Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Legginssit ja tunika sekä lihavat naiset

Vierailija
04.06.2017 |

Tänä kesänä/loppukeväänä olen huomannut sen että mitä lihavampi nainen niin sitä varmemmin hän pukeutunut legginsseihin ja tunikaan. Koreuden sitten kruunaa palleriina tossut. Monet mammat koulujen päättäjäisissä olivat tyylilleen uskollisia. Huh huh! Tämä tyyli ei näemmä edes katso ikää. Syksyä odottaessa!

Mitähän ne naiset näkevät kun katselevat itseään peilistä - eivät ainakaan samaa mitä miehet näkevät.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ehdottaisit heidän pukevan päälleen?

Vierailija
2/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua... Olen itse paksukainen, päälläni juuri nyt pitkä mekkotoppi, leggingsit ja ulkona kävelin ballerinat jalassa :D Noh, jos yhtään lohduttaa, niin olen juuri aloittanut elämäntaparemontin ja pukeudun tyylikkäämmin heti kun tämä ruho mahtuu normikokoihin!

Vierailija
4/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omaan ulkoasuusi. Mitä väliä muulla, kunhan itse on tyylikäs.

Vierailija
5/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ae että oikeen Palleriinat 😂

Vierailija
6/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa mitä miehet näkevät, jos nainen itse viihtyy vaatteissaan. Näyttää siltä, etteivät ne isätkään aina naisten mieliksi tälläydy.

Vierailija
7/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olipa otsikko!

Vierailija
8/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä tyyli ei vaan voi kadota? Mihin pukeuduttiin ennen tätä "univormua"? En muista nähneeni näitä kuin viimeisen 10-15 vuoden aikana.

Vierailija
9/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään pitäisi kiinnostaisi mitä miehet ajattelevat? Ja toiseksi: hyvä että käyttävät tunikaa. Pahempia on normaalipainoiset ja laihat, jotka käyttävät kireitä ja läpikuultavia housuja ja hameita, joista näkyy läpi hörhelöstringit. Toisaalta varmaan surin osa näistäkään ei vaan tajua, että näkyy läpi päivän valossa  ja vain osa on oikeasti tarkoituksella perse paljaana.

Vierailija
10/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaisi, että lihavat pukeutuisivat burkaan ja palleriinoihin.

Vierailija
11/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä kesänä/loppukeväänä olen huomannut sen että mitä lihavampi nainen niin sitä varmemmin hän pukeutunut legginsseihin ja tunikaan. Koreuden sitten kruunaa palleriina tossut. Monet mammat koulujen päättäjäisissä olivat tyylilleen uskollisia. Huh huh! Tämä tyyli ei näemmä edes katso ikää. Syksyä odottaessa!

Mitähän ne naiset näkevät kun katselevat itseään peilistä - eivät ainakaan samaa mitä miehet näkevät.

Mitä sitten?

Alastiko pitäisi kulkea, vain tehdä itsari?

Vierailija
12/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ehdottaisit heidän pukevan päälleen?

No tietty "vilpoisan vaalean pellavamekon"! (Jossa näyttäisivät vielä tuhdimmalla mutta siitä viis, sitä aina ratkaisuna palstalla tarjotaan kuitenkin.) En lukenut muita vastauksia vielä, onkohan pellava jo mainittu, ootan jännityksellä.

Vierailija
13/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän minun ylipainoisena naisena pitäisi sitten pukea päälleni? Tätä palstaa kun lukee niin en enää tiedä mitä pukea päälle... Ei saisi olla vartalonmyötäistä ettei läskit erotu, mutta ei kuulemma löysiäkään vaatteita kun näyttää vielä isommalta. Paidan pitäisi peittää kuulemma takapuoli koska se on niin iso, mutta tunikaa ei siis saa pitää. Ei saa olla isoa kaula-aukkoa kosks se menee kuulemma isojen rintojen esittelyksi, mutta ei saa pitää myöskään poolopaitaa koska se korostaa rintoja...

Voisiko joku nyt kertoa mikä on hyväksyttävä asu ylipainoiselle, laittakaa vaikka kuva 😂 Vai menenkö ostamaan pilkkihaalarin? Mutta ai niin, sekin taitaa olla vartalonmyötäinen...

Vierailija
14/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, todellakin pukeudun näin. Ei purista ja kiristä, eikä ole makkarankuori. Mitä sitten pitäisi pukea? Kysynpähän vaan.

Vierailija
15/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö? Mä en oikeasti edes näe noita viritelmiä. Ei kiinnosta. Huomaan sen, jos jollain on jotain erityisen kaunista. Mitä hyötyä sulle on paheksua muiden huonoa tyyliä? Ota virikkeitä heiltä, jotka ovat tyylikkäitä. Sulla ei oo muuta syytä kuin luulla itse olevasi jotenkin parempi ihminen. Jos olet oikeasti kaunis ja tyylikäs, sua ei haittaa muiden tunikat ja leggarit. T. Malli

Vierailija
16/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en luovu legginsseistä, niihin on niin kiva soljauttaa vatsaläskit, hehtaariperusteista ja hyllyvää reidet, ah, ei kiristä mistään. Siihen sitten löysä puuvillatunika, niin ei kiristä mistään, ei ahista eikä oo kuuma. Mukavuus ennenkaikkea, vaatteet ei saa ahistaa itseä, muista viis. Ihanan löysää kesää!

Vierailija
17/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ihmisten pukeutua niin kuin haluavat. Minä en ole lihava, mutta pukeudun silti usein trikoocapreihin (kai ne voi laskea eräänlaisiksi leggareiksi) ja tunikaan. Mukava, kiristämätön ja käytännöllinen asu, joka on juuri niin laadukas ja tyylikäs kuin asun yksittäiset vaatekappaleet ja asusteet ovat. Tästä "formusta" nimittäin saa tarvittaessa office-tasoisen asun. Kärsin jonkinlaisesta aistiherkkyydestä enkä voi keskittyä yhtään mihinkään jos vaatteet puristavat  tai niistä on muuten koko ajan tietoinen. Näillä mennään, eikä kiinnosta niin pätkän vertaa, mitä mieltä joku satunnainen vastaantulija asiasta on. Työnantaja ei ole valittanut tai asiakkaat.

Vierailija
18/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko parempi jos meillä olisi hame ja toppi tms? Minä ainakin kaikkien hyvin voinnin vuoksi yritän piilottaa nämä läskit ja leggarit&tunika tekee tämän parhaiten .Palleriinoja en tosin käytä =)

Vierailija
19/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mun tyyli, mutta balleriinoihin en koske. Mulla on sellaset terveyssandaalit ja joskus jopa pinkit feikkicrocksit....

Lyllerrän tyytyväisenä mukavissa kamoissani läskit hyllyen ja vedän jätskiä napaan. Onpahan näillä tyylitietoisilla jotain kauhisteltavaa 😂

Vierailija
20/126 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että sinusta olisi mukavampi nähdä paksut, selluliittiset sääreeni ilman niitä leggingsejä?! Itse kun en läskikoipiani halua esitellä edes itselleni, niin laitan ne leggarit, sori vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi