Sosiaali- ja terveysalan PÄÄSYKOKEET
Kommentit (91)
Miten teillä meni ryhmäkeskustelu? Tuliko ryhmässä hyvin puhetta?
meillä ei ollut ryhmähaastista vaan yksilö-
Onko muita, jotka ovat saaneet Valintatalon tänään (polkuopintojen kautta)?
Vierailija kirjoitti:
Valintatalon? :) heh.
Mäkin odotan polkuopintojen kautta haetun opiskelupaikan tuloksia
Ai valintatuloksen? Miten meni, pääsitkö?
Miten moni hakeneista täällä on muuten ei-ensikertalaisia? Itse en ole ensikertalainen ja tietysti mietin miten paljon ensikertalaiskiintiö vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin odotan polkuopintojen kautta haetun opiskelupaikan tuloksia
Valintatulos joo kääntyi taloksi :D
Mietin vain, kun ystäväni laittoi fb:ssä saaneensa sosionomiopiskelupaikan tänään, että miten jo tulivat.
TAMKissa ei ollut ollenkaan haastattelua. Sieltäkään ei ole vielä tullut tuloksia. Mitenhän paljon ensikertalaisuus vaikuttaa TAMK:issa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin odotan polkuopintojen kautta haetun opiskelupaikan tuloksiaValintatulos joo kääntyi taloksi :D
Mietin vain, kun ystäväni laittoi fb:ssä saaneensa sosionomiopiskelupaikan tänään, että miten jo tulivat.
Itse odotan Turusta paikkaa. Viimeistään ens viikon alussa selviää. Kurkin koko ajan opintopolkua
Siirtohaun tuloksia ei ole myöskään tullut monissa paikoissa. Onko täällä kukaan saanut siirtohaun tulosta? Miten kävi?
Itse haen siirtohaussa. Olen hakenut jo 2 kertaa mutta en ole saanut siirtoa. Toivottavasti nyt pääsisin. Olen edennyt tavoiteajassa ja keskiarvo on erittäin hyvä.
Huonosti meni laurean kokeet.. ongelmaratkaisu osiossa en saanut vastattua melkeen mihinkää. Muut osiot meni tyydyttävästi
Eikös Metropolia, Laurea ja Diak tee valintayhteistyötä eli jos on käynyt Metropolian kokeessa se koe käy myös Laurean ja Diakin hakuihin?
Millainen koe laureassa oli? Kiinnostaa kuulla, itse opiskelen siellä nykyään.
4 min ongelmanratkaisua. Ryhmähaastattelu ja lopuksi ryhmäkeskustelu. Kesti yhteensä noin 30 min. Näin laureassa siis.
TAMKissa ei ollut ollenkaan ryhmäkeskustelua. Miten teillä meni Metropoliassa ryhmäkeskustelu? Oliko joku äänessä koko ajan ja saiko kaikki suunvuoroja?
Mitenhän arvostellaan jos kaikki ei esim. Saa niin paljon suunvuoroa keskustelussa? Saako siitä miinuspisteitä jos on liikaa äänessä?
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän arvostellaan jos kaikki ei esim. Saa niin paljon suunvuoroa keskustelussa? Saako siitä miinuspisteitä jos on liikaa äänessä?
Veikkaanpa että kunhan et jyrännyt muita puhumalla päälle, tai jättäytynyt keskustelusta täysin puhumatta sanaakaan niin se on mennyt ihan hyvin.
Joo, meidän ryhmässä yksi henkilö puhui tosi paljon ettei muille melkein jäänyt suunvuoroa.
Metropolian sosionomikokeessa kävin ja päin vittua meni