Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kertokaa miksi te kaikki tahdotte naimisiin

Vierailija
04.06.2017 |

Olen pitkien suhteiden mies. En siis mikään häntäheikki tai pettäjä. Silti vaan jo kaksi naista on minut pettänyt syynään se, etten ole kosinut. Nyt taas hirvittää, kun nykyinen on alkanut vihjailla kihloista koko ajan vaan enemmän. Taitaa pian taas tulla lähtöpassit meikäläiselle vai pitäiskö tällä kertaa ite lähteä ennenkuin tulee taas jätetyksi.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole valmis juridisiin sopimuksiin, hän ei ole tarpeeksi sitoutunut. Miksi sinä et halua solmia avioliittoa vaan haluat olla vapaamatkustaja?

Aina oon suhteissa maksanut kuluja naista enemmän, joten turhaan läksytät siellä.

Sen sijaan en tahdo typeristä kihlarinkuloista ja yhdestä hääpäivästä maksaa omaisuutta, kun ei niistä ole yhtään mitään hyötyä.

Ap

Naimisiin meno ei maksa mitään. Ja onko sinusta turhaa sellainen, joka tekisi rakastamasi ihmisen onnelliseksi? Kuulostat itsekeskeiseltä.

Vierailija
22/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole valmis juridisiin sopimuksiin, hän ei ole tarpeeksi sitoutunut. Miksi sinä et halua solmia avioliittoa vaan haluat olla vapaamatkustaja?

Aina oon suhteissa maksanut kuluja naista enemmän, joten turhaan läksytät siellä.

Sen sijaan en tahdo typeristä kihlarinkuloista ja yhdestä hääpäivästä maksaa omaisuutta, kun ei niistä ole yhtään mitään hyötyä.

Ap

Ovatko naikkoset siis vaatineet myös kalliita häitä ja rekvisiittaa? Niistä et maininnut aloituksessa mitään. Puhuit vain naimisiinmenosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä naimisiin ja ainahan voi erota, joten ei mitenkään sitovaa ole.

Vierailija
24/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy, miksi haluaisin naimisiin on tällä hetkellä se, että haluaisin merkitä mieheni henkivakuutukseni edunsaajaksi mielummin kuin vanhempani.

Naiset, joille avioliitto on joku "sitoutumistesti", ovat lapsellisia ja ajattelemattomia, eivätkä tosissaan ymmärrä avioliiton merkitystä. Joka on juridinen.

No jaa. Minusta halu mennä naimisiin kertoo myös sitoutumishalusta. Ei se mitään lapsellista ole.

Vierailija
25/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä mielessä vapaamatkustaja? Mitä sellaista mies saa suhteessa, mitä nainen ei saa?

Vierailija
26/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy, miksi haluaisin naimisiin on tällä hetkellä se, että haluaisin merkitä mieheni henkivakuutukseni edunsaajaksi mielummin kuin vanhempani.

Naiset, joille avioliitto on joku "sitoutumistesti", ovat lapsellisia ja ajattelemattomia, eivätkä tosissaan ymmärrä avioliiton merkitystä. Joka on juridinen.

Oletko kuullut symboliikasta koskaan?

Vierailija
27/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta yhtään mennä naimisiin, avoliitto riittää ihan hyvin. En keksi yhtään syytä, miksi menisin naimisiin. Elätän itseni ja jaamme kulut tasan.

N34

Vierailija
28/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta yhtään mennä naimisiin, avoliitto riittää ihan hyvin. En keksi yhtään syytä, miksi menisin naimisiin. Elätän itseni ja jaamme kulut tasan.

N34

Jaa. kun mies kosi, niin minä en keksinyt yhtään syytä miksi EN menisi naimisiin.

Vierailija
29/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisten höpinöitä nuo hääjutskat. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 32 vuotta, eikä meillä ole aikomustakaan mennä naimisiin. Hyvin pärjätty ja rakkauskin riittänyt ilman häitäkin.

Vierailija
30/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä! Ei kaikki naiset oo kiinnostuneita naimisiin menosta, sitoutua voi muutenkin. En myöskään halua lapsia. Pitkässä suhteessa voi olla onnellinen ilman avioliittoakin. Se että jakaa elämän toisen kanssa saman katon alla riittää mulle:)

Vierailija
31/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N34

Sama juttu meillä ja oon myös 34. T: 30

Vierailija
32/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naimisiinmeno mitään lupaa sitoutumisesta ole, pa*kanmarjat. Ihmiset pettää toisiaan ihan yhtälailla avo-tai avioliitossa.

Vierailija
33/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan sitoutua mieheeni, rakastaa ja olla hänelle uskollinen kuolemaan saakka, myös niinä vaikeina aikoina. Avioliitto ei ole meille mikään "pelkkä pala paperia" eikä mikään "pelkkä sormus", vaan lupaus, sitoumus, muistutus toiselle ja itselle. Emme usko maalliseen jne., liittomme on meidän kahden ja Jumalan välinen sopimus, siunaus. 

Vierailija
34/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika näitä "mies on sitoutumiskyvytön huijari, jos ei tahdo naimisiin"-tyyppejä. Miltä aikamatka sieltä viktoriaanisuudesta tänne 2010-luvulle tuntui?

Vierailija
35/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ultimaalinen miehen sitoutustesti.

Jota miehen ei kannata läpäistä. Siinä vaiheessa kun nainen on saanut mieheltä kaiken, eli avioliiton, niin seksiä ei tule enää koskaan. Se ei enää kertakaikkiaan ole naisen ajatuksissa. 

Olen nainen, olen naimisissa, ja seksi on ajatuksissani koko ajan....

Minäkin olen nainen, toista kertaa naimisissa ja molempia aviomieheni selvästi halukkaampi...ihme stereotypioita.

Vierailija
36/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme tarvitse avioliittoa kirjoitti:

Uskovaisten höpinöitä nuo hääjutskat. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 32 vuotta, eikä meillä ole aikomustakaan mennä naimisiin. Hyvin pärjätty ja rakkauskin riittänyt ilman häitäkin.

Entä kun vanhenette ja toinen kuolee ennen toista? Stieg Larsson, Milleniumin kirjoittaja asui avoliitossa vaimonsa kanssa vuosikymmenet. Kuoleman jälkeen Larssonin suku peri kaiken, avovaimolle ei jäänyt mitään vaikka yhdessä olivat ilmeisesti kirjojakin työstäneet. Varaudutko muuttamaan? Tuo meille syy olla naimisissa.

Vierailija
37/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan naimisiin, kun en ole koskaan ollut. Mielestäni on syytä edes kerran kokeilla. Ja haluan sitoutua yhteen ihmiseen ja että osoitamme sen muillekin, että olemme sitoutuneita.

Vierailija
38/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan kannata kertoa seurustelukumppanille omia ajatuksia avioliitosta, kihlautumisesta ja hääjuhlasta.

Mä olen naimisissa, maistraatissa vihittiin, todistajat talon puolesta, ei sormuksia, pieruverkkarit päällä, sitten kotiin jatkamaan normaalia arkipäivää. Miehen toiveesta naimisiin, ei mullakaan ollut sitä mitään vastaan. Mun ehdoton vaatimus oli, että ei häitä, ei vieraita, ei sormuksia, ei rahanmenoa.

Vierailija
39/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

emme tarvitse avioliittoa kirjoitti:

Entä kun vanhenette ja toinen kuolee ennen toista? Stieg Larsson, Milleniumin kirjoittaja asui avoliitossa vaimonsa kanssa vuosikymmenet. Kuoleman jälkeen Larssonin suku peri kaiken, avovaimolle ei jäänyt mitään vaikka yhdessä olivat ilmeisesti kirjojakin työstäneet. Varaudutko muuttamaan? Tuo meille syy olla naimisissa.

Sitä varten on testamentit olemassa.

Vierailija
40/83 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei noista asioista voi aikuiset keskustella ettei tarvi jostain "vihjailuista" lukea? Minulle avioliitto on ehdoton edellytys. Sama miehelläni. Tämä oli selvää jo alun alkaen, niin ei tarvinnut ihmetellä ja miettiä