Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rehevät ja räväkät + 40v rouvat käyttävät koruja ja leikkaavat + värjäävät hiukset punaiseksi?

Vierailija
05.06.2017 |

Eikö olisi omalle ulkonäölleen suopeampaa pitää hiukset edes puolipitkänä, kevyt meikki ja jos koruja niin hillitysti (mielellään ei lainkaan kuten ei tatuointejakaan)

Tuollainen räväkkä ja rempseä tyyli suorastaan työntää miehiä luotaan. Vielä kun lisätään tupakan äänen käheyttämä kovaääninen kälätys ja nauru niin avot.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pukeudu tuolla tavalla vaan tyylini on aika lähellä ap:n toivomaa.

En kelpaisi kuitenkaan, olenhan ylipainoinen. 

Jos en olisi ylipainoinen, niin kasvoni eivät kuitenkaan olisi kauniit ja säärissäni olisi näkyvät verisuonet, ns. viittä vailla suonikohjut.

En taitaisi kelvata siis sittenkään. Ap:n kaltaiset tyypit kun pitävät vain hyvin kapeaan muottiin mahtuvista naisista ja närppivät kaikkia muita. Yli 60-vuotiaita eivät taida mieltää naisiksi ollenkaan.

Joten pidäpä tunkkisi ja anna räväköiden rouvien olla sellaisia kuin haluavat olla.

Vierailija
22/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on yksilön yksityisasia, tarkoitus ei ole omalla ulkonäöllä miellyttää kaikkia; vain itseään,  korostaa omaa persoonallisuuttaan, luonnettaan, elämänkokemus ja elämänilo saavat näkyä. 40+ ihmisillä on jo pitkä elämänkokemus eivätkä he ajattele mitä muut heistä nyt ajattelevat. Ihmiset kaipaavat vaihtelua ja hiuksilla/vaatteilla sen saa nopeasti aikaan, se tuo iloa elämään.

On yksilöitä jotka eivät haluakaan herättää huomioita vaate,hius-tai värivalinnoillaan vaan kokevat kauhuna värikkään ulkonäön ja olemuksen.  Hyvä niin. Olemme erilaisia ja SE näkyy myös ulospäin. 

Nelikymppisenä olisikin hyvä aloittaa se, ettei kiinnitä huomiota ulkonäöllään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä olisikin hyvä aloittaa se, ettei kiinnitä huomiota ulkonäöllään.

Miksi?

Vierailija
24/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on koruissa XD? Pelkääkö aloittaja pihi nössykkä, että mahdollinen kumppani vie rahat, kun vaatii koruja XD? Sitten ei kannata naisten perään haikailla, varsinkaan kauniiden ja nuorien, kun on varaa vaatia XD. No joo, pilailu sikseen. Miten ketään haittaa toisten ihmisten ulkonäkö? Eihän sitä tartte kaikkien naisten perään haikailla, vaikka tuollaiset kirjoittajat tuskin naista saavat ;) ja mitä esim nuoria haittaa vanhempien rouvien ja herrojen ulkonäkö muutenkaan? 

Vierailija
25/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä inhottava ketju kuin se lihavat leggingssit ja palleriinat tunikalla.

Vierailija
26/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kaikkien keski-ikäisten naisten pitäisi miellyttää sinua? Eikö tuo nyt ole aika epäloogista?

Niin. Nelikymppisenä olen todennut että lapset on jo isoja ja voin elää omaa elämää. Eli siihen kuuluu etten perusta miesten mielipiteistä enää yhtään. Lapset on jo hankittu eli miestä ei enää tarvita mihinkään.

Vierailija
27/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästä aloituksesta viisastuneena värjäänkin sitten ensi kerralla hiukseni vihreiksi.

t: rehevä ja räväkkä +40v rouva

Vierailija
28/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kaikkien keski-ikäisten naisten pitäisi miellyttää sinua? Eikö tuo nyt ole aika epäloogista?

Niin. Nelikymppisenä olen todennut että lapset on jo isoja ja voin elää omaa elämää. Eli siihen kuuluu etten perusta miesten mielipiteistä enää yhtään. Lapset on jo hankittu eli miestä ei enää tarvita mihinkään.

Outoa yhdistää tuo miehiin. Miehien ehdoillako olet elänyt? Oletko perustanut ulkonäkösikin siihen?

Vierailija
29/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten punaiseksi värjääminen automaattisesti apeen päässä tarkoitti että hiukset lyhenee myös? Valitti että pitäisivät puolipitkinä. Ja luulen että koruja alan minäkin käyttää enemmän kun rahaa alkaa olla enemmän ja enemmän.

N39

Vierailija
30/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttääkö tuo tyyli siis näitä räväköitä itseään? Vai onko tavoite siis vain olla mahdollisimman kaukana ns. yleisistä kauneusihanteista?

Sekin ihmetyttää, että eikö näitä naisia enää seksi kiinnosta ollenkaan, jos ajatus "miesten miellyttämisestä" on niin kamala? Seksiä kun on varmasti paljon hankalampi saada (tai ainakin suostuvaisten miesten joukko on huomattavasti pienempi) tuolla ulkonäöllä kuin "tavallisella".

Vierailija
31/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa yhdistää tuo miehiin. Miehien ehdoillako olet elänyt? Oletko perustanut ulkonäkösikin siihen?

Ap yhdisti. Ulkonäön pitäisi kuulemma miellyttää juuri miehiä eikä minua itseäni. Nuorena kun haluaa pariutua ja saada lapsia niin tosiaan minäkin miellytin miesten silmää. Nyt en tosiaankaan välitä miehistä. Olen siis todennut miehet juuri idiooteiksi niin kuin ap. Ja muutenkin aika turhiksi.

Vierailija
32/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap yhdisti. Ulkonäön pitäisi kuulemma miellyttää juuri miehiä eikä minua itseäni. Nuorena kun haluaa pariutua ja saada lapsia niin tosiaan minäkin miellytin miesten silmää. Nyt en tosiaankaan välitä miehistä. Olen siis todennut miehet juuri idiooteiksi niin kuin ap. Ja muutenkin aika turhiksi.

Miksi olet ollut tekemisissä turhien ja idioottien kanssa? Seuraavaksi varmaan sanot, että he ovat dokanneet.

Vierailija
33/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittää huomiota tuo ap:n valinta käyttää sanaa rouva. Silloin kuvioissa on mies. Miten tämä yhtälö oikein toimii, miten mies kestää sellaista naista? Tietämäni miehet nimittäin eivät kestä. Kynitty punainen tukka ym. on kauhun aihe.

Vierailija
34/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni kauhun aihe ei ollenkaan ole kynitty punainen tukka, vaan karrelle blondattu "pitkä" hamppukasa. SInänsä tällä ei ole mulle väliä, koska mun oma tukka muistuttaa lähinnä Margaret Thatcheriä, eli ei kumpaakaan tässä kommentoiduista malleista - ja pidän sitä sellaisena ihan siksi, että minusta se sopii minulle minun ruumiissani ja minun töissäni.

Mä olisi utelias tietämään, miksi ap yhdistää korujen käytön tähän litaniaan?

Vierailija
35/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aira Samulin on sitten varmasti ap:n kauhistus? Räväkkä punapää ja vielä 90-v!

En muuten hetkeäkään usko, että ap on mies. Joku hiirilaisnainen siellä provoaa, kun mies lähti tällaisen punatukan messiin. Harmin paikka.

Itse henk.koht. lakkasin välittämästä miesten mahdollisista mielipiteistä noin 20-vuotiaana. Teen mitä haluan, puen sellaiset vaatteet, joista itse tykkään, ja hiukseni värjään vaikka sinisiksi jos siltä tuntuu. Koruja käytän mielelläni, en kuitenkaan aina.

Vierailija
36/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuten hetkeäkään usko, että ap on mies. Joku hiirilaisnainen siellä provoaa, kun mies lähti tällaisen punatukan messiin. Harmin paikka.

Itse henk.koht. lakkasin välittämästä miesten mahdollisista mielipiteistä noin 20-vuotiaana. Teen mitä haluan, puen sellaiset vaatteet, joista itse tykkään, ja hiukseni värjään vaikka sinisiksi jos siltä tuntuu. Koruja käytän mielelläni, en kuitenkaan aina.

Siis *hiirulaisnainen

Vierailija
37/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Samulinilla ole kynittyä kanatukkaa. Kuka on lähtenyt otsikossa kuvaillun naisen matkaan?

Vierailija
38/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruja on koska kultasepänliikkeen myyjät ovat olleet niin hyviä työssään, että saaneet myytyä asiakkailleen tuotteita.

Jos onhan timanttisormus sijoituksena parempi kuin auto. Sen voi myydä vielä 50v päästä samaan hintaan.

Vierailija
39/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miellyttääkö tuo tyyli siis näitä räväköitä itseään? Vai onko tavoite siis vain olla mahdollisimman kaukana ns. yleisistä kauneusihanteista?

Sekin ihmetyttää, että eikö näitä naisia enää seksi kiinnosta ollenkaan, jos ajatus "miesten miellyttämisestä" on niin kamala? Seksiä kun on varmasti paljon hankalampi saada (tai ainakin suostuvaisten miesten joukko on huomattavasti pienempi) tuolla ulkonäöllä kuin "tavallisella".

Tämän varmaan tulee sulle yllätyksenä mutta on olemassa naisia jotka ei tarvitse miestä seksiin. Ja yllättävästi ihan kaikenlaiset naiset löytää kumppaneita. On olemassa miehiä jotka ei ole niin jumissa tiettyyn ulkonäköön tai tyyliin, paljonkin. Tosin ne harvemmin vinkuu vauvapalstoilla. Mun kokemuksen mukaan huumori, avoimuus ja kiinnostus seksiin antaa paremman suhteen kun se mies joka tykkää kun sulla on pitkä tukka ja tietyt mitat.

Vierailija
40/60 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän varmaan tulee sulle yllätyksenä mutta on olemassa naisia jotka ei tarvitse miestä seksiin. Ja yllättävästi ihan kaikenlaiset naiset löytää kumppaneita. On olemassa miehiä jotka ei ole niin jumissa tiettyyn ulkonäköön tai tyyliin, paljonkin. Tosin ne harvemmin vinkuu vauvapalstoilla. Mun kokemuksen mukaan huumori, avoimuus ja kiinnostus seksiin antaa paremman suhteen kun se mies joka tykkää kun sulla on pitkä tukka ja tietyt mitat.

Silti sillä pitkähiuksisella ja kivan näköisella on moninkertaisesti valinnanvaraa niissä huumorintajuisissa, avoimissa kumppaneissa kuin räväkällä. Itse ainakin arvostan sitä, että ei ole pakko ottaa sitä yhtä jonka saa (jolle ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä), vaan on vähän enemmän valinnanvaraa. Tietysti joillekin voi kai olla ihan sama keneltä saa, kunhan joltakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme