Sosiaali- ja terveysalan PÄÄSYKOKEET
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muita, jotka ovat saaneet Valintatalon tänään (polkuopintojen kautta)?
Valintatalon? :) heh.
Mäkin odotan polkuopintojen kautta haetun opiskelupaikan tuloksiaValintatulos joo kääntyi taloksi :D
Mietin vain, kun ystäväni laittoi fb:ssä saaneensa sosionomiopiskelupaikan tänään, että miten jo tulivat.
Mihin amk tuttu pääsi?
Onko täällä muita, jotka oli laurean sh/terkka kokeissa? Miten teillä meni?
Kuinka moneen ehditte vastata Laureassa siinä neljässä minuutissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muita, jotka ovat saaneet Valintatalon tänään (polkuopintojen kautta)?
Valintatalon? :) heh.
Mäkin odotan polkuopintojen kautta haetun opiskelupaikan tuloksiaValintatulos joo kääntyi taloksi :D
Mietin vain, kun ystäväni laittoi fb:ssä saaneensa sosionomiopiskelupaikan tänään, että miten jo tulivat.Mihin amk tuttu pääsi?
asumme Jyväskylässä, olettaisin, että Jamkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän arvostellaan jos kaikki ei esim. Saa niin paljon suunvuoroa keskustelussa? Saako siitä miinuspisteitä jos on liikaa äänessä?
Veikkaanpa että kunhan et jyrännyt muita puhumalla päälle, tai jättäytynyt keskustelusta täysin puhumatta sanaakaan niin se on mennyt ihan hyvin.
Se kuinka myös sanattomalla viestinnällä osallistut, vaikuttaa myös.
Minä olin Metropolian th-kokeessa. Mutta haen myös Laureaan ja Diakiin mutta nuo koulut tekee valintakoeyhteistyötä. Jännittää miten pääsykoe meni... Ryhmäkeskustelussa olin mukana myös nyökyttelemällä ja hymähtelemällä kun muut puhui. Puhuin itse myös aina kun oli mahdollista, mutta meidän ryhmässä yksi puhui selvästi enemmän kuin muut niin ettei muut saaneet aina suunvuoroa. Annoin kerran myös toiselle puheenvuoron.
Oliko teillä Laureassa koe vaikea ja miten teillä meni se ongelmanratkaisutehtävä?
Onkohan oikeasti realistista oottaa esim OAMK tuloksia jo nyt kun ilmoitettu että tulokset julkaistaan VIIMEISTÄÄN 30.6..?
Ei varmasti OAMKlta tuu tulokset vielä pitkään aikaan. Viime vuonna tuli aikalailla sen viimeisen päivän tienoilla.
Näin alan loppuvaiheen opiskelijana, noissa ryhmäkeskusteluissahan ei ole pointtina se, että kuka on eniten moottoriturpana äänessä, vaan miten olet vuorovaikutuksessa muiden kanssa.
Käytkö tasavertaisia dialogeja muiden kanssa, vai puhutko päälle kuuntelematta / uskallatko puhua kenellekään mitään.
Jännittää paljon tulokset... Harmi kun ne tulevat vasta 30.6. Oliko kukaan TAMK:in terveydenhoitaja-pääsykokeessa ja miten tuntui menevän?
Onko kenellekään tullut muuten Siirtohaun tuloksia? Onko kukaan saanut siirtoa? Minä en :( olen yrittänyt siirtoa myös jo 2 kertaa aiemminkin.
Niin oletteko saaneet Siirtohaun tuloksia ja saitteko siirron?
https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/H…
Tuolta kurkkimaan tilastoja.
Hulluja ei hoito tai sosiaaliallalle.Tääkö oli vaikee ymmärtää. Kyseessä siis sosionomi.Viettänyt nuoruutensa mm laitoksissa,saanut potkut monesta paikkaa entisessä ammatissaan.Ei sopeudu mm; työyhteisöön.
Hän ON päässyt psykologiset testit läpi näillä ohjeilla joita mainosti käyttävänsä
No, avuttomat ihmiset ne kärsii,en minä