Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Candy Crushin pelaajat, mikä on suosikkisi ja onko muita samantyyppisiä pelisuosituksia?

karkkimurskaaja
04.06.2017 |

Ihanaa ajanvietettä nämä Candy Crushit, esim. odottaessa jotain kuten kaverin tapaamista, myöhästynyttä lentoa jne :) Olen pelannut alkuperäistä Sagaa pian kaksi vuotta, Sodaa yli vuoden ja Jellyä muutaman kuukauden.

Onko teillä suosituksia saman pelifirman muista, koukuttavista, samantyyppisistä peleistä eli mitä kannattaisi ladata?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SODAn nallekarkit ovat vaan niin ihastuttavia :-))

Vierailija
2/18 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Clash royalea, paljon parempi. Candy crushin uudet levelit menee aina päivässä läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin Candy Crush Sagaa pari vuotta. Sitten innostuin Farm Heroes Sagasta ja nyt keväällä Farm Heroes Super Sagasta.

Alkuperäinen Candy Crush on paras, mutta olen niin vaikealla tasolla, etten viitsi jankata samaa tasoa viikosta toiseen.

Vierailija
4/18 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jelly Queen on ärsyttävä!!!! Saisivat poistaa sen siitä pelistä, ja samoin sen Cupcake Carlin vai mikä sen nimi olikaan!

Vierailija
5/18 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubble witch 3

Vierailija
6/18 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne kalakarkit on niin tyhmiä? Uivat ja nappaavat aina just ne väärät karkit kokoonpanosta!

Vierailija
7/18 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juuri haeskelin tuon tyyppistä peliä, kokeilin paria versiota candy crushista mutta en tykännyt yhtään. Mun tabletilla tosi tahmeita ja taisivat kaikki kaatuakin.

Pelailen jewel legendiä lähinnä eikä oikein muita yhtä kivoja vielä ole löytynyt.

Vierailija
8/18 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä kukaan onnistunut saamaan sagan onnenpyörässä sitä jackpotia? Onko se edes mahdollista vai osuuko se kohdalle vain niillä jotka ovat ostaneet pelissä rahalla kultaharkkoja?

Vierailija
9/18 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candy Crush on paras, vaikka sitä tuoreinta, uusinta tasoa joutuukin aina odottamaan ihan liian kauan.

Olen siis "lopussa", viimeisessä kentässä, ja uusi taso aukeaa ainakin mulla yleensä keskiviikon tienoilla. Harmi että ne uudet kentät tuntuu aina niin helpoilta (tai sitten omat taidot on pelatessa parantuneet, tietysti ne odottelun aikana kerätyt herkut auttaa paljon).... :(

Vierailija
10/18 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä kukaan onnistunut saamaan sagan onnenpyörässä sitä jackpotia? Onko se edes mahdollista vai osuuko se kohdalle vain niillä jotka ovat ostaneet pelissä rahalla kultaharkkoja?

Olen viimeisessä kentässä odotteleva aiempi kirjoittaja 9.

Eli olen pelannut PALJON ja jo vuosia, pyörittänyt pyörää käytännössä joka päivä. Enkä vielä ikinä, koskaan ole saanut Jackpottia. Kertoo mielestäni jotakin. Urbaanilegendan mukaan joku tietää yhden henkilön, joka on jackpotin joskus saanut....

Vierailija
11/18 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyydetään pelisuosituksia saman firman peleistä?

Itse tykkään esim Coocie jamista enemmän.

Vierailija
12/18 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasolla 1300 Sagassa, ja nyt alkanut peli kyllästyttää.

Millaisia ne farmipelit ovat?

Pelasin saman tyylistä Juicy Cubesia aiemmin. Taitaa olla Rovion peli.

Vierailija
13/18 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin Farm Heroes Sagan ja säikähdin ekan tason voitettuani kun kuului kamala sian kiljahdus samalla kun alalaitana ilmestyi animoitu kuva jossa kumisaapasjalkainen koira kuskaa sikaa kottikärryillä! :DDD Hyvä ettei iPadi lentänyt lattialle kun säpsähdin. Ihana peli kylläkin, pidän siitä enemmän kuin Candyistä.

Vierailija
14/18 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alalaitaan

Vierailija
15/18 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin olen sitä pyörää pyörittänyt ja kahdesti saanut sen jackpotin, en ole ostanut mitään kultaharkkoja :)

Vierailija
16/18 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain sen tasolla 1500, eli se taitanee irrota kaikille tuossa kohtaa :)

Vierailija
17/18 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan pelannut uutta Candy crush friendsiä? Aika lailla ekan Candy crushin tapainen.

Vierailija
18/18 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanut sen kaks kertaa, ekan kerran monta vuiotta sitten, ja tokan nyt muutama päivä sitten. Ennen ostelin kultaharkkoja, mutta ainakaan pariin vuoteen en ole ostellut.