Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi että ruoka on valmiina kun tulee töistä, mutta ei tiedä koska tulee töistä.

Vierailija
04.06.2017 |

Olen nyt 3 kk työtön kahden määräaikaisuuden välissä. Sovittiin, että mies ottaa enemmän töitä siksi aikaa, ja minä hoidan kodin, jotta mies pystyy tekemään enemmän töitä. Sovittiin myös, että laitan ruoat, kun nyt olen kotona. Ja mies saisi sitten pitkän työpäivän ruoan valmiina pöytään. Ihan ok mielestäni, hän kuitenkin maksaakin nyt tämän 3 kk suurimman osan asioista. Mies tekee raksalla urakkatyyppistä työtä, ja ongelma on nyt se, että hän ei koskaan tiedä että koska pääsee tulemaan sieltä kotiin. Lopettaa työt silloin kun urakka on sopivassa vaiheessa siltä päivältä.

Miten siis ratkaista tilanne? Miten tehdä ruoka aina valmiiksi kun mies tulee töistä, mutta ei voi tietää koskaan, että koska se tulee töistä. Olisiko jotain ruokia, jotka voisivat seistä vaikka viisi tuntia valmiina ilman että menee huonoksi?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet lihapatojen jne valmiiksi

Sitten mies soittaa kun lähtee ajamaan kotiin niin on aikaa laittaa valmiiksi

Vierailija
42/49 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat keitot voi lämmittää nopeasti. Pata- ja laatikkoruoat saa lämpimäksi mikrossa, pastat samoin. Ruokaisat salaatit säilyvät jääkaapissa. 

Ruokaisat salaatit säilyy. Muunlaiset (ruuattomat) ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies voi soittaa sinulle, kun on lähdössä kotiin?

Voisi kai se soittaakkin. Mies ei ole se syypää ongelmaan nyt silti tässä. Vaan minulla on vähän huono omatunto tästä työttömyysjaksostani, ja koska mies joutuu sen takia raatamaan pitkää urakkaa. Yritän siksi tehdä sille kaikkea ekstraa kotona enkä viitsi vaatia siltä mitään kun se väsyneenä vähän minun takia tekee nuo pitkät päivät. Siksi mieluummin aina yllättäisin sen kuin vaatisin puhelinsoittoja. Ap. 

Palkkaa joku vakoilemaan milloin lähtee niin voit yllättää. Tai asenna sen puhelimeen vakoiluohjelma

Vierailija
44/49 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätöt valmiiksi mikroon ja kone hurisemaan kun ulko-ovi käy.

Vierailija
45/49 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haudutettavat pataruuat säilyy uunissa. Tekee sen niin että on valmista klo 14, mutta voi hauduttaa tarvittaessa matalalla lämmöllä klo 24 asti.

Eikö mies voi ilmoittaa milloin alkaa lopetella töitään ja arvion saapumisajasta?

Vierailija
46/49 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää on provo tai sit mies on joku narsisti jonka tossun alla ap on, ja pahasti. Jos soittokin olisi liikaa vaadittu.

Vierailija
47/49 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki eläinkaupasta koiran gps-paikannin ja piilota se miehen työvaatteisiin. Sitten vaan vauvan surffailun ohessa välillä tarkistat onko täplä kartalla lähtenyt liikkumaan kotia päin? Lupaan, että mies tulee yllättymään aloitteellisuudestasi!

Vierailija
48/49 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin niin, että ruoka on joka päivä valmista esim. klo 17, koska silloin itse mielelläni söisin päivän toisen aterian. Miehelle ajankohta tiedoksi jolloin halutessaan voi siis tähdätä näihin aikoihin kotiin tai lämmittää myöhemmin mikrossa itselleen aterian.

Vierailija
49/49 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ruoan valmiiksi esim. klo 17 ja mies lämmittää sen mikrossa/hellalla jos tulee myöhemmin kotiin. Ja itse kyllä lämmitän myös perunoita ja lihaa mikrossa jos ovat ehtineet jäähtyä, en ymmärrä miksi niitä ei muka voisi lämmittää uudelleen niinkuin tässä ketjussa ihmiset antavat ymmärtää. Minusta kaiken lämpimän ruoan voi lämmittää uudelleen mikrossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä