Jos mies on kiinnostunut, kuinka tiheään hän pitää yhteyttä?
Laittaako viestiä tai soittaa aina silloin tällöin? Päivittäin? Joka toinen päivä? Kerran viikossa? Ottaako yhteyttä myös silloin, kun on kiireinen tekemään jotain muuta?
En ymmärrä erästä miestä. Voisin vannoa, että hän on minusta kiinnostunut. Viestitellään ja soitellaan todella paljon. Lähes joka päivä ja kymmeniä, ellei satoja viestejä. Pitkiä puheluita jne. Välillä mies ottaa tosi hanakasti yhteyttä, välillä hänestä ei saata kuulua kolmeen päivään. Ok, ymmärrän. Ihmisillä on muutakin elämää, kuin päivystää puhelimen äärellä. TOISAALTA, itse näen asian niin, että jos mulla kiinnostaa tosissaan joku mies ja vaikka olisin kiireinen, niin kyllä pidän häneen silti yhteyttä. Ei kiire ole ongelma. Siinähän sitä puuhastelun lomassa voi laittaa pikaiseen viestin..
Toiseksi hämmentää, kun ei koskaan nähdä. Ollaan toki tavattu muutaman kerran (ensikohtaaminen oli face to face). Molemmat vihjailee ja ehdottelee tapaamista, mutta sitten kun tosissaan olisi mahdollisuus tavata, mies jänistää. Missä mättä??!!
Kommentit (90)
Sattuuko tämä herra olemaan Itä-Helsingistä? Tapasin netissä ihanalta vaikuttavan miehen, soiteltiin ja viestiteltiin, vuodenvaihteessa hän oli entistä harvemmin yhteydessä. Kun kysyin haluaako tavata, ei vastannut tai sanoi että kyllä, mutta teki oharit. Meillä on syvällisiä keskusteluja, mutta tapaamiset eivät järjesty, ja jos kyselen syytä, ei vastaa. Onkohan sama mies? Ystäväni ovat sitä mieltä, että tällä tapauksella on jotain salattavaa. Joko ei ole päässyt exästä yli, tai on parisuhteessa, ja kaipaa silloin tällöin juttuseuraa.
Älä nyt kuitenkaan kerro liikaa henkilökohtaisia asioita, tyyppi voi myöhemmin käyttää niitäkin johonkin kieroiluun.
Kuulostaa siltä, että tapailee montaa naista yhtäaikaa. Pelurit tykkää just nähdä alussa vähän vaivaa, mutta kun kiinnostut lopahtaa heiltä into, mutta kun kierrättää montaa naista niin tavallaan voi katella jännittyneenä kauan kukakin peliä kestää....
Alkaako tämän itähelsinkiläisen nimi I:llä?
Usko pois. Itse karvaasti kokenut että tosiaan kiinnostunut mies haluaa tavata ilman outoja syitä ja viivästelyä.
Uskon että varattu tai joku toinen kierroksessa samaan aikaan.
Onko teillä kaikilla joka päivä ja hetki aikaa tutustumieen?
Ei mulla ole, ja onneksi toinen osapuolki sen my-s tietää, tosin mulla on harrastava lapsi.
Itä-Helsinkiläisen nimi alkaa M:llä
Vierailija kirjoitti:
No niinkuin itse sanoit, tutustutte ja katselette. Ei kai miehen tarvitse heti olla kanssasi naimisiin menossa tms. Ei tarvitse ylianalysoida kaikkea.
Johtopäätös: hän on kiinnostunut viestittelemään kanssasi, mikä on hyvä! Hän ei kuitenkaan ole ainakaan vielä valmis sen kummempaan suhteeseen kanssasi.
Olet varmasti oikeassa, pitäisi laittaa jäitä hattuun. Muttakun se on niin vaikeaa, kun toinen saa sukat pyörimään jaloissa vimmatusti!! Haluttaisi nähdä häntä, viettää aikaa hänen kanssaan, katsoa, johtaako tämä mihinkään..
ap
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko tämä herra olemaan Itä-Helsingistä? Tapasin netissä ihanalta vaikuttavan miehen, soiteltiin ja viestiteltiin, vuodenvaihteessa hän oli entistä harvemmin yhteydessä. Kun kysyin haluaako tavata, ei vastannut tai sanoi että kyllä, mutta teki oharit. Meillä on syvällisiä keskusteluja, mutta tapaamiset eivät järjesty, ja jos kyselen syytä, ei vastaa. Onkohan sama mies? Ystäväni ovat sitä mieltä, että tällä tapauksella on jotain salattavaa. Joko ei ole päässyt exästä yli, tai on parisuhteessa, ja kaipaa silloin tällöin juttuseuraa.
Ei ole Helsingistä mies lainkaan.
Meillä myös on ollut hyvin syvällistä juttua, tuntuu suorastaan, että jonkinlainen erityislaatuinen yhteys!
ap
Vierailija kirjoitti:
Itä-Helsinkiläisen nimi alkaa M:llä
Ikä?
Vierailija kirjoitti:
Usko pois. Itse karvaasti kokenut että tosiaan kiinnostunut mies haluaa tavata ilman outoja syitä ja viivästelyä.
Uskon että varattu tai joku toinen kierroksessa samaan aikaan.
Toisaalta nyt kun tarkemmin miettii, niin mies on sanonut, että voin tulla koska vaan hänen luo kylään. Mutta sitten kun laitan viestiä, että hei nyt olisi hyvä hetki, niin miehellä on muuta hommaa. Merkillistä. Voisin kuitenkin (miehen sanojen mukaan) hypähtää hänen ovelleen hetkenä minä hyvänsä ja se olisi hälle ok. Sikiskin tuntuu, ettei hällä ole mitään salattavaa. Toisaalta jos hänellä on useampia naisia kierroksessa, niin ei kai hän olekaan tilivelvollinen kellekään. Jos kerta säätöjä ovat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kaikilla joka päivä ja hetki aikaa tutustumieen?
Ei mulla ole, ja onneksi toinen osapuolki sen my-s tietää, tosin mulla on harrastava lapsi.
Ei välttämättä ole aikaa, mutta teen aikaa, jos olen toisesta oikeasti kiinnostunut. Melko vaivatonta se kuitenkin on nykyteknologian avulla.
ap
Kuulostaa täysin sellaiselta, että pyörittää monta naista yhtä aikaa. Tuollaiset "voit tulla koska tahansa käymään"-kommentit on vain bluffia, jolla saadaan nainen luottamaan, ettei muka olisi muita kierrossa. Sitten kuitenkin samaan aikaan lirkutellaan sydämen kuvia muillekin. Olen pahoillani, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että varattu tai joku toinen kierroksessa samaan aikaan.Toisaalta nyt kun tarkemmin miettii, niin mies on sanonut, että voin tulla koska vaan hänen luo kylään. Mutta sitten kun laitan viestiä, että hei nyt olisi hyvä hetki, niin miehellä on muuta hommaa. Merkillistä. Voisin kuitenkin (miehen sanojen mukaan) hypähtää hänen ovelleen hetkenä minä hyvänsä ja se olisi hälle ok. Sikiskin tuntuu, ettei hällä ole mitään salattavaa. Toisaalta jos hänellä on useampia naisia kierroksessa, niin ei kai hän olekaan tilivelvollinen kellekään. Jos kerta säätöjä ovat.
ap
Ikävä järkyttää maailmankuvaasi, mutta joskus ihmiset sanovat asioita, jotka ovat epätosia. Niitä kutsutaan valheiksi.
EU-direktiivien mukaan kiinnostunut mies pitää yhteyttä keskimäärin 9,5 tunnin välein. Poikkeuksina arkipyhät (ei helatorstai), jolloin kyseisenlainen henkilö pitää yhteyttä keskimäärin 7,3 tunnin välein.
Sinkkuna ollessa törmäsin vastaavanlaiseen tapaukseen. Oli paljon yhteyksissä, oli tosi kiva, tapaamisia perui, kun nähtiin oli tosi hauskaa, piti taas yhteyttä, taas pakitti jne. Tätä jatkui yhden kesän ajan ja sitten se teki katoamistempun, soitti vielä pari kännipuhelua myöhemmin. Ongelma hänellä oli se, että vaimo oli kevättalvella jättänyt hänet, eikä hän ollut valmis mihinkään uuteen ainakaan minun kanssani. Sittemmin on kuulemma löytänyt uuden onnen, mutta minun aikaani hän tuhlasi sen kesän. :(
Vierailija kirjoitti:
EU-direktiivien mukaan kiinnostunut mies pitää yhteyttä keskimäärin 9,5 tunnin välein. Poikkeuksina arkipyhät (ei helatorstai), jolloin kyseisenlainen henkilö pitää yhteyttä keskimäärin 7,3 tunnin välein.
:D
Oma mieheni lämppäsi yhtäaikaa useampaa naista, minut mukaan lukien. Kun meidän juttu alkoi mennä vakavammaksi, jäivät muut naiset pois kuvioista. Oli mulla itsellänikin pari saatöä miehen lisäksi silloin alussa, luonnollisesti heivasin heidät, kun miehen kanssa alkoi lämmetä kuuman puolelle. Eli ei kai ole aivan tavatonta, että läppäillään useampia yhtäaikaa? Jos jonkun kanssa alkaa tiivistyä tunnelmat, niin muut viskataan pois. Näinhän se taitaa olla. Ei kyse välttämättä ole pelaamisesta, vaikka sitäkin tietysti tapahtuu.
No niinkuin itse sanoit, tutustutte ja katselette. Ei kai miehen tarvitse heti olla kanssasi naimisiin menossa tms. Ei tarvitse ylianalysoida kaikkea.
Johtopäätös: hän on kiinnostunut viestittelemään kanssasi, mikä on hyvä! Hän ei kuitenkaan ole ainakaan vielä valmis sen kummempaan suhteeseen kanssasi.