Miksi rehevät ja räväkät + 40v rouvat käyttävät koruja ja leikkaavat + värjäävät hiukset punaiseksi?
Eikö olisi omalle ulkonäölleen suopeampaa pitää hiukset edes puolipitkänä, kevyt meikki ja jos koruja niin hillitysti (mielellään ei lainkaan kuten ei tatuointejakaan)
Tuollainen räväkkä ja rempseä tyyli suorastaan työntää miehiä luotaan. Vielä kun lisätään tupakan äänen käheyttämä kovaääninen kälätys ja nauru niin avot.
Kommentit (60)
Aijaa. Olen 44-vuotias rouva, minulla on olkapäille ulottuvat tummanruskeat hiukset ja koruja en juurikaan käytä. Vain kihla+vihkisormus ja nappikorvakorut, joskus harvoin kaulakoru.
Vierailija kirjoitti:
Tuo karmea "trendi" tuntuu olevan suosittua nuorempienkin ylipainoisten naisten keskuudessa. Bonuksena usein tatuoinnit päälle. En ole keksinyt mitään muuta selitystä kuin sen, että sillä karmealla tukalla ja muulla "koristelulla" yritetään viedä huomio pois läskeistä ja usein myös rumasta naamasta.
Oksettavaa.
M36
Tulihan se lihavuus kortti sieltä ,ei tarvinnu kauaa odotella ,kiitti sulle hernekeppi !
Minulla on kuule sellainen limainen hiirenhäntä, että lyhyt on armollisempi malli! Punaiseksi en ole värjännyt, mustanruskeaksi kylläkin koska oma maantienharmaa sävy on niin tylsä ja mitäänsanomaton.
Jep. Lyhyt, haalistuneen punainen tukka, tatuointeja, helvetisti ylipainoa ja päällä crocsit sekä kireä trikoomekko! Räkättävät terasseilla röökit sormissa, rinta ja olkapäät punottaen. Joskus tälläisiä näkee parikymppisissäkin, mutta suurin osa on tosiaan 40+.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi omalle ulkonäölleen suopeampaa pitää hiukset edes puolipitkänä, kevyt meikki ja jos koruja niin hillitysti (mielellään ei lainkaan kuten ei tatuointejakaan)
Tuollainen räväkkä ja rempseä tyyli suorastaan työntää miehiä luotaan. Vielä kun lisätään tupakan äänen käheyttämä kovaääninen kälätys ja nauru niin avot.
Naisen tehtävä ei ole miellyttää miestä. Paina tämä kalloosi.
Taitaa joku superhoikka, pitkätukkanen nainen kiukutella kun joku punapää saa huomiota miehiltä :) Ihanan pinnallista, aloitus kertoo miten paha sun on olla..
Terkuin punapää joka saa kivaa huomiota miehiltä
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi laittautua aina vain miesten takia? Jos nämä naiset haluavat laittautua näin. Useimmilla näillä keski-ikäisillä on jo mies. Naisia on monenlaisia, miehet voivat ihan rauhassa katsella niitä naisia jotka miellyttävät silmää. Itse olen keski-ikäinen blondi
Vierailija kirjoitti:
En tee asioita miehiä miellyttääkseni ☺ Ajatelkaa vaan mitä tahdotte, tässä iässä miellytän vain itseäni
Tämä ilmiö on sangen yleinen suomityttöjen keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tehtävä ei ole miellyttää miestä. Paina tämä kalloosi.
Maailmassa on paljon naisia, jotka miellyttävät miehiä olemalla oma itsensä. Suomessa ja tälläkin foorumilla tänä päivänä on paljon naisia, jotka ovat "voimaantuneet" ja tekevät kaikkensa ollakseen miellyttämättä miehiä. Naisellisen ulkonäkönsä tarkoituksellisesti "räväkkyydellä" ja välinpitämättömyydellä pilaavat ja kaltaisesi vittumaisella asenteella varustetut naiset ovat juuri näitä jälkimmäisiä.
"Mähän en mitään miehiä ala miellyttämään, saatana! Lihotan itseni, leikkaan tukan lyhyeksi ja otan selän ja käsivarret täyteen tatuointeja niin pysyvät loitolla, mokomat siat"
Tervetuloa uusfeministiseen voimaantuneiden naisten nyky-Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Korkkarit kattoon, tää ilta on meille
Mun sielunsiskoille, supernaisille
Laseissa kuohuvaa, silmissä kultaa
Ja Auringon nousuun on ikuisuus aikaa
Vierailija kirjoitti:
[Suomessa ja tälläkin foorumilla tänä päivänä on paljon naisia, jotka ovat "voimaantuneet" ja tekevät kaikkensa ollakseen miellyttämättä miehiä.
Ja samalla nämä änkyrät vaativat, että miehen pitää rakastaa naista juuri sellaisena, sillä nainen ei muutu.
Ja sitten ihmettelevät, kun mies kiertää kaukaa.
Mikä on akateemisten osuus näissä räväköissä koruihin sonnustautuneissa punapäissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkkarit kattoon, tää ilta on meille
Mun sielunsiskoille, supernaisille
Laseissa kuohuvaa, silmissä kultaa
Ja Auringon nousuun on ikuisuus aikaa
Näillä stereotyyppisillä "supernaisilla" on tosin useimmiten jalassaan korkkarien sijaan tennarit ja laseissa kuohuvan sijasta siideriä tai olutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[Suomessa ja tälläkin foorumilla tänä päivänä on paljon naisia, jotka ovat "voimaantuneet" ja tekevät kaikkensa ollakseen miellyttämättä miehiä.
Ja samalla nämä änkyrät vaativat, että miehen pitää rakastaa naista juuri sellaisena, sillä nainen ei muutu.
Ja sitten ihmettelevät, kun mies kiertää kaukaa.
Niinpä. Voimaistunut suomineito ei muutu, eikä edes jousta jos se tarkoittaisi minkäänlaista periksiantoa miehen toiveille. Joustamattomuuteen haetaan tarvittaessa kanssasiskoilta vertaistukea näiltä tämänkaltaisilta foorumeilta.
Eikö olekin hieman tragikoomista, että Vauvalehden palstalla itkee säännöllisesti pari miestä, jotka tehtailevat valitusaloituksia siitä, että naiset eivät kelpuuta ja halua heitä? Välillä valittavat, että naisilla on liian korkeat standardit miehille eivätkä kelpuuta heitä. Välillä valittavat, että naiset eivät pukeudu ja laittaudu miellyttääkseen joka hetki tuntemattomien random miesten silmää.
Jos noikirjoituksrt kokoaisi yhteen ja antaisi psykoanalyytikolle tai poliisin profiloijalle analysoitavaksi, tulos voisi olla mielenkiintoinen.
Laita kuva itsestäsi ap, niin me arvioimme, miten paljon sinä miellytät naisten silmää...
Sen vuoksi, jotta introvertit väsykkämiehet osaavat varoa kyseisiä mammoja, sillä voi olla liian hurjaa touhua ja rajut otteet. Itse kuulun kyseiseen kategoriaan eli touhon miesten joukkoon, joka pysyttelee peräpöydässä oluttuopin äärellä katse tiiviisti lasiin tuijottaen... ;)
Minä olen itse heteronainen, enkä vaan ymmärrä miten "miesten miellyttäminen" voi olla niin monelle heteronaiselle hirvein kuviteltavissa oleva asia maanpäällä. Siis ihan kamalaa, jos tekisi jotain miellyttääkseen toista sukupuolta :o?!?! Ja nimenomaan sitä sukupuolta, jonka edustajien kanssa itse haluaa harrastaa seksiä - oli sitten kyseessä pitkäaikainen oma puoliso, tai potentiaalinen kumppani. Ei, missään nimessä ei pidä tehdä yhtään mitään MIELLYTTÄÄKSEEN sitä kumppania, hyi olkoon!
En vaan voi ymmärtää, luulisi nyt ettei kuitenkaan jokainen näistä ole "uus-aseksuaalinenkaan"? Onko näille sitten myös ok että mies haisee hielle, tukka repsottaa ja vaatteet on rikki, koska eihän sen miehenkään sitten tarvitse naisia huomioida mitenkään, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse heteronainen, enkä vaan ymmärrä miten "miesten miellyttäminen" voi olla niin monelle heteronaiselle hirvein kuviteltavissa oleva asia maanpäällä. Siis ihan kamalaa, jos tekisi jotain miellyttääkseen toista sukupuolta :o?!?! Ja nimenomaan sitä sukupuolta, jonka edustajien kanssa itse haluaa harrastaa seksiä - oli sitten kyseessä pitkäaikainen oma puoliso, tai potentiaalinen kumppani. Ei, missään nimessä ei pidä tehdä yhtään mitään MIELLYTTÄÄKSEEN sitä kumppania, hyi olkoon!
En vaan voi ymmärtää, luulisi nyt ettei kuitenkaan jokainen näistä ole "uus-aseksuaalinenkaan"? Onko näille sitten myös ok että mies haisee hielle, tukka repsottaa ja vaatteet on rikki, koska eihän sen miehenkään sitten tarvitse naisia huomioida mitenkään, eihän?
Et nyt ihan ymmärrä. Jotkut naiset haluaa miellyttää itseään ennen jotain kuvitteellisen miestä joka saattaisi tykätä jos nainen olisi sitä ja tätä. Kyse ei ole likaisuudesta vaan siitä että haluaa olla mukavissa vaatteissa ja iloisessa tukossa. Koska itse niin haluaa.
Mua ei kiinnosta miesten mielipiteet, viihdyn hyvin sinkkuna eikä ole suunnitelmissa pariutua. On siis ihan sama mitä joku random äijä ulkonäöstäni miettii. Järkyttävää, eikö? 😃 En ole syntynyt tänne miehiä miellytämään