Sosiaali- ja terveysalan PÄÄSYKOKEET
Kommentit (91)
Olen TAMK terveydenhoitajakoulutukseen 4. Varasijalla. Opintopolun saa näkyy. Onkohan mitään mahdollisuutta päästä? Miten muilla meni tamkin koe? Opintopolussa näkyy nyt!
Onko täällä muita jotka haki Tamkiin terveydenhoitajaksi ja pääsittekö tai millä varasijalla olette? Entä aiotteko ottaa jonkun muun paikan vastaan jos saatte paikan jostain mieleisemmästä vaihtoehdosta?
Mulla tamkiin terkaksi varasija 22. Eli ei toivoakaan... harmittaa ja itkettää ja en tiedä mitä teen elämälläni. Kai sitä pitää odottaa kahden alemman kohteen tulokset mutta en laskisi niiden varaan kyllä kun kokeet menivät miten menivät...
Voi harmi :( onko muita Tamkiin terveydenhoitajaksi hakeneita?
Up. Onko Tamkiin terveydenhoitajaksi hakeneita? Opintopolussa saattaa näkyä jo tulos.
Onko 4. Varasijalta teidän mielestä mahdollisuuksia päästä sisään?
Nyt olen 2. Varasijalla :)
Nro 91
Onko kukaan hakenut Hamk:iin sosionomiksi ja saanut jo tuloksia? Itse hain monimuoto-opiskelijaksi, mutta valinta on vielä ilmeisesti kesken.
Voikohan keskellä yötä tulla tuloksia opintopolkuun? Itse odotan Metropolian, Diakin ja Laurean tuloksia. Haen terveydenhoitajaksi.
Onko täällä siis ketään siirtohaussa hakeneita? Oletteko jo saaneet tiedon pääsittekö?
Itse haen siirtoa sh -> th.