Legginssit ja tunika sekä lihavat naiset
Tänä kesänä/loppukeväänä olen huomannut sen että mitä lihavampi nainen niin sitä varmemmin hän pukeutunut legginsseihin ja tunikaan. Koreuden sitten kruunaa palleriina tossut. Monet mammat koulujen päättäjäisissä olivat tyylilleen uskollisia. Huh huh! Tämä tyyli ei näemmä edes katso ikää. Syksyä odottaessa!
Mitähän ne naiset näkevät kun katselevat itseään peilistä - eivät ainakaan samaa mitä miehet näkevät.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään pitäisi kiinnostaisi mitä miehet ajattelevat? Ja toiseksi: hyvä että käyttävät tunikaa. Pahempia on normaalipainoiset ja laihat, jotka käyttävät kireitä ja läpikuultavia housuja ja hameita, joista näkyy läpi hörhelöstringit. Toisaalta varmaan surin osa näistäkään ei vaan tajua, että näkyy läpi päivän valossa ja vain osa on oikeasti tarkoituksella perse paljaana.
Ja jos ei näykään ihan vaan päivänvalossa läpi, niin polarisoiduilla aurinkolaseilla näkee ihan liikaakin. Oli oikeasti melkoinen järkytys huomata mitä kaikkea uudet aurinkolasit paljasti.
Minä tykkään tunikoista ja tunikatyylisistä mekoista.
Aion pukeutua niihin jatkossakin vaikka joku random ei tykkäis 😘
sarasafira98 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en luovu legginsseistä, niihin on niin kiva soljauttaa vatsaläskit, hehtaariperusteista ja hyllyvää reidet, ah, ei kiristä mistään. Siihen sitten löysä puuvillatunika, niin ei kiristä mistään, ei ahista eikä oo kuuma. Mukavuus ennenkaikkea, vaatteet ei saa ahistaa itseä, muista viis. Ihanan löysää kesää!
Iteki käytän leggingsejä just ton takii ku niihin saa vatsaläskit, pepun ja hyllyvät reidet sullottuu mukavasti eikä tarvii taistellafarkkujen nappien tai vetskarin kanssa ku niiden kiinni saaminen on nii työlästä ja farkut kiristää ja puristaa mahamakkaroita. mut leggingsit ei kiristä :3 tunikaa en kyl käytä vaa tiukkoi paitoi et maha näkyy :3
Jos et halua käyttää tiukkoja farkkuja, koska ne puristavat vatsamakkaroita ja takamusta, niin eivätkö tiukat paidat legginssien päälle purista niitä ihan samalla lailla?
Vierailija kirjoitti:
Tunika/mekko ja leggarithan juuri nimenomaan sopii pyöreimmälle! Vai väitätkö ihan oikeasti että mikroshortsit paksuine muhkurareisineen sekä napapaita makkarapursuineen on parempi?
Mun mielestä mikroshortsit paksuine muhkurareisineen sekä napapaita makkarapursuineen on parempi. Käytän siä yhdistelmää kesällä ja napapaitaa ja leggingsejä muulloin :)
Mielestäni tyyliä näkee paljon myös normaalipainoisilla ja hoikilla. Se on nyt muotia ja taitaa olla mukavampi kuin puristavat farkut ja sellaiset.
sarasafira98 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en luovu legginsseistä, niihin on niin kiva soljauttaa vatsaläskit, hehtaariperusteista ja hyllyvää reidet, ah, ei kiristä mistään. Siihen sitten löysä puuvillatunika, niin ei kiristä mistään, ei ahista eikä oo kuuma. Mukavuus ennenkaikkea, vaatteet ei saa ahistaa itseä, muista viis. Ihanan löysää kesää!
Iteki käytän leggingsejä just ton takii ku niihin saa vatsaläskit, pepun ja hyllyvät reidet sullottuu mukavasti eikä tarvii taistellafarkkujen nappien tai vetskarin kanssa ku niiden kiinni saaminen on nii työlästä ja farkut kiristää ja puristaa mahamakkaroita. mut leggingsit ei kiristä :3 tunikaa en kyl käytä vaa tiukkoi paitoi et maha näkyy :3
Jos saisitkin ne kiinni pitkän ähellyksen jälkeen, niin varmaan napit lentäisivät pian irti ja vetoketju ratkeaisi... Oletko muuten tunnettu palstailija N17 135 kg/gainergirl98 uudella nimimerkillä? Tämä palstailija oli myös lihava ja syntynyt -98 ja Sara nimeltään.
Vierailija kirjoitti:
Aha
Viisaasti sanottu!
Turhan viisaasti näin typerään avaukseen.
Olet kiltti ihminen!
Vierailija kirjoitti:
sarasafira98 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua käyttää tiukkoja farkkuja, koska ne puristavat vatsamakkaroita ja takamusta, niin eivätkö tiukat paidat legginssien päälle purista niitä ihan samalla lailla?
Kyl ne vähä, mut ei nii paljo mitä farkut puristais, ku paidan kangas kevyempää ja venyvää.
Vierailija kirjoitti:
Miten lihavat naiset pukeutuu esim. ranskassa ja italiassa?
Voisiko joku vastata jos tietää.
sarasafira98 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sullottuu mukavasti"? Tuo lausehan on keskenään ristiriitainen. Sullominen tarkoittaa ahtamista, ja jos vatsaläskit pitää ahtaa leggingseihin niin se tuskin on kovin mukavan tuntuista :D
ja tämä on polttava ongelma aapeelle koska...?
Tuttava, joka on psykiatrian erikoislääkäri, sanoo yleensä hölmöjä jutteleville, että jos tuo haittaa sinun normaalia arkielämääsi ja pyörii mielessä jatkuvasti, kannattaa varata aika hänelle.
Millähän nämä ressukat elämässä pätisivät, elleivät voisi haukkua toisten ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vastata jos tietää.
Ranskassa ja Italiassa ei ole lihavia naisia...
sarasafira98 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mahasi näkyy, tarkoitatko että mahamakkaroiden muodot kumpuilevat kankaan alta vai että paljas vyötärön läskimakkara äkyy napapaidan alta?
Vierailija kirjoitti:
Youtube -videoiden perusteella Ranskassa usein tiukkoihin yläosiin, joista mahamakkarat näkyvät alta
Oon 142 kg ja tuo asu hoikentaa. Oon pitkä
, 175cm ja tunika- leggari näyttää upealta!
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä/loppukeväänä olen huomannut sen että mitä lihavampi nainen niin sitä varmemmin hän pukeutunut legginsseihin ja tunikaan. Koreuden sitten kruunaa palleriina tossut. Monet mammat koulujen päättäjäisissä olivat tyylilleen uskollisia. Huh huh! Tämä tyyli ei näemmä edes katso ikää. Syksyä odottaessa!
Mitähän ne naiset näkevät kun katselevat itseään peilistä - eivät ainakaan samaa mitä miehet näkevät.
No voihan kikkeli sentään! En ole lihava, ja vaikka olisinkin, se olisi ihan minun oma asiani. Miehiä varten en ole pukeutunut koskaan, enkä tule pukeutumaan. Vielä vähemmän naisia varten.
Teen ihan kaiken itseäni varten, kun minulla on mukavat vaatteet ylläni, oloni on mukava ja läheisilleni olen mukava.
Minulla on nytkin leggarit ja paitamekko ja jos kotoa poistun, jalassani valkoiset tai mustat conssit. Minulla on valkoisia ja mustia consseja useita, eri mallisia ofkoos.
Miehiä riittää ilmankin ympärilläni, en tarvitse leggareita heitä houkutellaksei, enkä tunikaakaan, mutta eipä niistä ole esteeksikään ollut.
Olen jo yli kuudenkymmenen ja seuraavat kuusikymmentä vuotta olen päättänyt elää itselleni! Joka tarkoittaa ihanaa elämää mummana lastenlapsilleni ja mammana lapsilleni.
Pitäkää likat lippu korkealla!
Vierailija kirjoitti:
Oon 142 kg ja tuo asu hoikentaa. Oon pitkä
, 175cm ja tunika- leggari näyttää upealta!
Sinulla on oikea asenne!
Hyvää syksyä!
Vierailija kirjoitti:
sarasafira98 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mahasi näkyy, tarkoitatko että mahamakkaroiden muodot kumpuilevat kankaan alta vai että paljas vyötärön läskimakkara äkyy napapaidan alta?
Molempii. Välillä vaa mahamakkaroiden muodot erottuu paidan alta ja välillä alempi makkara näkyy paljaana crop topin alta :)
Ehdottaisin jotain paikkailtua vanhaa juuttisäkkiä.