Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä juoksuvaatteet 1/2 maratonille?

Vierailija
05.06.2017 |

Olen lähdössä 1. Puolimaratonille la 1.7 Turku Paavo Nurmi maraton. Millaiset juoksuvaatteet kannattaa laittaa päälle kun silloin on varmaan lämmin 25-30 astetta? Mitä juoksutrikoot suositte, onko pitkät kompressiotrikoot 2XU hyvät vai 3/4 pituiset capritrikoot? Mitä alushousuihin tulee niin mitkä olisivat hyvät mallit jotka ei hiertäisi juostessa? Millainen paita hyvä....Olisi kiva saada hyvin vinkkejä :)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia aamusta....

Vierailija
42/47 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeää porukkaa. Jos on noin lämmin niin laittaisin shortsit, kannattaa kyl testata ettei hierry reidet. Mä oon juossut puolikkaani pitkillä, mutta sää ollut aina viileämpää. Matkana puolikas on niin lyhyt, että se kyl menee vaatteissa ku vaatteissa.

Onnea puolikkaalle!

Tosi paljon kiitoksia tsempustä jota kyllä tarvitaan. Pitää nyt katsoa kummat laittaa trikoot vai shortsit. Mitä alushousuja itse käytät??

Ap

Hipstereitä tai boxereita, sellaisia urheiluun tehtyjä. Olen myös jo niin vanha ettei mua kiinnosta jos joku näkee mun alushousujen sauman.

Vierailija
44/47 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeää porukkaa. Jos on noin lämmin niin laittaisin shortsit, kannattaa kyl testata ettei hierry reidet. Mä oon juossut puolikkaani pitkillä, mutta sää ollut aina viileämpää. Matkana puolikas on niin lyhyt, että se kyl menee vaatteissa ku vaatteissa.

Onnea puolikkaalle!

Tosi paljon kiitoksia tsempustä jota kyllä tarvitaan. Pitää nyt katsoa kummat laittaa trikoot vai shortsit. Mitä alushousuja itse käytät??

Ap

Hipstereitä tai boxereita, sellaisia urheiluun tehtyjä. Olen myös jo niin vanha ettei mua kiinnosta jos joku näkee mun alushousujen sauman.

Teknistä materiaalia esim. microkuitua tai elastaani/polyamidi käy varmaan mainiosti???

Vierailija
45/47 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
46/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea puolikkaalle!

Ap

Onko sun alkkarit saumattomat siis boxer ja hipster mallit??

Vierailija
47/47 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä