No kyllä kampaaja ja kynnenlaittajia kiinnostaa raha. He eivät niinkään susta välitä vaan siitä että sun palkalla voisi ostaa kaikkea kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö ihan silmät tuikkivat? "Not what she said, but how she said it" eli täyttä vatvomista, ylitulkintaa ja projisointia. Jos nainen tekisi samaa, sitä kutsuttaisiin akkamaiseksi.
Eikö tuo jos naiset -fantasiointi ole pidemmän päälle raskasta? Joku päivä alat vielä itsekin uskomaan noihin satuihin, kun tarpeeksi kauan niitä itsellesi hoet. Elämä voisi olla helpompaa, jos et varta vasten tekisi siitä itsellesi niin vaikeaa.
Olipas tyhjää lätinää. Mitä oikein yrität sanoa?
En osaa sanoa koska muhun sun opiskelupaikkas ei tee mitään vaikutusta.
Ap on erinomainen tuleva lääkäri. Aivoton moukka. Niitähän ne mieslääkärit pääsääntöisesti on.
Vierailija kirjoitti:
"itse ovat vielä usein parturikampaajia tai jotain vastaavaa, niin senkään puolesta en oikein ymmärrä."
Ensinnäkin omituinen argumentti. Yritätkö vain sanoa että pidät itseäsi korkeammalla? Imeisesti haet täältä myös vahvistusta ajatuksellesi, ettet ole ulkoisilta avuiltasi mikään saalis, mutta hammaslääkäri ammattina nostaa statustasi naisten silmissä? Se on hyvinkin mahdollista.
Lähinnä tarkoitin sitä, että miksi akateeminen koulutus olisi kovin tärkeää naiselle, joka ei itse ole akateeminen. Ap
Hahhaah lol. No ompa hyvä jos joku niistä meidän kurssin pojista (huomatkaa, en käyttänyt mies -sanaa) kiinnostuu. Itse kiertäisin kaukaa :D Paitsi jos tykkää tylsimyksistä jotka on vielä rumiakin. Ja lyhyitä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tarkoitin sitä, että miksi akateeminen koulutus olisi kovin tärkeää naiselle, joka ei itse ole akateeminen. Ap
Monia duunarinaisia kiinnostaa terveys enemmän kuin putket ja sähkötyöt.
Miksi valitat? Saat ihan itse päättää, kenen kanssa seurustelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monia duunarinaisia kiinnostaa terveys enemmän kuin putket ja sähkötyöt.
Miksi valitat? Saat ihan itse päättää, kenen kanssa seurustelet.
Kysyin, en valittanut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi se on niin vaikea käsittää. Pidätkö ei-akateemisia ihmisiä automaattisesti jotenkin tyhmempinä ja mietit mikseivät halua ennemmin pariutua vaikka raksamiehien kanssa?
No mistä sitten pitäisi kiinnostua? Ulkonäöstä?
Sellaisia ne naiset ovat. Olisit iloinen, että sinusta kiinnostutaan.
Enpä tiedä yhtään pariskuntaa hammaslääkäri kampaaja pareja. Kyllä ne on tyyliin joko sama ammatti.juristi.lääkäri ja sitä rataa
Toki se että on onnistunut pääsemään johonkin kouluun missä on korkeat hakijamäärät ja pienet sisäänpääsyprosentit sekä tulevaisuudessa mahdollisuus kunnollisiin tuloihin tekee ihmisestä mielenkiintoisemman. Ei välttämättä niinkään sen rahan takia vaan siksi että se kertoo ihmisen älykkyydestä ja motivoituneisuudesta. Lisäksi jos et ole susiruma tai luonteeltasi semi-autisti niin kyllä se pisteitä nostaa. Lisäksi hyvin usein random-tyypin kanssa keskustellessa käy ilmi että hän työskentelee (tyyliin) Postin jakelukeskuksessa osa-aikaisena (mutta vaan siihen asti kun ura rap-muusikkona/valokuvaajana lähtee liitoon) tai Keskon pakastevarastolla trukkikuskina tai baarimikkona Viking Linella (mutta vain kunnes alkoholien maahantuontifirmansa/panimonsa breikkaa) yms. Tai sitten opiskelee teologiaa (tai muuta yhtä hyödyllistä) tai AMK:issa tradenomiksi (tai muuta yhtä mielenkiintoista). Kyllähän näiden keskellä tuleva hammaslääkäri on ihan jees.
En usko tätä sen takia, että miehillä on sen verran kovat vaatimukset naisille, että eivät "hampaalla" opiskellessaan deittaile parturikampaajia, todellakaan. Minullekin alkoi tulla vientiä vasta opiskelujen jälkeen, kun olin saanut hyvän työpaikan.
Eli jos muut ovat samaa mieltä, mutusi osui oikeaan. Jos muut ovat eri mieltä, mutusi osui oikeaan. Hyvä että on itseluottamus kohdillaan.