Legginssit ja tunika sekä lihavat naiset
Tänä kesänä/loppukeväänä olen huomannut sen että mitä lihavampi nainen niin sitä varmemmin hän pukeutunut legginsseihin ja tunikaan. Koreuden sitten kruunaa palleriina tossut. Monet mammat koulujen päättäjäisissä olivat tyylilleen uskollisia. Huh huh! Tämä tyyli ei näemmä edes katso ikää. Syksyä odottaessa!
Mitähän ne naiset näkevät kun katselevat itseään peilistä - eivät ainakaan samaa mitä miehet näkevät.
Kommentit (126)
No, nähdään napapaidassa sitten!
T. 146 kg
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaisi, että lihavat pukeutuisivat burkaan ja palleriinoihin.
Tarkoitat siis purkaan ja palleriinoihin.
Ap selkeesti trollaa ja hyvin näköjään onnistui :D
Legginsien tilalle voisi pukea kapeat housut. Ei mitään kireitä pillimallisia vaan sellaiset, joissa on kuitenkin mukava olla. Housut jalassa on heti puetumman näköinen.
Tunika on oikein hyvä valinta, jos ei halua että takapuoli näkyy. Legginsien kanssa käytettynä siitä tulee liikaa semmoinen oloasu-vaikutelma, joten mieluummin housut kaveriksi.
Ei tämä pelkästään pulleiden mammojen tyyli ole. Meidän koulun teinityttöjen (yläkoululaisia ja lukiolaisia) perusasu on jegginssit + pitkä paita/ylisuuri villapaita/iso collegepaita/pitkä neule.
Itsekin pukeudun kouluun (eli töihin, olen ope) aika usein jegginsseihin ja jostain H&M:stä, Vero Modasta tms. ostettuun takaa vähintään osaksi pepun peittävään kauluspaitaan. Helppo ja mielestäni nuorelle ihmiselle sopiva look. Olen toisaalta vasta 26-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaisi, että lihavat pukeutuisivat burkaan ja palleriinoihin.
Purkaan ja palleriinoihin :D
Kyllä kattelen mielummin lihavia kuin itseään paljastavia tyrkkyjä
Siis vaihtoehto on mekko tai hame ja paita. Leikkaus kropalle sopivaksi ja materiaali jotain muuta kuin trikoota.
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä/loppukeväänä olen huomannut sen että mitä lihavampi nainen niin sitä varmemmin hän pukeutunut legginsseihin ja tunikaan. Koreuden sitten kruunaa palleriina tossut. Monet mammat koulujen päättäjäisissä olivat tyylilleen uskollisia. Huh huh! Tämä tyyli ei näemmä edes katso ikää. Syksyä odottaessa!
Mitähän ne naiset näkevät kun katselevat itseään peilistä - eivät ainakaan samaa mitä miehet näkevät.
Puolipistettä sulle "palleriinoista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolipistettä sulle "palleriinoista".
Tuo kettuilu siitä, etteivät osaisi yhdyssanoja on myös hyvä. Palleriina tossut, voi ankeus!
Minusta on kiva pukeutua legginseihin ja tunikaan, ei toki juhlissa. Ballerinat on mun arkikengät kesällä. Juhlissa pieni korko avokkaissa mutta varsinaisia korkokenkiä en "osaa" käyttää. Olen 175cm 54kg. Minusta jokaisella saa olla oma tyyli, laihalla ja pyöreällä. Onnellinen hymyilevä kesästä nauttiva ihminen on aina nätti 😊
Mä olin eilen lasten kanssa puistossa t-paidassa, miesten verkkareissa ja mustissa, kulahtaneissa feikki-crocseissa. Onko tämä sitten se oikeampi tapa pukeutua?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kiva pukeutua legginseihin ja tunikaan, ei toki juhlissa. Ballerinat on mun arkikengät kesällä. Juhlissa pieni korko avokkaissa mutta varsinaisia korkokenkiä en "osaa" käyttää. Olen 175cm 54kg. Minusta jokaisella saa olla oma tyyli, laihalla ja pyöreällä. Onnellinen hymyilevä kesästä nauttiva ihminen on aina nätti 😊
Sinä oletkin virtaviivaisempi. Kroppa näkyy aina alta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin eilen lasten kanssa puistossa t-paidassa, miesten verkkareissa ja mustissa, kulahtaneissa feikki-crocseissa. Onko tämä sitten se oikeampi tapa pukeutua?
Verkkareissa ja vieläpä miesten. No itsepä valitset.
Voi vihtori..ja tämä läski on nimenomaan ajatellu, että tunika + legginsit olis nätimmät ku college- housut ja -huppari. No eipä tarvi enää patistaa itseään pitämään vähän nätimpiä vaatteita, kun ne ei kerran olekkaan nättejä :)
Tunika/mekko ja leggarithan juuri nimenomaan sopii pyöreimmälle! Vai väitätkö ihan oikeasti että mikroshortsit paksuine muhkurareisineen sekä napapaita makkarapursuineen on parempi?
Vierailija kirjoitti:
Tunika/mekko ja leggarithan juuri nimenomaan sopii pyöreimmälle! Vai väitätkö ihan oikeasti että mikroshortsit paksuine muhkurareisineen sekä napapaita makkarapursuineen on parempi?
Eivät sovi. Väitän että mikroshortsit paksuine muhkurareisineen sekä napapaita makkarapursuineen on parempi. Tyttöystäväni, jonka mitat ovat 165 cm ja 150 kg, pukeutuu kesällä noin ja hyvältä näyttää. Mikäli on onnekas ja omistaa läskimakkarat mahassa sekä selässä, niitä kannattaa esitellä sillä ne ovat ilo silmälle. Pallomaha taas kannattaakin verhota tunikaan.
Vierailija kirjoitti:
olisiko parempi jos meillä olisi hame ja toppi tms? Minä ainakin kaikkien hyvin voinnin vuoksi yritän piilottaa nämä läskit ja leggarit&tunika tekee tämän parhaiten .Palleriinoja en tosin käytä =)
Olisi parempi. Läskien näkeminen ei haittaa hyvinvointia yhtään, päin vastoin. Älä alistu läskivalle vaan käytä toppia ja anna läskien näkyä. Lihava tyttöystäväni suosii hame-toppi -yhdistelmää, ja näyttää upealta :)
Vierailija kirjoitti:
Mä en luovu legginsseistä, niihin on niin kiva soljauttaa vatsaläskit, hehtaariperusteista ja hyllyvää reidet, ah, ei kiristä mistään. Siihen sitten löysä puuvillatunika, niin ei kiristä mistään, ei ahista eikä oo kuuma. Mukavuus ennenkaikkea, vaatteet ei saa ahistaa itseä, muista viis. Ihanan löysää kesää!
Iteki käytän leggingsejä just ton takii ku niihin saa vatsaläskit, pepun ja hyllyvät reidet sullottuu mukavasti eikä tarvii taistellafarkkujen nappien tai vetskarin kanssa ku niiden kiinni saaminen on nii työlästä ja farkut kiristää ja puristaa mahamakkaroita. mut leggingsit ei kiristä :3 tunikaa en kyl käytä vaa tiukkoi paitoi et maha näkyy :3
Miten lihavat naiset pukeutuu esim. ranskassa ja italiassa?
Miellyttäisikö mikroshortsit sinua?