Legginssit ja tunika sekä lihavat naiset
Tänä kesänä/loppukeväänä olen huomannut sen että mitä lihavampi nainen niin sitä varmemmin hän pukeutunut legginsseihin ja tunikaan. Koreuden sitten kruunaa palleriina tossut. Monet mammat koulujen päättäjäisissä olivat tyylilleen uskollisia. Huh huh! Tämä tyyli ei näemmä edes katso ikää. Syksyä odottaessa!
Mitähän ne naiset näkevät kun katselevat itseään peilistä - eivät ainakaan samaa mitä miehet näkevät.
Kommentit (126)
Ap jäi sanattomaksi. Kuvaa nyt täydellinen tyyli kevätjuhliin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä tyyli ei vaan voi kadota? Mihin pukeuduttiin ennen tätä "univormua"? En muista nähneeni näitä kuin viimeisen 10-15 vuoden aikana.
No eipä 10-15 vuotta sitten ollut näin paljon ylipainoisiakaan mitä nykyisin. Eikä tässä "univormussa" itsessään ole mitään vikaa, löysä yläosa ja tiukat housut näyttää hyvältä hoikan/normaalipainoisen päällä. Nuo balleriinat ei kyllä näytä oikein hyvältä kenenkään jaloissa, eikä varsinkaan ne useimmiten tekonahkaiset levinneet piirakat joita myös balleriinoiksi kutsutaan.
Olin just kissaa ulkoiluttamassa. Päällä leggingsit, hiukan polven yläpuolelle ulottuva tunika ja tennarit. Tosi mukava ja käytännöllinen asu mielestäni. En tiedä mitä vastaan tulleet miehet ajattelivat eikä juuri kiinnosta. Yksi nuori mies kyllä tykästyi mun kissaan ja silitteli sitä aikansa. Tuskin hän minusta mitään erityistä kuitenkaan mietti.
T: keski-ikäinen lihava matami
Kyllä lihavallakin saisi olla siistit juhlavaatteet. Minä ostin viime kevääksi, kun tyttö pääsi ysiltä ja tiesin että ysit on juhlamekoissa ja puvuissa ja vanhemmat vastaavasti mekoissa ja puvuissa. Ostin kauniin, mutta rennon juhlavan kukkamekon ja sen kaveriksi valkoisen, tyylikkään jakun. Eka kerta kun tunsin itseni asiallisesti pukeutuneeksi miesmuistiin! Oli ihan paras fiilis. Samalla setillä kävin kummitytön synttäreissä ja sukulaisen kesähäissä.
Kyllä lihavillekin niitä juhlakutsuja tulee ja silloin on kiva, kun kaapista löytyy jotain kaunista päällepantavaa.
Miksei saisi pukeutua kuten haluaa? Olen 135 kg ja pukeudun juuri noin. Hoikentaa paljon ja ballerinat on niin söpöt pikku jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaisi, että lihavat pukeutuisivat burkaan ja palleriinoihin.
Purkaan.
Käytin samaa asustetta laihanakin.
Mistä tunikoita saa? En löydä mistään kaupasta!
Vierailija kirjoitti:
Olin just kissaa ulkoiluttamassa. Päällä leggingsit, hiukan polven yläpuolelle ulottuva tunika ja tennarit. Tosi mukava ja käytännöllinen asu mielestäni. En tiedä mitä vastaan tulleet miehet ajattelivat eikä juuri kiinnosta. Yksi nuori mies kyllä tykästyi mun kissaan ja silitteli sitä aikansa. Tuskin hän minusta mitään erityistä kuitenkaan mietti.
T: keski-ikäinen lihava matami
Polven yläpuolelle on mekko. Tunika on pidempi kuin paita, peittää takamuksen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä tyyli ei vaan voi kadota? Mihin pukeuduttiin ennen tätä "univormua"? En muista nähneeni näitä kuin viimeisen 10-15 vuoden aikana.
Beiget caprit ja neliömallinen T-paita
Itse oon hoikka mutta käytän silti tunika/polvipituinen mekko ja legginsit yhdistelmää. Tai sukkahousut joista on leikattu kärjet pois kun sattuvat pitkään kävelessä varpaisiin. En oikeen tiiä mitä pitäis päälle laittaa. En halua pukeutua paljastavasti niin että sääret tai käsivarret näkyy, on kylmä enkä muutenkaan halua näyttää liikaa pintaa, se on mautonta. Jos mekko on lyhyt oon ihan paranoidina että hanuri näkyy ja nyin sitä helmaa koko ajan, polvipituinen tuntuu ns. Turvalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaisi, että lihavat pukeutuisivat burkaan ja palleriinoihin.
Purkaan.
Tulisi hyvä vaatekaupan mainos: "Meiltä purkia ja palleriinoja pullukoille."
Uusi lihavien sukupolvi tulee käyttämään juoksutrikoita ja ylisuuria collegepaitoja! Mukavat lenkkitossut toimii jalkineina kaikkialla.
Mä ostin ikean alesta beigen pellavapussilakanan ja leikkasin siihen pääaukon. Vilpoisasti lepattaa tuulessa.
Olen roteva, lanteikas ja pitkä, kokoa 44. Minulle on tehty pari isoa gynekologista toimenpidettä ja siihen päälle vielä pari sektiota. En yksinkertaisesti pysty enää käyttämään rakkaita vanhoja farkkujani, koska alavatsani on erittäin herkkä.
Nyt äitiyslomalla lyllerrän legginseissä ja pitkissä neuleissa. Raskauskiloja minulla ei enää ole, lievästi ylipainoa tosin on.
Mitä ihmettä voin enää laittaa päälleni kun palaan toimistotöihin. Housuja en voi käyttää, jos niissä on vetoketju tai nappi. Kynähameet kiristävät. Onko joku fb-ryhmä, josta voisin kysyä neuvoja...
Tosi kiva, kun äitiyshousuja ei löydy juuri muita kuin pillihousuja ja leggingsejä. :(
Vierailija kirjoitti:
Olen roteva, lanteikas ja pitkä, kokoa 44. Minulle on tehty pari isoa gynekologista toimenpidettä ja siihen päälle vielä pari sektiota. En yksinkertaisesti pysty enää käyttämään rakkaita vanhoja farkkujani, koska alavatsani on erittäin herkkä.
Nyt äitiyslomalla lyllerrän legginseissä ja pitkissä neuleissa. Raskauskiloja minulla ei enää ole, lievästi ylipainoa tosin on.
Mitä ihmettä voin enää laittaa päälleni kun palaan toimistotöihin. Housuja en voi käyttää, jos niissä on vetoketju tai nappi. Kynähameet kiristävät. Onko joku fb-ryhmä, josta voisin kysyä neuvoja...
Mekkoja?
Oletatko, että kyseisiä naisia kiinnostaa sinun tai jonkun kaltaisesi miehen mielipide?
Erehdyt. Monet naiset arvostavat älykkäitä miehiä.
Esitän sinulle pahoitteluni taustastasi.
No hitto. Just tällä viikolla ostin elämäni ensimmäiset legginsit, caprimalliset. Sekä sellaisen tunikamekon. Ikää 39 vuotta.
Syy on lihominen. Niin hirveää kuin se onkin. Olin viime talven ja kevään kovalla kortsinikuurilla ja lihoin 20 kiloa. En mahdu mihinkään entisiin vaatteisiin ja nyt on paino vähän nytkähtänyt alaspäin kun lääkitys purettiin.
Enpä voisi vähenpää välittää onko tämä yhdistelmä hirveä vai ei. Kesä se on lihavillakin. Itse halusin edullisen ja helpon vaatekerran. Kunhan olen omissa mitoissa niin taidanpa jatkaa samaa linjaa.
Taidan kruunata asun crocseilla, ihan vaan että sunlaisia tyyli-ikoneita sattuu silmään, saatte haukkua meitä miehillenne ja tunnette itsenne taas vähän paremmaksi yli-ihmiseksi.
Ilman meitä paskakasoja teitä parempia ei olisi, mietippä sitä.