Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö vessassa oven ollessa auki kumppanisi ollessa kotona?

Vierailija
05.06.2017 |

???

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsit mitä tissiposkia nämä on. :D Kuule sen puolison eteen joutuu joskus näkemään,tekemään ja kokemaan paljon kamalampiakin asioita, jos toinen esim. sairastuu, joutuu onnettomuuteen tai leikkaukseen tai mitä tahansa. Sellaista se aito rakkaus on, ei sitä jotkut oviauki-kakkaaminen liikauta suuntaan tai toiseen.

Ehei, aito rakkaus on sellaista, missä ei tahallaan aiheuta kumppanilleen ikäviä hetkiä. Toisen auttaminen on ihan eri juttu kuin kuunnella, miten puoliso töräyttelee eritteitään posliiniastiaan.

Pitkissä liitoissa toisen kunnioittaminen on yksi tärkeimpiä kulmakiviä.

Vierailija
42/53 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsit mitä tissiposkia nämä on. :D Kuule sen puolison eteen joutuu joskus näkemään,tekemään ja kokemaan paljon kamalampiakin asioita, jos toinen esim. sairastuu, joutuu onnettomuuteen tai leikkaukseen tai mitä tahansa. Sellaista se aito rakkaus on, ei sitä jotkut oviauki-kakkaaminen liikauta suuntaan tai toiseen.

Ahaa, eli mitään käytöstapoja ei kumppanin seurassa tarvitse olla? No, minä olen erimieltä. Ja huono selitys tuo "kyllä kai se mies tietää että paskon!" juu kyllä kai se naapurin penttikin tietää, eli ovet auki vaan vaikka vieraita olisi kylässä ;)

Niin kaksinaamaista tämä nykymeno.

Kuitenkaan ei ole sitten mitään ongelmia saunaillan jälkeen pökkiä sinne perärööriin jotain muuta tai miehen oikein hakeutua katsomaan sitä videolta miten kolmatta osapuolta pökitään kakkakuiluun, mutta aijjai kun ei ole soveliasta että mies näkee vaimonsa käyttämässä sitä reikää siihen mihin se on tarkoitettu!

Ja ei, en tahallanikaan kirjoittanut tätä viesti korrektisti, deal with it!

Joo, tämä viesti kertoo kyllä sivistyksesi tasosta ihan tarpeeksi, kuulut juuri siihen ihmisryhmää jotka pitävät vessan ovea auki. Jatkakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli mitään käytöstapoja ei kumppanin seurassa tarvitse olla? No, minä olen erimieltä. Ja huono selitys tuo "kyllä kai se mies tietää että paskon!" juu kyllä kai se naapurin penttikin tietää, eli ovet auki vaan vaikka vieraita olisi kylässä ;)

Kuitenkaan ei ole sitten mitään ongelmia saunaillan jälkeen pökkiä sinne perärööriin jotain muuta tai miehen oikein hakeutua katsomaan sitä videolta miten kolmatta osapuolta pökitään kakkakuiluun, mutta aijjai kun ei ole soveliasta että mies näkee vaimonsa käyttämässä sitä reikää siihen mihin se on tarkoitettu!

Joo, tämä viesti kertoo kyllä sivistyksesi tasosta ihan tarpeeksi, kuulut juuri siihen ihmisryhmää jotka pitävät vessan ovea auki. Jatkakaa.

Totuus on joskus vulgaarin kuuloista, ehkä sinun onkin helpompi vain pitää ovi kiinni siltäkin, ettei se pääse häiritsemään. :)

Vierailija
44/53 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia sen oven täytyy olla auki? Onko se niin vaikeata sulkea? En pysty ymmärtämään. Tosi kiva kun paskan haju leijailee koko kämppään.

Sen on todettu olevan terveyden hyväksi, samoin kuin rään syömisen. Deal with it!

Vierailija
45/53 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni aina jättää vessan oven auki. Hänellä on lievä asperger.

Vierailija
46/53 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ovi kiinni myös yksin ollessani ja vaadin miestä muulloin sulkemaan oven.

Vierailija
47/53 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme aina vessassa käsi kädessä.

Vierailija
48/53 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovi kiinni, vaikka olisin yksin kotona. Jos asunnossa on muitakin kuin minä (ihan ketä tahansa), niin ovi lukkoon, aina.

Vierailija
49/53 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ovi kiinni, vaikka olisin yksin kotona. Jos asunnossa on muitakin kuin minä (ihan ketä tahansa), niin ovi lukkoon, aina.

Tämän siis kirjoitti 41 vuotias mies.

Vierailija
50/53 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun mieheni sylissä kun kummallekin tulee kakkahätä samaan aikaan. :)

Vierailija
51/53 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisesti muotoiltu kysymyslause. Jäi nyt vähän epäselväksi. Siis jos olen vaikka uimahallissa ja puoliso sillä aikaa kotona ja näen wc:n, jossa on ovi auki. Kuljenko sen ohitse vai käväisenkö siellä sisällä, sitäkö tässä tarkoitettiin?

Suomi on mennyt amerikkalaiseksi jokaiseen asiaan pitää olla käyttöohjeet, muuten aivot ylikuormittuvat.

Ei tarvi käyttöohjeita, riittää että kysymyslause olisi muotoiltu edes jokseenkin järkevällä tavalla.

Vierailija
52/53 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on joskus vulgaarin kuuloista, ehkä sinun onkin helpompi vain pitää ovi kiinni siltäkin, ettei se pääse häiritsemään. :)

Perus käytöstavat ja toisen kunnioittaminen jokapäiväisessä elämässä eivät liity seksimieltymyksiin tai siihen millaista se pariskunnan välillä on mitenkään, mutta turhaanhan minä sinulle selitän.

Vierailija
53/53 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus käytöstavat ja toisen kunnioittaminen jokapäiväisessä elämässä eivät liity seksimieltymyksiin tai siihen millaista se pariskunnan välillä on mitenkään, mutta turhaanhan minä sinulle selitän.

Kakkaaminen on täysin luonnollinen ihmiskehon toiminto. On naurettavaa että siitä on tehty vulgaaria, sivistymättömän ihmisen toimintaa ja paheksuttua, joka pitää läheistenkin kesken tehdä piilossa ja salassa. Mutta samalla on seksualisoitu ihan sama aukko, jota alkuperäisessä toiminnassaan kammoksutaan ja nyt sitten alkuperäistoimintoa pitää piilotella, jotta puolison seksuaalinen vetovoima säilyisi mahdollisimman korkealla tasolla.

Tämä ilmiö ei ole ollut olemassa kovin pitkään, on edelleen esim. ulkovessoja joissa on useita aukkoja vierekkäin, joissa esim. samaa sukupuolta olevat oppilaat asioivat samanaikaisesti ja rinnakkain.

Miten teidän asenne eroaa siitä että tyttöjen kakka haisee ruusulta ja tytöt eivät ikinä pieri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme